Dat geeft wel!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:12 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Beetje stilletjes, maar dat geeft niet
Dat ze daar intrappen..........quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:54 schreef Paris_Texas het volgende:
Ik ben ook een beetje gaar.... en t is maar goed dat ik dat 2½ uur geleden niet was want ik reed zo een alcoholcontrole-fuik in...
En dat terwijl ik mijn buurjongen net de parkeerplaats van de kroeg zag afrijden toen ik daar langskwam.
Ik vond het al zo vaag dat hij 200 meter verderop een andere parkeerplaats op ging maar dat was kennelijk verplicht![]()
Mooiste: iedereen moest blazen en ik hoefde alleen mijn papieren maar te laten zien, het gezellige gesprekje met meneer agent over mijn bijna verlopen rijbewijs (over 3 weken) en zijn advies zsm een nieuw aan te vragen en niet tot 10 dagen voor de dag dat het verloopt te wachten was kennelijk genoeg om aan te geven dat ik dusdanig helder was dat ik waarschijnlijk niet gedronken had
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:54 schreef Paris_Texas het volgende:
Ik ben ook een beetje gaar.... en t is maar goed dat ik dat 2½ uur geleden niet was want ik reed zo een alcoholcontrole-fuik in...
En dat terwijl ik mijn buurjongen net de parkeerplaats van de kroeg zag afrijden toen ik daar langskwam.
Ik vond het al zo vaag dat hij 200 meter verderop een andere parkeerplaats op ging maar dat was kennelijk verplicht![]()
Mooiste: iedereen moest blazen en ik hoefde alleen mijn papieren maar te laten zien, het gezellige gesprekje met meneer agent over mijn bijna verlopen rijbewijs (over 3 weken) en zijn advies zsm een nieuw aan te vragen en niet tot 10 dagen voor de dag dat het verloopt te wachten was kennelijk genoeg om aan te geven dat ik dusdanig helder was dat ik waarschijnlijk niet gedronken had
Ik heb nog verbaasd gevraagd of ik niet hoefde te blazen toen hij me een prettige avond wenste... daarbij: ik had 1½ uur daarvoor op een terrasje slechts 1 biertje en verder gewoon Spa Blauw genuttigd, maar zelfs daar is niet naar gevraagdquote:
En ik heb ook nog geen zin om te slapen, maar wat moet ik anders?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Trusten!? Het is nog geeneens half 2!
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ik heb ook nog geen zin om te slapen, maar wat moet ik anders?![]()
Muhahaha, moet ik d'r even wakker maken om te getuigen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:10 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd al?? Ah, wat zielig![]()
Lijkt me niet, ze heeft dr slaap hard genoeg nodigquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Muhahaha, moet ik d'r even wakker maken om te getuigen?![]()
Hihi, je zei hardquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:11 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Lijkt me niet, ze heeft dr slaap hard genoeg nodig![]()
Hihi, je zei foreverquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:12 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
OMG.. a dirty mind is a joy forever...![]()
Dude, wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:16 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Welk nivo en waar ligt dat? Laag ...of hoog?![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:18 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Slaap is laag, dus zal wel hoog moeten zijn dan![]()
Ga je überhaupt betalen dan?!quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:19 schreef nueffeniet het volgende:
ik mag toch hopen dat na 8 uur savonds we niet hoeven te betalen voor die bs
Iedereen die serieus gaat betalen voor de streams moet eens serieus beginnen met roken ofzo.quote:
Vanavond wel hoor.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:21 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tssssssssss... je bent ook niet snel tevreden![]()
*gooit een brandende kameel naar Ianquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iedereen die serieus gaat betalen voor de streams moet eens serieus beginnen met roken ofzo.
Dan flikker je je geld ook weg maar kan ik in ieder geval komen bietsen.
Wel uitkijken hoe je gooit, ging rakelings langs mee heenquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:24 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
*gooit een brandende kameel naar Ian![]()
Huilie, bel gelijk de dierenbescherming ff johquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:25 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Wel uitkijken hoe je gooit, ging rakelings langs mee heen![]()
Voor die kameel wel jaquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:26 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Huilie, bel gelijk de dierenbescherming ff joh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |