Heb ik ook al meegemaakt hier...Daar heb ik wel van geleerdquote:Op woensdag 25 april 2007 15:32 schreef karr-1 het volgende:
Ik heb ooit een hele dag zitten werken en aan het eind vergeten op te slaan, dat is nog veel erger.
Lukt niet, het is allemaal vastgelegd. Weet ook niet precies hoe en wat, maar het is een speciaal programma uit Excel gemaakt..quote:Op woensdag 25 april 2007 15:39 schreef Stienn het volgende:
Pagina verkleinen?
Hij bedoelt volgens mij Voor de kats viool, maar dan nog is het een kut uitdrukkingquote:Op woensdag 25 april 2007 15:40 schreef Natalie het volgende:
'Voor de kat z'n viool'? Waar gebruiken ze in godsnaam een dergelijke uitdrukking?
Wel balen btw. Al het werk voor niets geweest. Herken het helaas maar al te goed.
Mijn moeder en haar ouders zeggen het altijd, zo in de buurt van Delft en Scheveningen scheen het vroeger een begrip geweest te zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:40 schreef Natalie het volgende:
'Voor de kat z'n viool'? Waar gebruiken ze in godsnaam een dergelijke uitdrukking?
Wel balen btw. Al het werk voor niets geweest. Herken het helaas maar al te goed.
Kan mij het verrottenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:42 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Hij bedoelt volgens mij Voor de kats viool, maar dan nog is het een kut uitdrukking
Wat super. Ik kende 'm niet. Klinkt oud-hollands. Echt grappigquote:Op woensdag 25 april 2007 15:43 schreef Paikea het volgende:
[..]
Mijn moeder en haar ouders zeggen het altijd, zo in de buurt van Delft en Scheveningen scheen het vroeger een begrip geweest te zijn.
Heb ik in ieder geval een pakkende titel
Nee, maar het ging erom dat ik helemaal trots was op mijn werk en er na 7 uur werken achterkom dat ik gewoon een stomme doos ben!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:47 schreef Radonir het volgende:
Dan maak je toch gewoon een aparte bijlage met uitleg bij je grafiekjes? Eerst de grafieken in het groot, zonder uitleg. Dan op pagina twee de grafieken in het klein (zodat men gemakkelijk ziet welke grafiek het was) met de uitgebreide interpretatie. Zo'n ramp is dat toch niet?
Maar wel een goeie trouwensquote:Op woensdag 25 april 2007 15:49 schreef Paikea het volgende:
[..]
Nee, maar het ging erom dat ik helemaal trots was op mijn werk en er na 7 uur werken achterkom dat ik gewoon een stomme doos ben!
Ik ga nu gewoon verder, schrijf mijn conclusie, knip&plakwerk komt aan het eind wel hoor...
Hij komt ook voor in het nummer De Tamme Boerenzoon van Andé van Duin.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wat super. Ik kende 'm niet. Klinkt oud-hollands. Echt grappig
Ze hebben hier geen kleurkopieermachines, en alles is in kleur.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:53 schreef Samcali het volgende:
Print het netjes uit uit op A3, en verklein het dan op een kopieerapparaat tot A4![]()
Heb er zoveel bijgetypt dat het echt niet past. Moet echt de tekst naar een ander document verschuiven, want dit gaat me niet lukken. Heb er geen zin in ookquote:Op woensdag 25 april 2007 16:30 schreef Smoel het volgende:
Pak een afdrukvoorbeeld. Pas deze aan zodat deze geheel op de pagina staat. Maak daar een printscreen van. Bewerk deze afbeelding, zodat er geen randjes van Excel opstaan en plak de afbeelding in je verslag.
joah!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:42 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Hij bedoelt volgens mij Voor de kats viool, maar dan nog is het een kut uitdrukking
Sterker nog, volgens mij is het 'Voor de kat z'n kut'.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:42 schreef Pakspul het volgende:
[..]
niet gewoon katse kut?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens mij is het 'Voor de kat z'n kut'.
de kat z'n kutquote:Op woensdag 25 april 2007 18:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, wat is in vredesnaam een katse kut?
TSquote:Op woensdag 25 april 2007 18:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, wat is in vredesnaam een katse kut?
Zo te zien een betaopleiding?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:31 schreef Paikea het volgende:
Jahoor, heel de dag keihard gewerkt, kom ik er net achter dat het waarschijnlijk allemaal voor niks is geweest!
Ben bezig met mijn afstudeerverslag en daarvoor moest ik wat cijfers in een speciaal Excelprogramma inbrengen. Komen er allemaal leuke grafiekjes uit enzo, dus ik heel enthousiast de betekenis van de grafieken helemaal uitwerken en er prachtig (al zeg ik het zelf) bijzetten.
Alleen nu keek ik net bij afdrukvoorbeeld, nu blijken de grafieken zelf al heel de pagina in te nemen en mijn tekst er niet meer bij te passen![]()
A3 printen kan ook niet, dan kan ik hem niet meer inbundelen..
Klacht: Heel de dag werken en dan je stommiteit ontdekken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |