Als hij de healing ability niet heeft is hij wellicht creatief bezig geweest met z'n shapeshifting abilities om zich voor te doen als Nathan? (zoals ik al zei in m'n post hierboven).quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:04 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Wat denk ik met de vraag "Waarom is Sylar niet dood?" werd bedoelt is denk ik als Claire in deze tijdlijn wel leeft, en Hiro heeft hem neergestoken, hoe heeft hij dat dan overleeft? Want de healing power heeft hij nog niet... Tijdreizen geeft altijd deze paradoxen, want Hiro had Sylar neergestoken in een tijdlijn waarin Claire wel al bij Homecoming door Sylar was vermoord en zich dus kon healen, pas later is Hiro teruggegaan in de tijd en heeft dit toen verkomen, wellicht had dit desondanks toch geen invloed op de eerdere gebeurtenis. Of zoiets???![]()
Wel echt een hele gave aflevering BTW. Blij dat ik eerst 24 had gekeken en daarna Heroes (had al een vermoeden dat 24 tegen zou vallen). Heroes![]()
Hiro heeft hem in deze tijdlijn helemaal niet neergestoken volgens mij. Nu Hiro weer terug is, gaat dat alsnog gebeuren en wijzigt de tijdlijn opnieuw (zie Isaac's comic en Mohinder die tegen present Hiro zegt dat hij voorbestemd is om hem te redden omdat hij Sylar moet doden).quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:04 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Wat denk ik met de vraag "Waarom is Sylar niet dood?" werd bedoelt is denk ik als Claire in deze tijdlijn wel leeft, en Hiro heeft hem neergestoken, hoe heeft hij dat dan overleeft? Want de healing power heeft hij nog niet... Tijdreizen geeft altijd deze paradoxen, want Hiro had Sylar neergestoken in een tijdlijn waarin Claire wel al bij Homecoming door Sylar was vermoord en zich dus kon healen, pas later is Hiro teruggegaan in de tijd en heeft dit toen verkomen, wellicht had dit desondanks toch geen invloed op de eerdere gebeurtenis. Of zoiets???![]()
Wel echt een hele gave aflevering BTW. Blij dat ik eerst 24 had gekeken en daarna Heroes (had al een vermoeden dat 24 tegen zou vallen). Heroes![]()
Idd heroes is veel vetter dan 24. beste nieuwe show sinds 2006. zeker mijn nummer 1. helaas nog maar paar eps this seasonquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:18 schreef WolfsNL het volgende:
Podver, 24 verbleekte vandaag bij heroes.
Wat een serie. Claire![]()
. Kan niet wachten tot volgende week, wil eigenljik wel opheldering. De TT slaat even op mijn gedachten nu
, poeh wat een serie
.
Hij had het alleen over de aflevering van vandaag jongemanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:33 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Idd heroes is veel vetter dan 24. beste nieuwe show sinds 2006. zeker mijn nummer 1. helaas nog maar paar eps this season
Ik heb het over s6 van 24 hoor, das gewoon superslap vanaf het begin... heroes overtreft 24 100%.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij had het alleen over de aflevering van vandaag jongeman. Vooralsnog heeft 24 zoveel goede afleveringen gehad dat Heroes nog lang niet boven 24 staat
.
Dat is wel waarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:43 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ik heb het over s6 van 24 hoor, das gewoon superslap vanaf het begin... heroes overtreft 24 100%.![]()
Misschien dacht Hiro dat het Sylar was die zich in Peter had veranderd en hem daarom wou vermoordenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:40 schreef SiGNe het volgende:
In de nieuwe novel wordt trouwens duidelijk gemaakt hoe Peter en Nikki een relatie hebben gekregen:
http://www.nbc.com/Heroes/novels/novels_display.shtml?novel=31
En zou Hiro niet zowel Sylar als Peter moeten vermoorden voor de bom niet afgaat?
Ik denk trouwens niet dat Peter z'n litteken van Hiro heeft gekregen, waaorm zou je in de toekomst samenwerken met iemand die je probeerde te vermoorden?
Heroes is gewoon de vetste serie tot nu toe, spanning, actie, sci-fi, fantasy, alles in een serie
Ps. en wie tekent nu de novels nu Isaac dood is?
Ik ging er toch altijd een beetje vanuit dat hij die tekende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:03 schreef Jnk18 het volgende:Misschien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |