quote:Op donderdag 26 april 2007 14:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
En niet te vergeten FC het slechte veld!
FC Koeman anyone?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
En niet te vergeten uit tegen FC het slechte veld waar jullie nog alles in eigen hand hadden!
We hebben het op voldoende momenten laten afweten. Ajax heeft dan ook geen recht van spreken dat ze verdienen kampioen te worden.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
En niet te vergeten uit tegen FC het slechte veld waar jullie nog alles in eigen hand hadden!
precies!quote:Op donderdag 26 april 2007 15:00 schreef HeatWave het volgende:
FC het slechte veld is idd een kutclub.
Komop man, het lag aan Ajax zelf. Als je PSV 5-1 kan verslaan, f;noord met 8-1 en bij vlagen werelds kan voetballen moet je ook net ff dat stapje kunnen doen als je 2-2 tegen RKC staat, klaar.
Speelden ze tegen RKC zoals de thuis wedstrijd tegen Bremen dan win je er met 0-5 van....
Hadden jullie het ook niet 'af moeten maken' tegen Utrecht?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
denk dat mijn hart het dan bijna begeeftquote:Op donderdag 26 april 2007 15:04 schreef xFriendx het volgende:
Excelsior - AZ 0-1 (45 min)
Willem 2 - Ajax 0-4 (45 min)
Denk dat ik dan maar aan mijn pols begin te knagen aangezien dan m'n nagels en vingers al op zijn.![]()
Ik zeg het dus ook niet meerquote:Op donderdag 26 april 2007 15:04 schreef Luco het volgende:
Ach ja. Genoeg verneukt dit seizoen...
Het is alleen zo kut om WEER te zeggen dat we er volgend jaar WEL staan...
Tis echt zo'n stand waarbij het in de 2e helft alle kanten nog op kan. Een 2-0 voor AZ kan het einde betekenen, maar een 0-8 is voldoende en als je er 4 kan scoren in de 1e helft kan dat in de 2e ook wel, Ajax wordt vermoeider maar Willem 2 ook.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:06 schreef toma het volgende:
[..]
denk dat mijn hart het dan bijna begeeft
WillemII - Ajax lijkt te blijven steken op 0-4quote:Op donderdag 26 april 2007 15:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis echt zo'n stand waarbij het in de 2e helft alle kanten nog op kan. Een 2-0 voor AZ kan het einde betekenen, maar een 0-8 is voldoende en als je er 4 kan scoren in de 1e helft kan dat in de 2e ook wel, Ajax wordt vermoeider maar Willem 2 ook.
Blijft AZ op 0-1 haken dan hoef je er nog maar 3 in te schoppen wat ook nog goed mogelijk is.
Ik ben er als AZ'er dan ook nog niet gerust op. Tis pas over als dat fluitsignaal klinkt en blijkt dat je landskampioen bent. Ik hoop dat Van Gaal en de spelers hetzelfde denken, dat houd hen dan scherp i.p.v. de euforie al de overhand te laten krijgen.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:09 schreef toma het volgende:
[..]
WillemII - Ajax lijkt te blijven steken op 0-4
en AZ kom ook niet verder dan 0-1. Dan id laatste minuut maakt Slory de 1-1
Hoop dat Slory of Bruijns een goeie dag heeft om de openingstreffer te maken. Dan wordt het helemaal moeilijk voor AZ.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:13 schreef kevin6188 het volgende:
Die scenario's ook allemaal, wacht gewoon lekker af zondag. Dingen lopen bijna nooit zoals je denkt dat het loopt. En dan bedoel ik dat het in minuut zoveel 0-X of wat staat.
Enige wat ik hoop is dat Excelsior zo lang mogelijk de nul houdt, dat is in meerdere opzichten belangrijk. Alleen doet Excelsior niet zo vaak, dat is net het probleem
Dan heeft psv en az ook geen recht om kampioen te worden, ze hebben immers alledrie evenveel punten.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
We hebben het op voldoende momenten laten afweten. Ajax heeft dan ook geen recht van spreken dat ze verdienen kampioen te worden.
PSV overigens zeker ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |