abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:19:36 #201
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_48906478
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:04 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]

Wat denk ik met de vraag "Waarom is Sylar niet dood?" werd bedoelt is denk ik als Claire in deze tijdlijn wel leeft, en Hiro heeft hem neergestoken, hoe heeft hij dat dan overleeft? Want de healing power heeft hij nog niet... Tijdreizen geeft altijd deze paradoxen, want Hiro had Sylar neergestoken in een tijdlijn waarin Claire wel al bij Homecoming door Sylar was vermoord en zich dus kon healen, pas later is Hiro teruggegaan in de tijd en heeft dit toen verkomen, wellicht had dit desondanks toch geen invloed op de eerdere gebeurtenis. Of zoiets???

Wel echt een hele gave aflevering BTW. Blij dat ik eerst 24 had gekeken en daarna Heroes (had al een vermoeden dat 24 tegen zou vallen). Heroes
Als hij de healing ability niet heeft is hij wellicht creatief bezig geweest met z'n shapeshifting abilities om zich voor te doen als Nathan? (zoals ik al zei in m'n post hierboven).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:30:16 #202
14664 Capetown
strapping
pi_48907016
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:04 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]

Wat denk ik met de vraag "Waarom is Sylar niet dood?" werd bedoelt is denk ik als Claire in deze tijdlijn wel leeft, en Hiro heeft hem neergestoken, hoe heeft hij dat dan overleeft? Want de healing power heeft hij nog niet... Tijdreizen geeft altijd deze paradoxen, want Hiro had Sylar neergestoken in een tijdlijn waarin Claire wel al bij Homecoming door Sylar was vermoord en zich dus kon healen, pas later is Hiro teruggegaan in de tijd en heeft dit toen verkomen, wellicht had dit desondanks toch geen invloed op de eerdere gebeurtenis. Of zoiets???

Wel echt een hele gave aflevering BTW. Blij dat ik eerst 24 had gekeken en daarna Heroes (had al een vermoeden dat 24 tegen zou vallen). Heroes
Hiro heeft hem in deze tijdlijn helemaal niet neergestoken volgens mij. Nu Hiro weer terug is, gaat dat alsnog gebeuren en wijzigt de tijdlijn opnieuw (zie Isaac's comic en Mohinder die tegen present Hiro zegt dat hij voorbestemd is om hem te redden omdat hij Sylar moet doden).
"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
pi_48907076
Het is toch zo, dat als het verleden veranderd. Het geheugen van de mensen in de toekomst ook veranderen. Je kunt toch niet iets veranderen in het verleden, en dat iedereen een ander verleden als geheugen heeft?

Dus in de eerste tijdlijn, die tijdlijn dat Peter Claire niet had gered van Sylar, heeft Sylar die krachten van Claire en heeft hij alles overleeft. Maar in die 2e tijdljin, waar die bom nog niet is geweest, heeft hij die krachten niet. Maar dat Peter Claire heeft gered, zou direct invloed moeten hebben op de eerste tijdlijn, maar daar leeft Sylar nog. Dus zou er nog iets moeten zijn gebeurd net voor de bom, waardoor Sylar de krachten van die vrouw heeft (die in andere mensen kan veranderen) en de krachten van Nathan heeft. Dat is volgens mij nog het enige stukje van de puzzel die we missen..

Op het moment klopt het nog niet, maar ik weet zeker dat alles op het eind wel in elkaar valt. Want tot nu toe viel ook alles in elkaar, en is alles uiterst gedetailleerd..

Echte topserie trouwens, dit was één van de mooiste afleveringen tot nu toe! Ik wacht met smart op de laatste paar afleveringen
pi_48908050
Ik denk dat de scar in Peter's gezicht afkomstig is van het zwaard van Hiro.
  Admin dinsdag 1 mei 2007 @ 22:48:21 #205
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_48908131
Ik hoop dat dat gewoon nog uitgelegd wordt. No offense maar al dat gegis is best wel zinloos.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_48908288
Nee man dat is juist vet, op het eind valt alles samen en dan is het gewoon perfect
  Admin dinsdag 1 mei 2007 @ 22:53:24 #207
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_48908436
Ja het is wel leuk, let maar niet op mij. Ik lees hier en op 9th Wonders mee en dat is duidelijk overkill.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  ESF Reporter dinsdag 1 mei 2007 @ 22:54:04 #208
87554 Cee
Welluk?
pi_48908476
Ik heb er vertrouwen in dat we snel oplossingen krijgen op een paar losse rafeltjes die nog door het verhaal lopen in tegenstelling tot Lost.
Godsgriebus, wat een superaflevering was het weer zeg! Geweldige serie. Ik heb gewoon een week nodig om alles even op een rijtje te zetten want m'n kop tolt na zo'n episode, en tegen de tijd dat ik denk dat ik het doorheb, komt de volgende aflevering alles weer lekker door de war halen.

Nathan dus ergens tussen de Bom en de Toekomst in 5 jaar, vermoord door Sylar, en Sylar speelt president... of was het toch Nathan die je eerst zag en zag Sylar aan het eind kans om Claire en Peter te lokken door zich de morphen?

Peter Petrelli met litteken = nog steeds hot.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:06:22 #209
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_48909124
Nee het was neem ik aan de hele tijd al Sylar. Deze serie is echt zo superstrak, ik heb het al 400 keer gezegd maar het maakt niet uit

Was dat trouwens Hana Gietelmann weer bij Primatech?
Now, the hard part
Ik wil een plaatje posten!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:13:32 #210
108096 Ogala
Halo 2
pi_48909476
Woah my head is spinning, verdomde tijd paradoxen ook altijd!!
1 ding is zeker: superaflevering!!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:14:45 #211
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_48909549
Het was vandaag weer een kussen ombinden want deze aflevering was weer kickass.
Topserie.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_48909770
Podver, 24 verbleekte vandaag bij heroes .

Wat een serie. Claire . Kan niet wachten tot volgende week, wil eigenljik wel opheldering. De TT slaat even op mijn gedachten nu , poeh wat een serie .
pi_48910656
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:18 schreef WolfsNL het volgende:
Podver, 24 verbleekte vandaag bij heroes .

Wat een serie. Claire . Kan niet wachten tot volgende week, wil eigenljik wel opheldering. De TT slaat even op mijn gedachten nu , poeh wat een serie .
Idd heroes is veel vetter dan 24. beste nieuwe show sinds 2006. zeker mijn nummer 1. helaas nog maar paar eps this season
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:36:35 #214
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_48910838
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:33 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Idd heroes is veel vetter dan 24. beste nieuwe show sinds 2006. zeker mijn nummer 1. helaas nog maar paar eps this season
Hij had het alleen over de aflevering van vandaag jongeman . Vooralsnog heeft 24 zoveel goede afleveringen gehad dat Heroes nog lang niet boven 24 staat .
2000 light years from home
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:40:28 #215
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_48911008
In de nieuwe novel wordt trouwens duidelijk gemaakt hoe Peter en Nikki een relatie hebben gekregen:
http://www.nbc.com/Heroes/novels/novels_display.shtml?novel=31

En zou Hiro niet zowel Sylar als Peter moeten vermoorden voor de bom niet afgaat?
Ik denk trouwens niet dat Peter z'n litteken van Hiro heeft gekregen, waaorm zou je in de toekomst samenwerken met iemand die je probeerde te vermoorden?

Heroes is gewoon de vetste serie tot nu toe, spanning, actie, sci-fi, fantasy, alles in een serie

Ps. en wie tekent nu de novels nu Isaac dood is?
Ik ging er toch altijd een beetje vanuit dat hij die tekende.
pi_48911134
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:36 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hij had het alleen over de aflevering van vandaag jongeman . Vooralsnog heeft 24 zoveel goede afleveringen gehad dat Heroes nog lang niet boven 24 staat .
Ik heb het over s6 van 24 hoor, das gewoon superslap vanaf het begin... heroes overtreft 24 100%.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:47:29 #217
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_48911277
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:43 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Ik heb het over s6 van 24 hoor, das gewoon superslap vanaf het begin... heroes overtreft 24 100%.
Dat is wel waar .
pi_48911347
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:40 schreef SiGNe het volgende:
In de nieuwe novel wordt trouwens duidelijk gemaakt hoe Peter en Nikki een relatie hebben gekregen:
http://www.nbc.com/Heroes/novels/novels_display.shtml?novel=31

En zou Hiro niet zowel Sylar als Peter moeten vermoorden voor de bom niet afgaat?
Ik denk trouwens niet dat Peter z'n litteken van Hiro heeft gekregen, waaorm zou je in de toekomst samenwerken met iemand die je probeerde te vermoorden?

Heroes is gewoon de vetste serie tot nu toe, spanning, actie, sci-fi, fantasy, alles in een serie

Ps. en wie tekent nu de novels nu Isaac dood is?
Ik ging er toch altijd een beetje vanuit dat hij die tekende.
Misschien dacht Hiro dat het Sylar was die zich in Peter had veranderd en hem daarom wou vermoorden .
pi_48911849
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_48912644
De topic titel past precies bij mijn gedachten
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:36:54 #221
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_48912706
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:03 schreef Jnk18 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien...
SPOILER
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:42:41 #222
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_48912835
De ep was wel weer super tof! Maar ik begrijp dus dat future Hiro al die tijd de verkeerde gebeurtenis probeerde voorkomen: hij dacht dat Sylar de bom was, maar het was al die tijd Peter... Sylar maakte alleen maar van de verwarring gebruik om een aantal powers te stelen en zichzelf dood te laten wanen en president te worden...
En Hiro en Ando weten dat dus nog steeds niet, dus zij gaan achter Sylar aan, terwijl ze Peter zouden moeten stoppen.

Maar ik neem aan dat de tijdreis episode niet voor niets was en dat ze de bom uiteindelijk weten tegen te houden, dus er moet iets gebeurd zijn dat er voor zorgt dat Hiro en Ando er uiteindelijk ervoor zorgen dat Peter niet ontploft. Maar wat?!
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:47:37 #223
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_48912950
Sylar en Peter stonden toch i/d gang? Zou Hiro niets gehoord hebben?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_48912982
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:13 schreef Mirel het volgende:

[..]

Hoe dan
Omdat zijn scar niet van slaap naar slaap liep
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:49:49 #225
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_48913009
Inderdaad, schedel wordt gewoon horizontaal opengesneden terwijl zijn scar diagonaal liep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')