quote:Op woensdag 25 april 2007 16:24 schreef OA het volgende:
[..]
Heeft ie al van z'n vrouw gehad...
Werk jij in "het familiebedrijf" ofzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ben ook een heel fijne collega hoor.
Meestal geef ik het niet door als ik de volgende dag vrij ben...![]()
En indd.. fijne collega ben jij zeg
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
een parasol met een typoquote:Op woensdag 25 april 2007 16:27 schreef Sebasser het volgende:
Wat is een parassol eig?
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:24 schreef OA het volgende:
[..]
Heeft ie al van z'n vrouw gehad...
whehe, lekker danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ben ook een heel fijne collega hoor.
Meestal geef ik het niet door als ik de volgende dag vrij ben...![]()
Ze weten daar wel op een andere manier dat je vrij bent neem ik aan?Signature.
Ja, als hij opeens een dag niet komt opdagenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, lekker dan
Ze weten daar wel op een andere manier dat je vrij bent neem ik aan?
ja echt?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, als hij opeens een dag niet komt opdagen
Zulke collegae heb ik ook...
Heuj.. IK heb wel dr TR geplaatst jaquote:
Nee, geen familiebedrijf hoor.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Werk jij in "het familiebedrijf" ofzo...
En indd.. fijne collega ben jij zeg
De office manager is dan wel op de hoogte, maar mijn collega die m'n werk overneemt als ik afwezig ben, weet dan van niks...quote:Op woensdag 25 april 2007 16:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, lekker dan
Ze weten daar wel op een andere manier dat je vrij bent neem ik aan?
ja, dan denk je dat die en die komen, vraagt de chef zelfs nog hoe laat ze komen, en dan blijkt dat ze niet op komen dagenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja echt?
Dat hoef je bij mij op de zaak niet te proberen...
Bij m'n andere werk kan ik 't nog wel maken
Idd, wegtrappen dat soort volkquote:Op woensdag 25 april 2007 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
ja, dan denk je dat die en die komen, vraagt de chef zelfs nog hoe laat ze komen, en dan blijkt dat ze niet op komen dagen
Van mij mogen ze dat wel eens aanpakken
Heel goed bezig!quote:Op woensdag 25 april 2007 16:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar ik als mod heb 't veranderd
hahaquote:Op woensdag 25 april 2007 16:32 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, geen familiebedrijf hoor.
Verder werkt er geen familie gelukkig!![]()
Nee, hem via m'n vriendin leren kennen...quote:Op woensdag 25 april 2007 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
haha
je vriendin via hem leren kennen dan?
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Uiteraard regel ik het wel altijd netjes via de officiele wegen!quote:
Nee, heb ik nog niet gedaan idd...quote:Op woensdag 25 april 2007 16:34 schreef OA het volgende:
[..]
Heel goed bezig!
Ik neem aan dat jij MPG nog geen definitieve rechten hebt verleend?!![]()
dat was de laatste optie indd.. je werk via hem gekregenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:37 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, hem via m'n vriendin leren kennen...![]()
En toen er hier een vacature was, was ik net klaar met school, dus werd er meteen aan mij gedacht...![]()
whehequote:Op woensdag 25 april 2007 16:38 schreef OA het volgende:
[..]
Uiteraard regel ik het wel altijd netjes via de officiele wegen!
- Aanvragen bij office manager
- na goedkeuring doorgeven een administratie, i.v.m. vrije dagen registratie
![]()
De collega die het werk overneemt, werkt altijd tot 4 uur.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe
zou wel lief zijn als je je collegae dan ook op de hoogte stelt
jij bent heul geen modquote:Op woensdag 25 april 2007 16:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ikke niet.....quote:Op woensdag 25 april 2007 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom zijn jullie zo kansloos bezig met die getalletjes?
dat zijn belangrijke zaken...quote:Op woensdag 25 april 2007 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:54 schreef OA het volgende:
Sebas, reageert die roosjeroosje altijd zo op jou...![]()
Juist!quote:
quote:
Kan ze wat beleven!quote:
statistiek jeweets.. statistiekquote:Op woensdag 25 april 2007 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wheheh.. morgen compenseren dan maar hequote:Op woensdag 25 april 2007 17:02 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens naar huis, want ik werk inmiddels al 2 onbetaalde minuten over...![]()
Mja, das waar ook!quote:Op woensdag 25 april 2007 17:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou wij zijn toch hele degelijke mensen..
ja, maar zij is nogal... eh.... apart. laten we het daar maar op houdenquote:Op woensdag 25 april 2007 17:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou wij zijn toch hele degelijke mensen..
hop naar huusquote:Op woensdag 25 april 2007 17:03 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, das waar ook!![]()
Kan ze nog steeds wat beleven... we springen hier regelmatig van de hak op de tak...![]()
he, dat is niet goed idd...quote:Op woensdag 25 april 2007 17:02 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens naar huis, want ik werk inmiddels al 2 onbetaalde minuten over...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |