maar als ze t voor de lol doen, waarom doen ze dan niet voor de grap heel lief of complimenten geven?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:51 schreef Ladidadida het volgende:
Okee VW, laat me je dan een tip geven: 99% van de user hier hoef je niet serieus te nemen. Opmerkingen over tieten zijn stoerejongenspraat, verkapte en/of hele directe 'NEUKEN?!'-verzoeken komen van de Fok-rukkerts, en tegen grappen a la 'ik ken je niet maar ik vind je nu al stom' moet je gewoon kunnen op Fok. Dus: neem jezelf en/of de users hier niet zo serieus en stop met mekkeren.
Amen.
Omdat ik nog liever koude diarree eet dan aardig te doen tegen jou!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:53 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar als ze t voor de lol doen, waarom doen ze dan niet voor de grap heel lief of complimenten geven?
waarom word negativiteit als iets stoers of grappigs gezien?
zeggen ze al 8 jaar over 2pac en 2000 jaar over Godquote:
dat snap ik niet, je kunt toch wel even tot 10 tellen?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:51 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ja een beetje die domheid eruit halen.. als ik mij ergens aan irriteer schop ik er tegen aan (figuurlijk dan)
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:51 schreef Ladidadida het volgende:
Okee VW, laat me je dan een tip geven: 99% van de user hier hoef je niet serieus te nemen. Opmerkingen over tieten zijn stoerejongenspraat, verkapte en/of hele directe 'NEUKEN?!'-verzoeken komen van de Fok-rukkerts, en tegen grappen a la 'ik ken je niet maar ik vind je nu al stom' moet je gewoon kunnen op Fok. Dus: neem jezelf en/of de users hier niet zo serieus en stop met mekkeren.
Amen.
Ben blij dat het in beide gevallen nooit gaat gebeuren. Maar voor vw is er nog wel hoop denk ik.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zeggen ze al 8 jaar over 2pac en 2000 jaar over God
Omdat het grappiger is om iemand uit te schelden en te kijken hoe snel je iemand op de kast kunt krijgen (en jij klimt eeeeelke keer weer op de kast door te reageren).quote:Op woensdag 25 april 2007 15:53 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar als ze t voor de lol doen, waarom doen ze dan niet voor de grap heel lief of complimenten geven?
waarom word negativiteit als iets stoers of grappigs gezien?
Precies!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat het grappiger is om iemand uit te schelden en te kijken hoe snel je iemand op de kast kunt krijgen (en jij klimt eeeeelke keer weer op de kast door te reageren).
Ja kiek, da's pas wijze praat.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:51 schreef Ladidadida het volgende:
Amen.
en dan begint ze ook nogi n [ONZ]quote:Op woensdag 25 april 2007 15:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja kiek, da's pas wijze praat.
Maar VW kiest ervoor om er overheen te lezen en reageert alleen maar op de users waaraan ze zich stoort. Ja, dant vraag je er echt om.
Het is FOK!, zeg. Een bij elkaar geraapt zootje mensen met teveel vrije tijd. Díe serieus nemen? Dan zit je hier toch echt verkeerd
Yep.. ze reageert alleen op users waar ze zich aan stoort.. das vragen om problemenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja kiek, da's pas wijze praat.
Maar VW kiest ervoor om er overheen te lezen en reageert alleen maar op de users waaraan ze zich stoort. Ja, dant vraag je er echt om.
Het is FOK!, zeg. Een bij elkaar geraapt zootje mensen met teveel vrije tijd. Díe serieus nemen? Dan zit je hier toch echt verkeerd
Hahaha.. jij maakt mij al een paar topics aan het lachen!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:54 schreef BossFight het volgende:
[..]
Omdat ik nog liever koude diarree eet dan aardig te doen tegen jou!
Neuken?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:51 schreef Ladidadida het volgende:
Amen.
Ja lijkt me prettigquote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:02 schreef JacsReality het volgende:
[..]
Zien jullie dat? Ik ben een player
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:01 schreef BereNDD het volgende:
even in de gaten houden:
http://forum.fok.nl/user/history/173558
Nee, een Fok-rukkert. Wel goed lezen hè!quote:Op woensdag 25 april 2007 16:02 schreef JacsReality het volgende:
[..]
Zien jullie dat? Ik ben een player
Dan weet iedereen wie de "dumbest fuck in the universe award" gaat winnen.quote:
Ja, maar die voelen zich wel een player. Dat ik een Fok rukkert ben zou ik zelf natuurlijk nooit erkennen.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, een Fok-rukkert. Wel goed lezen hè!
pssst, VW wil wel neuken!quote:Op woensdag 25 april 2007 16:05 schreef JacsReality het volgende:
[..]
Ja, maar die voelen zich wel een player. Dat ik een Fok rukkert ben zou ik zelf natuurlijk nooit erkennen.
Maar oke, back to you vismeissie
pssst.. en moeite hoef je er al helemaal niet voor te doenquote:
viswijf:quote:Op woensdag 25 april 2007 16:12 schreef JacsReality het volgende:
[..]
pssssst, iedere meid wil wel neuken, de vraag is met wie en hoe
Wat hij zegt. Dat kind laat haar muil nog wel vol schijten, zolang de kerel naderhand nog bij haar blijft zal ze het prima vinden.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:13 schreef BereNDD het volgende:
[..]
viswijf:
- met iedereen
- dat maakt al helemaal niet uit
nee hoor, ik vind mischien maar 1 op de 100 jonges die ik zie knapquote:Op woensdag 25 april 2007 16:13 schreef BereNDD het volgende:
[..]
viswijf:
- met iedereen
Ervaring mee?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:13 schreef BereNDD het volgende:
[..]
viswijf:
- met iedereen
Dus je neukt iedereen die je knap vind?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:23 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee hoor, ik vind mischien maar 1 op de 100 jonges die ik zie knap
nee, dat zijn er nog minder!quote:Op woensdag 25 april 2007 16:29 schreef JacsReality het volgende:
[..]
Dus je neukt iedereen die je knap vind?![]()
Zucht...quote:
ok: flikker op.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:27 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
of geef me advies of opgebouwde kritiek!
Die eerste is niet echt! Ik ben misbruiktquote:Op woensdag 25 april 2007 21:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
[afbeelding]
Ik ken je qua posthistorie niet, maar ik moet je gewoon hierdoor al niet
HUH !quote:Op woensdag 25 april 2007 21:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Die eerste is niet echt! Ik ben misbruikt![]()
Die eerste foto, links, dat ben ik, alleen die foto is gefotosoept door VWquote:
Die lelijke mensen komen ook niet continue in je beeld voorbijquote:Op woensdag 25 april 2007 15:08 schreef Viswijfje het volgende:
als je 1 keer iets zegt is t ook wel duidelijk, ik ga toch ook niet de hele dag achter lelijke mensen aanlopen om ze om de minuut in t oor te schreeuwen "wat ben jij lelijk!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |