Als hij de healing ability niet heeft is hij wellicht creatief bezig geweest met z'n shapeshifting abilities om zich voor te doen als Nathan? (zoals ik al zei in m'n post hierboven).quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:04 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Wat denk ik met de vraag "Waarom is Sylar niet dood?" werd bedoelt is denk ik als Claire in deze tijdlijn wel leeft, en Hiro heeft hem neergestoken, hoe heeft hij dat dan overleeft? Want de healing power heeft hij nog niet... Tijdreizen geeft altijd deze paradoxen, want Hiro had Sylar neergestoken in een tijdlijn waarin Claire wel al bij Homecoming door Sylar was vermoord en zich dus kon healen, pas later is Hiro teruggegaan in de tijd en heeft dit toen verkomen, wellicht had dit desondanks toch geen invloed op de eerdere gebeurtenis. Of zoiets???![]()
Wel echt een hele gave aflevering BTW. Blij dat ik eerst 24 had gekeken en daarna Heroes (had al een vermoeden dat 24 tegen zou vallen). Heroes![]()
Hiro heeft hem in deze tijdlijn helemaal niet neergestoken volgens mij. Nu Hiro weer terug is, gaat dat alsnog gebeuren en wijzigt de tijdlijn opnieuw (zie Isaac's comic en Mohinder die tegen present Hiro zegt dat hij voorbestemd is om hem te redden omdat hij Sylar moet doden).quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:04 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Wat denk ik met de vraag "Waarom is Sylar niet dood?" werd bedoelt is denk ik als Claire in deze tijdlijn wel leeft, en Hiro heeft hem neergestoken, hoe heeft hij dat dan overleeft? Want de healing power heeft hij nog niet... Tijdreizen geeft altijd deze paradoxen, want Hiro had Sylar neergestoken in een tijdlijn waarin Claire wel al bij Homecoming door Sylar was vermoord en zich dus kon healen, pas later is Hiro teruggegaan in de tijd en heeft dit toen verkomen, wellicht had dit desondanks toch geen invloed op de eerdere gebeurtenis. Of zoiets???![]()
Wel echt een hele gave aflevering BTW. Blij dat ik eerst 24 had gekeken en daarna Heroes (had al een vermoeden dat 24 tegen zou vallen). Heroes![]()
Idd heroes is veel vetter dan 24. beste nieuwe show sinds 2006. zeker mijn nummer 1. helaas nog maar paar eps this seasonquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:18 schreef WolfsNL het volgende:
Podver, 24 verbleekte vandaag bij heroes.
Wat een serie. Claire![]()
. Kan niet wachten tot volgende week, wil eigenljik wel opheldering. De TT slaat even op mijn gedachten nu
, poeh wat een serie
.
Hij had het alleen over de aflevering van vandaag jongemanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:33 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Idd heroes is veel vetter dan 24. beste nieuwe show sinds 2006. zeker mijn nummer 1. helaas nog maar paar eps this season
Ik heb het over s6 van 24 hoor, das gewoon superslap vanaf het begin... heroes overtreft 24 100%.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij had het alleen over de aflevering van vandaag jongeman. Vooralsnog heeft 24 zoveel goede afleveringen gehad dat Heroes nog lang niet boven 24 staat
.
Dat is wel waarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:43 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ik heb het over s6 van 24 hoor, das gewoon superslap vanaf het begin... heroes overtreft 24 100%.![]()
Misschien dacht Hiro dat het Sylar was die zich in Peter had veranderd en hem daarom wou vermoordenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:40 schreef SiGNe het volgende:
In de nieuwe novel wordt trouwens duidelijk gemaakt hoe Peter en Nikki een relatie hebben gekregen:
http://www.nbc.com/Heroes/novels/novels_display.shtml?novel=31
En zou Hiro niet zowel Sylar als Peter moeten vermoorden voor de bom niet afgaat?
Ik denk trouwens niet dat Peter z'n litteken van Hiro heeft gekregen, waaorm zou je in de toekomst samenwerken met iemand die je probeerde te vermoorden?
Heroes is gewoon de vetste serie tot nu toe, spanning, actie, sci-fi, fantasy, alles in een serie
Ps. en wie tekent nu de novels nu Isaac dood is?
Ik ging er toch altijd een beetje vanuit dat hij die tekende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:03 schreef Jnk18 het volgende:Misschien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het niet, want hij richtte zich helemaal op die tekening waarin hij Sylar neerstak zodra hij terug was.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sylar en Peter stonden toch i/d gang? Zou Hiro niets gehoord hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scofield style![]()
ja, Sylar had zijn kracht, dus hij heeft D.L. vermoord.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:57 schreef Geqxon het volgende:
We kunnen trouwens ook aannemen dat D.L. in de toekomst dood is
quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:42 schreef Gezondaar het volgende:
De ep was wel weer super tof!Maar ik begrijp dus dat future Hiro al die tijd de verkeerde gebeurtenis probeerde voorkomen: hij dacht dat Sylar de bom was, maar het was al die tijd Peter... Sylar maakte alleen maar van de verwarring gebruik om een aantal powers te stelen en zichzelf dood te laten wanen en president te worden...
En Hiro en Ando weten dat dus nog steeds niet, dus zij gaan achter Sylar aan, terwijl ze Peter zouden moeten stoppen.
Maar ik neem aan dat de tijdreis episode niet voor niets was en dat ze de bom uiteindelijk weten tegen te houden, dus er moet iets gebeurd zijn dat er voor zorgt dat Hiro en Ando er uiteindelijk ervoor zorgen dat Peter niet ontploft. Maar wat?!
Oh ok.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat zijn scar niet van slaap naar slaap liep
HIer ben ik het wel mee eens ja..quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:42 schreef Gezondaar het volgende:
De ep was wel weer super tof!Maar ik begrijp dus dat future Hiro al die tijd de verkeerde gebeurtenis probeerde voorkomen: hij dacht dat Sylar de bom was, maar het was al die tijd Peter... Sylar maakte alleen maar van de verwarring gebruik om een aantal powers te stelen en zichzelf dood te laten wanen en president te worden...
En Hiro en Ando weten dat dus nog steeds niet, dus zij gaan achter Sylar aan, terwijl ze Peter zouden moeten stoppen.
Maar ik neem aan dat de tijdreis episode niet voor niets was en dat ze de bom uiteindelijk weten tegen te houden, dus er moet iets gebeurd zijn dat er voor zorgt dat Hiro en Ando er uiteindelijk ervoor zorgen dat Peter niet ontploft. Maar wat?!
Het feit dat Hiro Sylar +/- ten tijde van de explosie neergestoken had, maar de explosie toch doorging, getuigd van het feit dat het toch echt Peter was die voor de "eerste" explosie zorgde.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:59 schreef Symer het volgende:
Maar Hiro zegt dat hij Sylar neergestoken heeft, die vervolgens healde en zichzelf opblies.
Waarom zou Peter dan de vorm van Sylar aannemen?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het feit dat Hiro Sylar +/- ten tijde van de explosie neergestoken had, maar de explosie toch doorging, getuigd van het feit dat het toch echt Peter was die voor de "eerste" explosie zorgde.
Nu heb je het over de explosie in de tweede tijdlijn? Dat was idd Peter, daar bestaat geen twijfel over lijkt me.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:43 schreef Geqxon het volgende:
De Hiro uit 2012 dacht dat hij de explosie kon voorkomen door ervoor te zorgen dat Sylar uit 2007 de healing powers van Claire niet af zou pakken. "Save the cheerleader, save the world". Dit heeft hij succelvol gedaan, want nu pakte Sylar pas in 2012 de krachten van Claire af.
Hoe weet je zeker dat het niet al die tijd al Peter was?quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:00 schreef Capetown het volgende:
[..]
![]()
In de EERSTE tijdlijn was het Sylar. Nadat Hiro terug in de tijd was gegaan (dus in de TWEEDE tijdlijn) was het Peter.
Yep.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:55 schreef Geqxon het volgende:
De tweede tijdlijn, daarmee wordt gerefereerd naar de tijdlijn 2007-2012 zoals in de afgelopen episode getoond word?
Bedankt voor de verheldering, in dat geval referreer ik in alle gevallen naar de tweede tijdlijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Yep.
En de eerste tijdlijn is de tijdlijn zoals deze plaats heeft gevonden zonder "save the cheerleader, save the world"
Heb ik iets gemist?quote:Hiro and Ando find themselves five years after the destruction of New York City. People with extraordinary abilities are labeled as terrorists and are being registered, hunted, and killed. Hiro and Ando meet up with darker versions of the other heroes in preparation for a showdown with the President. This includes a darker side of Matt, a Jessica/Niki with a clear winner in their battle, a brown-haired Claire, and a man named Andy, who's a big hearted Texan. It also features an event at an upscale gentleman's club.
Ah, dan snap ik de verwarring.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bedankt voor de verheldering, in dat geval referreer ik in alle gevallen naar de tweede tijdlijn.
Hiro zorgde er voor dat Peter de andere Heroes op ging zoeken, als Hiro dat niet gedaan had zou Peter wellicht ook niet ontploft zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe weet je zeker dat het niet al die tijd al Peter was?![]()
Het kan natuurlijk allebei, maar ik denk dus dat Hiro voortdurend al op het verkeerde spoor zat![]()
Want waarom zou Peter in de eerste tijdlijn niet zijn ontploft? Tenzij Peter in de eerste tijdlijn überhaupt geen nuclear powers heeft gekregen natuurlijk...
Claire's boyfriend? Ik kreeg het gevoel dat hij van Claire's gave af wist (You should hate that man - richting de President), misschien is hij zelf ook wel een mutant?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:05 schreef Zhenar het volgende:
Bij TV.com staat over afgelopen aflevering:
[..]
Heb ik iets gemist?![]()
True. Maar wellicht is Ted of zijn power zo belangrijk, dat future Hiro hem niet kan elimineren omdat dat nóg meer desastreuze gevolgen zou hebben...?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:24 schreef Don_Gurgen het volgende:
Ik begrijp future hiro toch niet zo goed, natuurlijk is claire redden heel belangrijk in de strijd tegen sylar (anders is hij helemaal onoverwinnelijk), maar om de bom te voorkomen is het toch veel makkelijker om Ted uit te schakelen? Als Ted nooit in contact komt met Peter of Sylar zullen deze ook nooit de nucluaire gave krijgen om de stad te laten exploderen (tenminste ik ga ervan uit dat het Ted zijn Power is die hiervoor verantwoordelijk is). Dat zou volgens mij de ramp beter voorkomen dan de omslachtige wijze waar Hiro nu voor heeft gekozen, of niet?
lijkt me nog makkelijker om sylar te vermoorden toen ie een baby was eigenlijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:24 schreef Don_Gurgen het volgende:
Ik begrijp future hiro toch niet zo goed, natuurlijk is claire redden heel belangrijk in de strijd tegen sylar (anders is hij helemaal onoverwinnelijk), maar om de bom te voorkomen is het toch veel makkelijker om Ted uit te schakelen? Als Ted nooit in contact komt met Peter of Sylar zullen deze ook nooit de nucluaire gave krijgen om de stad te laten exploderen (tenminste ik ga ervan uit dat het Ted zijn Power is die hiervoor verantwoordelijk is). Dat zou volgens mij de ramp beter voorkomen dan de omslachtige wijze waar Hiro nu voor heeft gekozen, of niet?
Vermoord dan gelijk zijn moeder johquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:36 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
lijkt me nog makkelijker om sylar te vermoorden toen ie een baby was eigenlijk![]()
Als zelfs Peter dacht dat hij met de echte Nathan te maken had dan geloof ik niet dat Sylar en Linderman een link hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:46 schreef P4nic het volgende:
...
Linderman pact, dus Linderman is van crimineel tot in de politiek geraakt ?
en aangezien sylar de nathan in the future was, moeten die twee iets met elkaar hebben ?
Zelfs PB?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:46 schreef P4nic het volgende:
Verder: vette episode, voor mij laat Heroes zelfs PB verbleken.
Overigens moet die dat uitroepteken meteen achter de laatste letter.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Overigens moet die uitroepteken meteen achter de laatste letter.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:31 schreef Xrenity het volgende:
Ik hoorde dat iemand al een Heroes promootje had gezien op Rtl
Die hadden in zoverre iets met elkaar dat Sylar Nathan vermoordde om zijn power te krijgenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:46 schreef P4nic het volgende:
Tjeezes jullie maken het ingewikkelder dan het al is met jullie timetravel gedoe
Verder: vette episode, voor mij laat Heroes zelfs PB verbleken.
Linderman pact, dus Linderman is van crimineel tot in de politiek geraakt ?
en aangezien sylar de nathan in the future was, moeten die twee iets met elkaar hebben ?
"Peter en Sylar en het geheim van de schatkaart" ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:08 schreef SHOOOTO het volgende:
wat moeten ze in seizoen twee doen dan? Alle mensen met een gift opsporen en de wereld overnemen?
Gewoon een ander verhaal. Bijv. een Hero die Sentox nerve gas uitscheidt en dat in LA dreigt te doen. Andere heroes die in LA wonen moeten dat dan voorkomen onder leiding van 1 hero (een soort Peter, maar dan met extreme coolheid als kracht ofzo).quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:08 schreef SHOOOTO het volgende:
wat moeten ze in seizoen twee doen dan? Alle mensen met een gift opsporen en de wereld overnemen?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Gewoon een ander verhaal. Bijv. een Hero die Sentox nerve gas uitscheidt en dat in LA dreigt te doen. Andere heroes die in LA wonen moeten dat dan voorkomen onder leiding van 1 hero (een soort Peter, maar dan met extreme coolheid als kracht ofzo).
Een die dan ook altijd tijd te weinig heeft ipv dat ie de tijd stil kan zetten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Gewoon een ander verhaal. Bijv. een Hero die Sentox nerve gas uitscheidt en dat in LA dreigt te doen. Andere heroes die in LA wonen moeten dat dan voorkomen onder leiding van 1 hero (een soort Peter, maar dan met extreme coolheid als kracht ofzo).
Waarna een kleine chinees die luistert naar de naam "Bill Kim" alle Heroes uitroeit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:18 schreef Symer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:22 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Een die dan ook altijd tijd te weinig heeft ipv dat ie de tijd stil kan zetten.
Denk het niet. Voor de kijkers is het wel kut, maar voor de makers en de zenders betekent het moneyyyyy en daar draait het nu eenmaal rond in deze wereld.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
![]()
of ze kappen er gewoon mee. Zijn er eigenlijk wel succesvolle series die na 1 seizoen ermee kappen?
Dat krijg je met een karakter als Peter Petrelli, die zo ongelooflijk sterk is dat niets of niemand hem kan pakken, en alleen maar sterker wordt naarmate hij meer vriendjes krijgtquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:03 schreef Zhenar het volgende:
Wat een beperkte creativiteit hier zeg, dat men alleen maar plots kan bedenken waarin er iets dreigt te gebeuren dat in één keer de levens van velen zal beëindigen, net als in dit eerste seizoen![]()
Mensen die NU nog Lost kijken zijn niet goed bij hun hoofdquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:58 schreef Geqxon het volgende:
Zolang het maar geen Lost wordt, en we in seizoen drie nog steeds niet weten wie nou the exploding man is, maar er intussen wel een zeer gecompliceerd verhaal bijverzonnen is.
Het valt best weer mee nu hoor, maar feit blijft dat het nog steeds kut isquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:15 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Mensen die NU nog Lost kijken zijn niet goed bij hun hoofd
Hoezo? De vragen laten dan wel een poosje op zich wachten, maar des te leuker is het als je ze eindelijk krijgt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:15 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Mensen die NU nog Lost kijken zijn niet goed bij hun hoofd
Ik was na episode 3 al gekapt met Lost S3. Binnenkort maar weer eens oppikken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:58 schreef Geqxon het volgende:
Zolang het maar geen Lost wordt, en we in seizoen drie nog steeds niet weten wie nou the exploding man is, maar er intussen wel een zeer gecompliceerd verhaal bijverzonnen is.
Sylar kan de Haitian met een mes opensnijden en zo zijn kracht overnemen. Maar zou die kracht dan ook zijn andere krachten nullificeren? Dan moet hij die kracht uitschakelen als hij Peter aan wil vallen, maar Peter kan die nullificeer kracht dan overnemen en Sylar's krachten nullificeren. Sylar kan zijn nullificeerkracht dan weer inschakelen en Peter's nullificeerkracht nullificeren. Dan proberen ze elkaars nulliiceerkrachten te nullificeren en wie de sterkste nullificeerder is wint dan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:25 schreef wonderer het volgende:
Heheh, bedenk me net dat de Haitian als enige veilig was voor zowel Sylar als Peter, niemand kon zijn krachten overnemen.
Leuk om die beelden uit de eerste afleveringen weer eens te zien. Toen vond ik het ook al zo'n geweldige serie en had ik echt niet verwacht dat het nog zoveel beter zou wordenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:34 schreef DaggerNL het volgende:
Heroes is vanaf 21 Juni te zien op RTL5.
http://karrfan.web-log.nl/karrfan/2007/04/heroes.html
Ik dacht dat Sylars eerste talent het "snappen" was hoe het werkte. Als dat genullicifeerd wordt, weet hij dat ook niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Sylar kan de Haitian met een mes opensnijden en zo zijn kracht overnemen. Maar zou die kracht dan ook zijn andere krachten nullificeren? Dan moet hij die kracht uitschakelen als hij Peter aan wil vallen, maar Peter kan die nullificeer kracht dan overnemen en Sylar's krachten nullificeren. Sylar kan zijn nullificeerkracht dan weer inschakelen en Peter's nullificeerkracht nullificeren. Dan proberen ze elkaars nulliiceerkrachten te nullificeren en wie de sterkste nullificeerder is wint dan.
Die battle zou ik wel willen zien![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Sylar kan de Haitian met een mes opensnijden en zo zijn kracht overnemen. Maar zou die kracht dan ook zijn andere krachten nullificeren? Dan moet hij die kracht uitschakelen als hij Peter aan wil vallen, maar Peter kan die nullificeer kracht dan overnemen en Sylar's krachten nullificeren. Sylar kan zijn nullificeerkracht dan weer inschakelen en Peter's nullificeerkracht nullificeren. Dan proberen ze elkaars nulliiceerkrachten te nullificeren en wie de sterkste nullificeerder is wint dan.
Hij is nog steeds de enige die veilig isquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:25 schreef wonderer het volgende:
Heheh, bedenk me net dat de Haitian als enige veilig was voor zowel Sylar als Peter, niemand kon zijn krachten overnemen.
Hahaha ik ben het spoor bijsterquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Hij is dood...quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:51 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Hij is nog steeds de enige die veilig is![]()
Laat je niet foppen door de timetravel; het enige gevolg van aflevering 19 is dat Hiro weet dat ie Sylar om moet leggen. Hij weet nog niet dat Peter degene is die ontploft, maar goed, daar zijn genoeg anderen van op de hoogtequote:Op woensdag 2 mei 2007 18:07 schreef WarWarrior het volgende:
[..]
Hahaha ik ben het spoor bijster![]()
Verrekte time travel gedonder, serie is briljant
![]()
Nog een gevolg is dat als Sylar wordt vermoord er ook een heel andere president in het witte huis komt te zitten, namelijk Nathan zelf.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:00 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Laat je niet foppen door de timetravel; het enige gevolg van aflevering 19 is dat Hiro weet dat ie Sylar om moet leggen. Hij weet nog niet dat Peter degene is die ontploft, maar goed, daar zijn genoeg anderen van op de hoogte
De rest van de ep was gewoon cool, erg cool om te zien hoe de krachten van de karakters zich zouden kunnen ontwikkelen. Plus, we weten nu eindelijk waar het 'save the cheerleader, save the world' op sloeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |