abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:19:36 #201
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_48906478
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:04 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]

Wat denk ik met de vraag "Waarom is Sylar niet dood?" werd bedoelt is denk ik als Claire in deze tijdlijn wel leeft, en Hiro heeft hem neergestoken, hoe heeft hij dat dan overleeft? Want de healing power heeft hij nog niet... Tijdreizen geeft altijd deze paradoxen, want Hiro had Sylar neergestoken in een tijdlijn waarin Claire wel al bij Homecoming door Sylar was vermoord en zich dus kon healen, pas later is Hiro teruggegaan in de tijd en heeft dit toen verkomen, wellicht had dit desondanks toch geen invloed op de eerdere gebeurtenis. Of zoiets???

Wel echt een hele gave aflevering BTW. Blij dat ik eerst 24 had gekeken en daarna Heroes (had al een vermoeden dat 24 tegen zou vallen). Heroes
Als hij de healing ability niet heeft is hij wellicht creatief bezig geweest met z'n shapeshifting abilities om zich voor te doen als Nathan? (zoals ik al zei in m'n post hierboven).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:30:16 #202
14664 Capetown
strapping
pi_48907016
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:04 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]

Wat denk ik met de vraag "Waarom is Sylar niet dood?" werd bedoelt is denk ik als Claire in deze tijdlijn wel leeft, en Hiro heeft hem neergestoken, hoe heeft hij dat dan overleeft? Want de healing power heeft hij nog niet... Tijdreizen geeft altijd deze paradoxen, want Hiro had Sylar neergestoken in een tijdlijn waarin Claire wel al bij Homecoming door Sylar was vermoord en zich dus kon healen, pas later is Hiro teruggegaan in de tijd en heeft dit toen verkomen, wellicht had dit desondanks toch geen invloed op de eerdere gebeurtenis. Of zoiets???

Wel echt een hele gave aflevering BTW. Blij dat ik eerst 24 had gekeken en daarna Heroes (had al een vermoeden dat 24 tegen zou vallen). Heroes
Hiro heeft hem in deze tijdlijn helemaal niet neergestoken volgens mij. Nu Hiro weer terug is, gaat dat alsnog gebeuren en wijzigt de tijdlijn opnieuw (zie Isaac's comic en Mohinder die tegen present Hiro zegt dat hij voorbestemd is om hem te redden omdat hij Sylar moet doden).
"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
pi_48907076
Het is toch zo, dat als het verleden veranderd. Het geheugen van de mensen in de toekomst ook veranderen. Je kunt toch niet iets veranderen in het verleden, en dat iedereen een ander verleden als geheugen heeft?

Dus in de eerste tijdlijn, die tijdlijn dat Peter Claire niet had gered van Sylar, heeft Sylar die krachten van Claire en heeft hij alles overleeft. Maar in die 2e tijdljin, waar die bom nog niet is geweest, heeft hij die krachten niet. Maar dat Peter Claire heeft gered, zou direct invloed moeten hebben op de eerste tijdlijn, maar daar leeft Sylar nog. Dus zou er nog iets moeten zijn gebeurd net voor de bom, waardoor Sylar de krachten van die vrouw heeft (die in andere mensen kan veranderen) en de krachten van Nathan heeft. Dat is volgens mij nog het enige stukje van de puzzel die we missen..

Op het moment klopt het nog niet, maar ik weet zeker dat alles op het eind wel in elkaar valt. Want tot nu toe viel ook alles in elkaar, en is alles uiterst gedetailleerd..

Echte topserie trouwens, dit was één van de mooiste afleveringen tot nu toe! Ik wacht met smart op de laatste paar afleveringen
pi_48908050
Ik denk dat de scar in Peter's gezicht afkomstig is van het zwaard van Hiro.
  Admin dinsdag 1 mei 2007 @ 22:48:21 #205
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_48908131
Ik hoop dat dat gewoon nog uitgelegd wordt. No offense maar al dat gegis is best wel zinloos.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_48908288
Nee man dat is juist vet, op het eind valt alles samen en dan is het gewoon perfect
  Admin dinsdag 1 mei 2007 @ 22:53:24 #207
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_48908436
Ja het is wel leuk, let maar niet op mij. Ik lees hier en op 9th Wonders mee en dat is duidelijk overkill.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  ESF Reporter dinsdag 1 mei 2007 @ 22:54:04 #208
87554 Cee
Welluk?
pi_48908476
Ik heb er vertrouwen in dat we snel oplossingen krijgen op een paar losse rafeltjes die nog door het verhaal lopen in tegenstelling tot Lost.
Godsgriebus, wat een superaflevering was het weer zeg! Geweldige serie. Ik heb gewoon een week nodig om alles even op een rijtje te zetten want m'n kop tolt na zo'n episode, en tegen de tijd dat ik denk dat ik het doorheb, komt de volgende aflevering alles weer lekker door de war halen.

Nathan dus ergens tussen de Bom en de Toekomst in 5 jaar, vermoord door Sylar, en Sylar speelt president... of was het toch Nathan die je eerst zag en zag Sylar aan het eind kans om Claire en Peter te lokken door zich de morphen?

Peter Petrelli met litteken = nog steeds hot.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:06:22 #209
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_48909124
Nee het was neem ik aan de hele tijd al Sylar. Deze serie is echt zo superstrak, ik heb het al 400 keer gezegd maar het maakt niet uit

Was dat trouwens Hana Gietelmann weer bij Primatech?
Now, the hard part
Ik wil een plaatje posten!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:13:32 #210
108096 Ogala
Halo 2
pi_48909476
Woah my head is spinning, verdomde tijd paradoxen ook altijd!!
1 ding is zeker: superaflevering!!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:14:45 #211
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_48909549
Het was vandaag weer een kussen ombinden want deze aflevering was weer kickass.
Topserie.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_48909770
Podver, 24 verbleekte vandaag bij heroes .

Wat een serie. Claire . Kan niet wachten tot volgende week, wil eigenljik wel opheldering. De TT slaat even op mijn gedachten nu , poeh wat een serie .
pi_48910656
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:18 schreef WolfsNL het volgende:
Podver, 24 verbleekte vandaag bij heroes .

Wat een serie. Claire . Kan niet wachten tot volgende week, wil eigenljik wel opheldering. De TT slaat even op mijn gedachten nu , poeh wat een serie .
Idd heroes is veel vetter dan 24. beste nieuwe show sinds 2006. zeker mijn nummer 1. helaas nog maar paar eps this season
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:36:35 #214
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_48910838
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:33 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Idd heroes is veel vetter dan 24. beste nieuwe show sinds 2006. zeker mijn nummer 1. helaas nog maar paar eps this season
Hij had het alleen over de aflevering van vandaag jongeman . Vooralsnog heeft 24 zoveel goede afleveringen gehad dat Heroes nog lang niet boven 24 staat .
2000 light years from home
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:40:28 #215
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_48911008
In de nieuwe novel wordt trouwens duidelijk gemaakt hoe Peter en Nikki een relatie hebben gekregen:
http://www.nbc.com/Heroes/novels/novels_display.shtml?novel=31

En zou Hiro niet zowel Sylar als Peter moeten vermoorden voor de bom niet afgaat?
Ik denk trouwens niet dat Peter z'n litteken van Hiro heeft gekregen, waaorm zou je in de toekomst samenwerken met iemand die je probeerde te vermoorden?

Heroes is gewoon de vetste serie tot nu toe, spanning, actie, sci-fi, fantasy, alles in een serie

Ps. en wie tekent nu de novels nu Isaac dood is?
Ik ging er toch altijd een beetje vanuit dat hij die tekende.
pi_48911134
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:36 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hij had het alleen over de aflevering van vandaag jongeman . Vooralsnog heeft 24 zoveel goede afleveringen gehad dat Heroes nog lang niet boven 24 staat .
Ik heb het over s6 van 24 hoor, das gewoon superslap vanaf het begin... heroes overtreft 24 100%.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:47:29 #217
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_48911277
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:43 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Ik heb het over s6 van 24 hoor, das gewoon superslap vanaf het begin... heroes overtreft 24 100%.
Dat is wel waar .
pi_48911347
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:40 schreef SiGNe het volgende:
In de nieuwe novel wordt trouwens duidelijk gemaakt hoe Peter en Nikki een relatie hebben gekregen:
http://www.nbc.com/Heroes/novels/novels_display.shtml?novel=31

En zou Hiro niet zowel Sylar als Peter moeten vermoorden voor de bom niet afgaat?
Ik denk trouwens niet dat Peter z'n litteken van Hiro heeft gekregen, waaorm zou je in de toekomst samenwerken met iemand die je probeerde te vermoorden?

Heroes is gewoon de vetste serie tot nu toe, spanning, actie, sci-fi, fantasy, alles in een serie

Ps. en wie tekent nu de novels nu Isaac dood is?
Ik ging er toch altijd een beetje vanuit dat hij die tekende.
Misschien dacht Hiro dat het Sylar was die zich in Peter had veranderd en hem daarom wou vermoorden .
pi_48911849
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_48912644
De topic titel past precies bij mijn gedachten
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:36:54 #221
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_48912706
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:03 schreef Jnk18 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien...
SPOILER
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:42:41 #222
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_48912835
De ep was wel weer super tof! Maar ik begrijp dus dat future Hiro al die tijd de verkeerde gebeurtenis probeerde voorkomen: hij dacht dat Sylar de bom was, maar het was al die tijd Peter... Sylar maakte alleen maar van de verwarring gebruik om een aantal powers te stelen en zichzelf dood te laten wanen en president te worden...
En Hiro en Ando weten dat dus nog steeds niet, dus zij gaan achter Sylar aan, terwijl ze Peter zouden moeten stoppen.

Maar ik neem aan dat de tijdreis episode niet voor niets was en dat ze de bom uiteindelijk weten tegen te houden, dus er moet iets gebeurd zijn dat er voor zorgt dat Hiro en Ando er uiteindelijk ervoor zorgen dat Peter niet ontploft. Maar wat?!
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:47:37 #223
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_48912950
Sylar en Peter stonden toch i/d gang? Zou Hiro niets gehoord hebben?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_48912982
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:13 schreef Mirel het volgende:

[..]

Hoe dan
Omdat zijn scar niet van slaap naar slaap liep
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:49:49 #225
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_48913009
Inderdaad, schedel wordt gewoon horizontaal opengesneden terwijl zijn scar diagonaal liep.
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:51:50 #226
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_48913057
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sylar en Peter stonden toch i/d gang? Zou Hiro niets gehoord hebben?
Ik denk het niet, want hij richtte zich helemaal op die tekening waarin hij Sylar neerstak zodra hij terug was.

Maar weten we eigenlijk wel zeker dat dat Sylar is in die tekening? Misschien is het Peter wel; in stripvorm lijken ze best op elkaar.
Of misschien is het Peter die de vorm heeft aangenomen van Sylar
pi_48913181
We kunnen trouwens ook aannemen dat D.L. in de toekomst dood is
pi_48913280
Zit ik zo novel 31 te lezen:
SPOILER
Scofield style
pi_48913930
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:57 schreef Geqxon het volgende:
We kunnen trouwens ook aannemen dat D.L. in de toekomst dood is
ja, Sylar had zijn kracht, dus hij heeft D.L. vermoord.
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
  woensdag 2 mei 2007 @ 07:00:15 #230
14664 Capetown
strapping
pi_48915460
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:42 schreef Gezondaar het volgende:
De ep was wel weer super tof! Maar ik begrijp dus dat future Hiro al die tijd de verkeerde gebeurtenis probeerde voorkomen: hij dacht dat Sylar de bom was, maar het was al die tijd Peter... Sylar maakte alleen maar van de verwarring gebruik om een aantal powers te stelen en zichzelf dood te laten wanen en president te worden...
En Hiro en Ando weten dat dus nog steeds niet, dus zij gaan achter Sylar aan, terwijl ze Peter zouden moeten stoppen.

Maar ik neem aan dat de tijdreis episode niet voor niets was en dat ze de bom uiteindelijk weten tegen te houden, dus er moet iets gebeurd zijn dat er voor zorgt dat Hiro en Ando er uiteindelijk ervoor zorgen dat Peter niet ontploft. Maar wat?!

In de EERSTE tijdlijn was het Sylar. Nadat Hiro terug in de tijd was gegaan (dus in de TWEEDE tijdlijn) was het Peter.
"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
  woensdag 2 mei 2007 @ 08:35:14 #231
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_48916177
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:48 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Omdat zijn scar niet van slaap naar slaap liep
Oh ok.
Moest trouwens een wezen
When all else fails, you always have delusion.
  woensdag 2 mei 2007 @ 08:51:52 #232
160929 J0sT
d(-_-)b
pi_48916406
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:42 schreef Gezondaar het volgende:

HIer ben ik het wel mee eens ja..
WIe zegt dat het in de eerste tijdlijn wel Sylar was? Daarvoor had hij Ted moeten vermoorden.. En Peter had de ability van Ted al overgenomen. Ik denk dat het in beide tijdlijnen Peter is die ontploft!
pi_48916525
Maar Hiro zegt dat hij Sylar neergestoken heeft, die vervolgens healde en zichzelf opblies.

Waarom zou Peter dan de vorm van Sylar aannemen?
pi_48916894
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 08:59 schreef Symer het volgende:
Maar Hiro zegt dat hij Sylar neergestoken heeft, die vervolgens healde en zichzelf opblies.

Waarom zou Peter dan de vorm van Sylar aannemen?
Het feit dat Hiro Sylar +/- ten tijde van de explosie neergestoken had, maar de explosie toch doorging, getuigd van het feit dat het toch echt Peter was die voor de "eerste" explosie zorgde.
pi_48917119
Die redenatie volg ik niet. Sylar had Claire immers vermoord en kon gewoon genezen van Hiro's aanval, waarom moet het dan Peter zijn?

Bovendien, als Hiro Sylar aanvalt en Peter vervolgens ontploft zou Hiro dat toch wel zien?
pi_48917483
De Hiro uit 2012 dacht dat hij de explosie kon voorkomen door ervoor te zorgen dat Sylar uit 2007 de healing powers van Claire niet af zou pakken. "Save the cheerleader, save the world". Dit heeft hij succelvol gedaan, want nu pakte Sylar pas in 2012 de krachten van Claire af.

Echter ging de explosie toch door omdat het niet Sylar was die de bom af liet gaan, maar Peter, en dat vergat Hiro!

Verder gok ik dat Sylar de steek van Hiro enkel en alleen door D.L. zijn kracht overleefd heeft, omdat hij ten tijde van de steek de power van Claire nog niet had
pi_48917678
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:19 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Het feit dat Hiro Sylar +/- ten tijde van de explosie neergestoken had, maar de explosie toch doorging, getuigd van het feit dat het toch echt Peter was die voor de "eerste" explosie zorgde.
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:43 schreef Geqxon het volgende:
De Hiro uit 2012 dacht dat hij de explosie kon voorkomen door ervoor te zorgen dat Sylar uit 2007 de healing powers van Claire niet af zou pakken. "Save the cheerleader, save the world". Dit heeft hij succelvol gedaan, want nu pakte Sylar pas in 2012 de krachten van Claire af.
Nu heb je het over de explosie in de tweede tijdlijn? Dat was idd Peter, daar bestaat geen twijfel over lijkt me.
  woensdag 2 mei 2007 @ 09:54:18 #238
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_48917720
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 07:00 schreef Capetown het volgende:

[..]

In de EERSTE tijdlijn was het Sylar. Nadat Hiro terug in de tijd was gegaan (dus in de TWEEDE tijdlijn) was het Peter.
Hoe weet je zeker dat het niet al die tijd al Peter was?

Het kan natuurlijk allebei, maar ik denk dus dat Hiro voortdurend al op het verkeerde spoor zat
Want waarom zou Peter in de eerste tijdlijn niet zijn ontploft? Tenzij Peter in de eerste tijdlijn überhaupt geen nuclear powers heeft gekregen natuurlijk...

[ Bericht 11% gewijzigd door Zhenar op 02-05-2007 09:59:48 ]
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_48917757
De tweede tijdlijn, daarmee wordt gerefereerd naar de tijdlijn 2007-2012 zoals in de afgelopen episode getoond word?
pi_48917844
WAT EEN CLIMAX

lekker faxen heel de dag echt genot
pi_48917884
Ik denk dat de komende afleveringen erg "action-packed" gaan worden. Gelukkig krijgen we nu weer drie weken achter elkaar afleveringen, zonder een pauze ertussen
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:02:14 #242
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_48917916
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:55 schreef Geqxon het volgende:
De tweede tijdlijn, daarmee wordt gerefereerd naar de tijdlijn 2007-2012 zoals in de afgelopen episode getoond word?
Yep.

En de eerste tijdlijn is de tijdlijn zoals deze plaats heeft gevonden zonder "save the cheerleader, save the world"
pi_48917949
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:02 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Yep.

En de eerste tijdlijn is de tijdlijn zoals deze plaats heeft gevonden zonder "save the cheerleader, save the world"
Bedankt voor de verheldering, in dat geval referreer ik in alle gevallen naar de tweede tijdlijn.

woensdag 2 mei 2007 @ 10:05:57 #244
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_48917991
Bij TV.com staat over afgelopen aflevering:
quote:
Hiro and Ando find themselves five years after the destruction of New York City. People with extraordinary abilities are labeled as terrorists and are being registered, hunted, and killed. Hiro and Ando meet up with darker versions of the other heroes in preparation for a showdown with the President. This includes a darker side of Matt, a Jessica/Niki with a clear winner in their battle, a brown-haired Claire, and a man named Andy, who's a big hearted Texan. It also features an event at an upscale gentleman's club.
Heb ik iets gemist?
pi_48917996
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:03 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Bedankt voor de verheldering, in dat geval referreer ik in alle gevallen naar de tweede tijdlijn.
Ah, dan snap ik de verwarring.
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:54 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Hoe weet je zeker dat het niet al die tijd al Peter was?

Het kan natuurlijk allebei, maar ik denk dus dat Hiro voortdurend al op het verkeerde spoor zat
Want waarom zou Peter in de eerste tijdlijn niet zijn ontploft? Tenzij Peter in de eerste tijdlijn überhaupt geen nuclear powers heeft gekregen natuurlijk...
Hiro zorgde er voor dat Peter de andere Heroes op ging zoeken, als Hiro dat niet gedaan had zou Peter wellicht ook niet ontploft zijn.
pi_48918031
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:05 schreef Zhenar het volgende:
Bij TV.com staat over afgelopen aflevering:
[..]

Heb ik iets gemist?
Claire's boyfriend? Ik kreeg het gevoel dat hij van Claire's gave af wist (You should hate that man - richting de President), misschien is hij zelf ook wel een mutant?
pi_48918464
Ik begrijp future hiro toch niet zo goed, natuurlijk is claire redden heel belangrijk in de strijd tegen sylar (anders is hij helemaal onoverwinnelijk), maar om de bom te voorkomen is het toch veel makkelijker om Ted uit te schakelen? Als Ted nooit in contact komt met Peter of Sylar zullen deze ook nooit de nucluaire gave krijgen om de stad te laten exploderen (tenminste ik ga ervan uit dat het Ted zijn Power is die hiervoor verantwoordelijk is). Dat zou volgens mij de ramp beter voorkomen dan de omslachtige wijze waar Hiro nu voor heeft gekozen, of niet?
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:25:44 #248
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_48918513
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:24 schreef Don_Gurgen het volgende:
Ik begrijp future hiro toch niet zo goed, natuurlijk is claire redden heel belangrijk in de strijd tegen sylar (anders is hij helemaal onoverwinnelijk), maar om de bom te voorkomen is het toch veel makkelijker om Ted uit te schakelen? Als Ted nooit in contact komt met Peter of Sylar zullen deze ook nooit de nucluaire gave krijgen om de stad te laten exploderen (tenminste ik ga ervan uit dat het Ted zijn Power is die hiervoor verantwoordelijk is). Dat zou volgens mij de ramp beter voorkomen dan de omslachtige wijze waar Hiro nu voor heeft gekozen, of niet?
True. Maar wellicht is Ted of zijn power zo belangrijk, dat future Hiro hem niet kan elimineren omdat dat nóg meer desastreuze gevolgen zou hebben...?
pi_48918827
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:24 schreef Don_Gurgen het volgende:
lijkt me nog makkelijker om sylar te vermoorden toen ie een baby was eigenlijk
pi_48918868
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:36 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

lijkt me nog makkelijker om sylar te vermoorden toen ie een baby was eigenlijk
Vermoord dan gelijk zijn moeder joh
pi_48921277
Tjeezes jullie maken het ingewikkelder dan het al is met jullie timetravel gedoe

Verder: vette episode, voor mij laat Heroes zelfs PB verbleken.

Linderman pact, dus Linderman is van crimineel tot in de politiek geraakt ?
en aangezien sylar de nathan in the future was, moeten die twee iets met elkaar hebben ?
Pain is weakness leaving the brain !
  woensdag 2 mei 2007 @ 11:50:12 #252
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_48921421
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:46 schreef P4nic het volgende:
...
en aangezien sylar de nathan in the future was, moeten die twee iets met elkaar hebben ?
Als zelfs Peter dacht dat hij met de echte Nathan te maken had dan geloof ik niet dat Sylar en Linderman een link hebben.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:19:36 #253
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_48922407
Top aflevering
  woensdag 2 mei 2007 @ 13:17:45 #254
133369 Jivis
Critikut
pi_48924171
quote:
Zelfs PB?
Amen.
pi_48925597
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 13:17 schreef Jivis het volgende:

[..]

Zelfs PB?
ga ergens anders zeuren leraar !
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:03:24 #256
133369 Jivis
Critikut
pi_48925640
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:02 schreef P4nic het volgende:

[..]

Amen.
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:05:09 #257
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_48925696
quote:

[..]

Ten percent faster with a sturdier frame
pi_48925960
quote:

[..]

Overigens moet die uitroepteken meteen achter de laatste letter.
pi_48926091
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:13 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Overigens moet die uitroepteken meteen achter de laatste letter.
Overigens moet die dat uitroepteken meteen achter de laatste letter.

woensdag 2 mei 2007 @ 14:29:32 #260
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_48926426
!!!
pi_48928641
Ik hoorde dat iemand al een Heroes promootje had gezien op Rtl
  woensdag 2 mei 2007 @ 15:34:04 #262
133369 Jivis
Critikut
pi_48928721
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:31 schreef Xrenity het volgende:
Ik hoorde dat iemand al een Heroes promootje had gezien op Rtl
Amen.
pi_48929841
quote:
Tjeezes jullie maken het ingewikkelder dan het al is met jullie timetravel gedoe

Die hadden in zoverre iets met elkaar dat Sylar Nathan vermoordde om zijn power te krijgen

Zou Peter Clarice nog tegen zijn gekomen voordat Sylar haar vermoordde? Dan had ie ook kunnen shape shiften

Helaas is dit nu niet meer relevant, aangezien Hiro nu terug is uit het verleden en de toekomst die hij zag dus nooit zal plaatsvinden. Maar goed ook, want een gevecht tussen Peter en Sylar met de kracht van Claire zou waarschijnlijk wel het einde van de wereld betekenen

Maar wat een vreselijk goede serie is dit, telkens als ik denk dat het niet beter kan is daar een nieuwe aflevering die het tegendeel bewijst Ik hoop ook wel dat ze dit verhaal afmaken, ook al vrees ik voor een seizoen twee in dat geval
Big dick.
  woensdag 2 mei 2007 @ 16:08:22 #264
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_48930053
wat moeten ze in seizoen twee doen dan? Alle mensen met een gift opsporen en de wereld overnemen?
pi_48930224
Er komt sowieso een tweede seizoen, maar dit wordt wel behoorlijk afgerond geloof ik.

Seizoen 2 gaat over zowel deze als een stel nieuwe karakters.
pi_48930229
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:08 schreef SHOOOTO het volgende:
wat moeten ze in seizoen twee doen dan? Alle mensen met een gift opsporen en de wereld overnemen?
"Peter en Sylar en het geheim van de schatkaart" ?
pi_48930443
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:08 schreef SHOOOTO het volgende:
Gewoon een ander verhaal. Bijv. een Hero die Sentox nerve gas uitscheidt en dat in LA dreigt te doen. Andere heroes die in LA wonen moeten dat dan voorkomen onder leiding van 1 hero (een soort Peter, maar dan met extreme coolheid als kracht ofzo).
  woensdag 2 mei 2007 @ 16:18:43 #268
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_48930468
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:18 schreef Symer het volgende:

[..]

Gewoon een ander verhaal. Bijv. een Hero die Sentox nerve gas uitscheidt en dat in LA dreigt te doen. Andere heroes die in LA wonen moeten dat dan voorkomen onder leiding van 1 hero (een soort Peter, maar dan met extreme coolheid als kracht ofzo).
.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_48930665
quote:

[..]

Een die dan ook altijd tijd te weinig heeft ipv dat ie de tijd stil kan zetten.
pi_48930675
quote:

[..]

Waarna een kleine chinees die luistert naar de naam "Bill Kim" alle Heroes uitroeit.
pi_48930732
Ik moest lachen om de weinig subtiele Jack Bauer verwijzing
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 2 mei 2007 @ 16:29:25 #272
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_48930900
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:22 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Een die dan ook altijd tijd te weinig heeft ipv dat ie de tijd stil kan zetten.

of ze kappen er gewoon mee. Zijn er eigenlijk wel succesvolle series die na 1 seizoen ermee kappen?
pi_48931313
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:29 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

of ze kappen er gewoon mee. Zijn er eigenlijk wel succesvolle series die na 1 seizoen ermee kappen?
Denk het niet. Voor de kijkers is het wel kut, maar voor de makers en de zenders betekent het moneyyyyy en daar draait het nu eenmaal rond in deze wereld.
  woensdag 2 mei 2007 @ 16:48:54 #274
136739 RandomReader
pi_48931696
Er mogen van mij nog wel 4 seizoenen komen, mits het in de trant van 24 blijft. (1e seizoen: THE BOMB, 2e seizoen: een komeet op de aarde ofzo, 3e seizoen: ontploffen van de aarde etc etc etc)
Oftewel: Elk seizoen de main plot afronden
pi_48932058
Zolang het maar geen Lost wordt, en we in seizoen drie nog steeds niet weten wie nou the exploding man is, maar er intussen wel een zeer gecompliceerd verhaal bijverzonnen is.
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:03:51 #276
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_48932235
Wat een beperkte creativiteit hier zeg, dat men alleen maar plots kan bedenken waarin er iets dreigt te gebeuren dat in één keer de levens van velen zal beëindigen, net als in dit eerste seizoen
pi_48932589
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:03 schreef Zhenar het volgende:
Wat een beperkte creativiteit hier zeg, dat men alleen maar plots kan bedenken waarin er iets dreigt te gebeuren dat in één keer de levens van velen zal beëindigen, net als in dit eerste seizoen
Dat krijg je met een karakter als Peter Petrelli, die zo ongelooflijk sterk is dat niets of niemand hem kan pakken, en alleen maar sterker wordt naarmate hij meer vriendjes krijgt

Maar goed, daar is ook wel een mouw aan te passen. Gasten als de Haitian bijvoorbeeld, maar dan anders. Of de haitian zelf, aangezien die nog niet dood is in de huidige tijdlijn
Big dick.
pi_48932674
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:58 schreef Geqxon het volgende:
Zolang het maar geen Lost wordt, en we in seizoen drie nog steeds niet weten wie nou the exploding man is, maar er intussen wel een zeer gecompliceerd verhaal bijverzonnen is.
Mensen die NU nog Lost kijken zijn niet goed bij hun hoofd
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:22:24 #279
136739 RandomReader
pi_48932959
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:15 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Het valt best weer mee nu hoor, maar feit blijft dat het nog steeds kut is

Heroes echt FTW
pi_48932980
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:15 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Hoezo? De vragen laten dan wel een poosje op zich wachten, maar des te leuker is het als je ze eindelijk krijgt.

Zo hebben we vorige week eindelijk antwoord gekregen op een 2 seizoenen oude vraag: is Sun's baby wel van Jin? Het antwoord was 'ja'.

Stel je eens voor dat we dat antwoord meteen hadden gekregen, dan was het lang niet zo spectaculair geweest
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:25:02 #281
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_48933072
Heheh, bedenk me net dat de Haitian als enige veilig was voor zowel Sylar als Peter, niemand kon zijn krachten overnemen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:25:33 #282
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_48933086
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:58 schreef Geqxon het volgende:
Ik was na episode 3 al gekapt met Lost S3. Binnenkort maar weer eens oppikken.
pi_48933373
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:25 schreef wonderer het volgende:
Heheh, bedenk me net dat de Haitian als enige veilig was voor zowel Sylar als Peter, niemand kon zijn krachten overnemen.
Sylar kan de Haitian met een mes opensnijden en zo zijn kracht overnemen. Maar zou die kracht dan ook zijn andere krachten nullificeren? Dan moet hij die kracht uitschakelen als hij Peter aan wil vallen, maar Peter kan die nullificeer kracht dan overnemen en Sylar's krachten nullificeren. Sylar kan zijn nullificeerkracht dan weer inschakelen en Peter's nullificeerkracht nullificeren. Dan proberen ze elkaars nulliiceerkrachten te nullificeren en wie de sterkste nullificeerder is wint dan.

Die battle zou ik wel willen zien
pi_48933445
Heroes is vanaf 21 Juni te zien op RTL5.
http://karrfan.web-log.nl/karrfan/2007/04/heroes.html
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
pi_48933615
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:34 schreef DaggerNL het volgende:
Heroes is vanaf 21 Juni te zien op RTL5.
http://karrfan.web-log.nl/karrfan/2007/04/heroes.html
Leuk om die beelden uit de eerste afleveringen weer eens te zien. Toen vond ik het ook al zo'n geweldige serie en had ik echt niet verwacht dat het nog zoveel beter zou worden
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:44:07 #286
71919 wonderer
pi_48933773
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:32 schreef Symer het volgende:

[..]

Sylar kan de Haitian met een mes opensnijden en zo zijn kracht overnemen. Maar zou die kracht dan ook zijn andere krachten nullificeren? Dan moet hij die kracht uitschakelen als hij Peter aan wil vallen, maar Peter kan die nullificeer kracht dan overnemen en Sylar's krachten nullificeren. Sylar kan zijn nullificeerkracht dan weer inschakelen en Peter's nullificeerkracht nullificeren. Dan proberen ze elkaars nulliiceerkrachten te nullificeren en wie de sterkste nullificeerder is wint dan.

Ik dacht dat Sylars eerste talent het "snappen" was hoe het werkte. Als dat genullicifeerd wordt, weet hij dat ook niet.

Oh ja, als ie de haitian eerst omlegt natuurlijk wel.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:49:45 #287
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_48933990
quote:

[..]

Dat zou een erg statische battle worden, vrees ik
pi_48934041
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:25 schreef wonderer het volgende:
Hij is nog steeds de enige die veilig is
Big dick.
pi_48934612
quote:

[..]

Hahaha ik ben het spoor bijster

Verrekte time travel gedonder , serie is briljant
  woensdag 2 mei 2007 @ 18:11:20 #290
71919 wonderer
pi_48934705
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:51 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Hij is nog steeds de enige die veilig is
Hij is dood...
pi_48934941
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 18:11 schreef wonderer het volgende:

[..]

Hij is dood...
...in de alternatieve tijdlijn
  woensdag 2 mei 2007 @ 18:30:00 #292
71919 wonderer
pi_48935224
Oh ja
pi_48936189
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 18:07 schreef WarWarrior het volgende:

[..]

Hahaha ik ben het spoor bijster

Verrekte time travel gedonder , serie is briljant
Laat je niet foppen door de timetravel; het enige gevolg van aflevering 19 is dat Hiro weet dat ie Sylar om moet leggen. Hij weet nog niet dat Peter degene is die ontploft, maar goed, daar zijn genoeg anderen van op de hoogte

De rest van de ep was gewoon cool, erg cool om te zien hoe de krachten van de karakters zich zouden kunnen ontwikkelen. Plus, we weten nu eindelijk waar het 'save the cheerleader, save the world' op sloeg
Big dick.
pi_48936762
Trouwens gruwelijk goed moment dat Claire wegloopt van "Nathan" en dat het ineens Sylar blijkt te zijn
Lang geleden dat ik ergens met kippenvel naar zat te kijken
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_48937163
Vette aflevering
Ook cool dat je Goldfrapp hoorde toen ze in Las Vegas waren
We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
pi_48938413
quote:
Op woensdag 25 april 2007 17:37 schreef Bananenman het volgende:
Toffe aflevering
  woensdag 2 mei 2007 @ 20:27:37 #297
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_48939483
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 19:00 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Laat je niet foppen door de timetravel; het enige gevolg van aflevering 19 is dat Hiro weet dat ie Sylar om moet leggen. Hij weet nog niet dat Peter degene is die ontploft, maar goed, daar zijn genoeg anderen van op de hoogte

De rest van de ep was gewoon cool, erg cool om te zien hoe de krachten van de karakters zich zouden kunnen ontwikkelen. Plus, we weten nu eindelijk waar het 'save the cheerleader, save the world' op sloeg
Nog een gevolg is dat als Sylar wordt vermoord er ook een heel andere president in het witte huis komt te zitten, namelijk Nathan zelf.
Nathan zal toch ook andere wetten goedkeuren dan Sylar.
Peter kan dus nog steeds ontploffen, misschien is dat helemaal niet tegen te houden.
  woensdag 2 mei 2007 @ 20:37:47 #298
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_48939955
Oooooooooooooow 1 van de beste ooit
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 2 mei 2007 @ 21:48:22 #299
136739 RandomReader
pi_48943242
Poll: Wat is je favoriete Heroes episode?
  • Episode 1 (Genesis)
  • Episode 9 (Homecoming)
  • Episode 17 (Company Man)
  • Episode 20 (Five Years Gone)
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • Ik wil een plaatje posten!
    pi_48943446
    Ik vond deze net weer even iets beter dan de rest.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')