Je mag eigenlijk niet 2x zo snel achter elkaar een antwoord gevenquote:
Wel als de vraagsteller al zegt dat het fout is, hetgeen hij (boven mij, zelfs) al had gedaanquote:Op woensdag 25 april 2007 15:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je mag eigenlijk niet 2x zo snel achter elkaar een antwoord geven![]()
Ja klopt heb je gelijk in, maar dit kom ik ook tegen:quote:Op woensdag 25 april 2007 15:29 schreef BlaZ het volgende:
voor WOII weet ik niet. Trwnz ff opgezocht en dit kwam ik tegen :
Van 7 augustus 1948 tot 22 december 1958 was hij minister-president, minister van Algemene Zaken, in vier achtereenvolgende kabinetten die zijn naam dragen. Op 22 december 1958 werd hij benoemd tot Minister van Staat.
Dus wel 4 kabinetten van Drees ?
Colijn is goedquote:Op woensdag 25 april 2007 15:30 schreef PhysicsRules het volgende:
colijn
Dan nog had jij niet de punten gehad, het was al twee keer geroepen.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:46 schreef steekbal het volgende:
[..]
Toch vond ik mijn antwoord ook goed![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:01 schreef De_Hertog het volgende:
Asbest?
Ja, maar waar komt die naam vandaan?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:05 schreef PhysicsRules het volgende:
Dat is toch dat ding bovenin de mast van een schip
Is goed. Er staat niets in de OP over hints, overigens, wat is normaal? Ik ben van Raad de Stad gewend na drie foute pogingen of 24 uur zonder antwoord, maar hier gaat het volgens mij wat snellerquote:Op woensdag 25 april 2007 16:54 schreef BlaZ het volgende:
hint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |