36 u/w maarquote:Op woensdag 25 april 2007 13:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind het een hele gezonde vrije tijdsbesteding.Met mijn baan 36 u/w zit ik op 36 posts per dag.
Maar dan ben ik in mn vrije tijd ook nauwelijks op Fok!
![]()
ja hoor omatjequote:Op woensdag 25 april 2007 13:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee hoor schat....en zeker niet door een kereltje als jij....![]()
ja maar... ja maar... jij fokt met je bezoekquote:Op woensdag 25 april 2007 13:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zal niet gaan.......heb om de week mijn 2 engeltjes
![]()
thuis en de rest van de weken heb ik veel bezoek....
..dusssssssss
Dude.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
36 u/w maar? Wat doe je de rest van de tijd dan?
ik studeer gemiddeld 50-60 u/w , werk 10 u/w, vrijwilliger nog eens 4 u/w en dan hou ik nog voldoende tijd over voor vrienden , ontspanning en fok! enzo![]()
Ahzoquote:Op woensdag 25 april 2007 13:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zal niet gaan.......heb om de week mijn 2 engeltjes
![]()
thuis en de rest van de weken heb ik veel bezoek....
..dusssssssss
Volgens mij ga ik na mijn studie zo in een zwart gat vallen, als ik dan maar 40 u/w week mag werkenquote:Op woensdag 25 april 2007 13:58 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Dude.
ik werk gewoon 40uur.
De rest vrije tijd![]()
maar één keertje...quote:Op woensdag 25 april 2007 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
ja maar... ja maar... jij fokt met je bezoek![]()
dat wordt idd afkicken...quote:Op woensdag 25 april 2007 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik na mijn studie zo in een zwart gat vallen, als ik dan maar 40 u/w week mag werken![]()
Dat is ook weer zoquote:Op woensdag 25 april 2007 13:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar één keertje......en het was voor het goed doel enzo....
![]()
ja, maar ik hield het effe niet meer bij.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
gast
hij is al bijna dichtgedonderstraald
uhuh... en minder vrijheid in het zelf inplannen van mijn tijd enzoquote:
en wat bedoel je met een andere betekenis.....?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo![]()
![]()
ook niet stiekem in een andere betekenis?
Dat weet je best....quote:Op woensdag 25 april 2007 14:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en wat bedoel je met een andere betekenis.....?![]()
scroll-enquote:Op woensdag 25 april 2007 14:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar ik hield het effe niet meer bij.
Dat F5-en is leuk, maar hij bleef steeds staan bij m'n laatste post
werkt dat zo....quote:Op woensdag 25 april 2007 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
scroll-en
met je vinger langs de rechterkant van je touchpad wrijven, van boven naar beneden
Fokken voor beginners....quote:Op woensdag 25 april 2007 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
scroll-en
met je vinger langs de rechterkant van je touchpad wrijven, van boven naar beneden
Wheheh.... zoiets doen wat ook gebeurd in de filmpjes en op de foto's in 128quote:
Hup, door het raam naar buiten en een nieuwe aanschaffen!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:03 schreef vdvorst het volgende:mijn tv is eng!!!
ik zet deze helemaal uit, lampje gaat uit,
nu is het lampje ineens weer aan
maar toch kan de tv niet aan,
aahhh dat...quote:Op woensdag 25 april 2007 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh.... zoiets doen wat ook gebeurd in de filmpjes en op de foto's in 128![]()
![]()
![]()
![]()
whehehquote:Op woensdag 25 april 2007 14:04 schreef OA het volgende:
[..]
Hup, door het raam naar buiten en een nieuwe aanschaffen!![]()
lees ik daar 128???quote:Op woensdag 25 april 2007 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh.... zoiets doen wat ook gebeurd in de filmpjes en op de foto's in 128![]()
![]()
![]()
![]()
ja, maar dat moet ik dan elke keer doen bij het F5-en.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
scroll-en
zeker een Philips....quote:Op woensdag 25 april 2007 14:03 schreef vdvorst het volgende:mijn tv is eng!!!
ik zet deze helemaal uit, lampje gaat uit,
nu is het lampje ineens weer aan
maar toch kan de tv niet aan,
wordt er ook eentje wakkerquote:
je hebt dus ECHt last van de warmte.....quote:Op woensdag 25 april 2007 14:04 schreef vdvorst het volgende:
Ah, wacht!
Ik zal de tv zelf toch wel aan hebben gezet,
en de afstandbediening stond nog op dvd![]()
![]()
![]()
nix tegen TV's van philips hequote:
Ja... zo maar even koud drinken halenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je hebt dus ECHt last van de warmte.....![]()
Uhuh... volgens mij komt ie wat tekort ofzoquote:Op woensdag 25 april 2007 14:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaja OA is ineens wel wakker he.....![]()
![]()
![]()
mijn ex werkte daar...quote:Op woensdag 25 april 2007 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
nix tegen TV's van philips he
Vriend van me werkt daar
Dat weet ikquote:Op woensdag 25 april 2007 14:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn ex werkte daar.....is nu NXP geworden hierzo.
nah...dat denk ik dus niet....quote:Op woensdag 25 april 2007 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Uhuh... volgens mij komt ie wat tekort ofzo
yep.....quote:Op woensdag 25 april 2007 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat weet ik... das de afdeling chipbakkers....
Hoe weet jij wat OA tekort komt of nietquote:Op woensdag 25 april 2007 14:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah...dat denk ik dus niet....![]()
Okquote:
jaaaaa..dat zou je wel willen weten he.....quote:Op woensdag 25 april 2007 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat OA tekort komt of niet![]()
ikke ook een Samsung....quote:Op woensdag 25 april 2007 14:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok
Ik heb een samsung TV.
ding werkt prima, alleen de remote kan niet tegen een week bier
Kom niks tekort hoor, maar zo af en toe een bepaald genre film bekijken kan toch geen kwaad!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat OA tekort komt of niet![]()
Mijn ab werkt ook op batterijen, niet op bierquote:Op woensdag 25 april 2007 14:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok
Ik heb een samsung TV.
ding werkt prima, alleen de remote kan niet tegen een week bier
enlighten mequote:Op woensdag 25 april 2007 14:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaaaaa..dat zou je wel willen weten he.....![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:09 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Mijn ab werkt ook op batterijen, niet op bier![]()
absoluut niet... integendeel zelfs... wie weet doe je nog eens wat inspiratie opquote:Op woensdag 25 april 2007 14:09 schreef OA het volgende:
[..]
Kom niks tekort hoor, maar zo af en toe een bepaald genre film bekijken kan toch geen kwaad!![]()
Vertel....quote:Op woensdag 25 april 2007 14:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar dat moet ik dan elke keer doen bij het F5-en.
En ik gebruik m'n tatspet niet om te scrolle, daar is een spatiebalk voor uitgevonden
ik een Sony.. die misschien 1 keer in de 2 maanden een keertje aanstaatquote:
Dat is zeker waar jongeman!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:10 schreef MPG het volgende:
[..]
absoluut niet... integendeel zelfs... wie weet doe je nog eens wat inspiratie op![]()
![]()
ik zou het eerlijk gezegd niet eens weten...quote:Op woensdag 25 april 2007 14:10 schreef MPG het volgende:
[..]
ik een Sony.. die misschien 1 keer in de 2 maanden een keertje aanstaat
die staat al klaarquote:Op woensdag 25 april 2007 14:12 schreef BrandX het volgende:
sooowwww, fucking hell wat gaat dit snell!!!!
tot het volgende topic dan maar!
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:12 schreef BrandX het volgende:
yep...is al open trouwens...quote:Op woensdag 25 april 2007 14:12 schreef BrandX het volgende:
op een laptop (elke laptop waar ik mee gewerkt heb, had dat iig..) kun je scrollen door spatiebalk in de drukken.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:10 schreef OA het volgende:
[..]
Vertel....![]()
Ik vind het maar lastig werken zonder muis en dus niet kunnen scrollen....![]()
doe maar vast linkje danquote:Op woensdag 25 april 2007 14:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep...is al open trouwens.......
![]()
![]()
![]()
Ik heb anderhalve studie, 2 computers en 1 gitaar. Soms slaap ik uit, lig ik in de zon of kijk ik tv en anders speel ik in een band of ben bij mijn vriendin.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
36 u/w maar? Wat doe je de rest van de tijd dan?
ik studeer gemiddeld 50-60 u/w , werk 10 u/w, vrijwilliger nog eens 4 u/w en dan hou ik nog voldoende tijd over voor vrienden , ontspanning en fok! enzo![]()
die van mij staat alleen aan als iemand me opbelt om te zeggen: WOW, WTF, MOET je DIT EENS KIJKEN!!!11quote:Op woensdag 25 april 2007 14:10 schreef MPG het volgende:
[..]
ik een Sony.. die misschien 1 keer in de 2 maanden een keertje aanstaat
checkquote:Op woensdag 25 april 2007 14:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
op een laptop (elke laptop waar ik mee gewerkt heb, had dat iig..) kun je scrollen door spatiebalk in de drukken.
Dan meot je uiteraard wel zorgen dat je niet in een tekstveld zit, maar gewoon elders op het scherm klikken... dan kun je scrollen met je spatiebalk
Werkt ideaal
ja maar las het om MTV gaat....quote:Op woensdag 25 april 2007 14:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die van mij staat alleen aan als iemand me opbelt om te zeggen: WOW, WTF, MOET je DIT EENS KIJKEN!!!11
bijnaquote:
Ik heb geen studie, een kwart opleiding, 1/7e baan, 1 laptop, 1 gitaar, en ik ga een djembé kopenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb anderhalve studie, 2 computers en 1 gitaar. Soms slaap ik uit, lig ik in de zon of kijk ik tv en anders speel ik in een band of ben bij mijn vriendin.
Meteen proberen thuis!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
op een laptop (elke laptop waar ik mee gewerkt heb, had dat iig..) kun je scrollen door spatiebalk in de drukken.
Dan meot je uiteraard wel zorgen dat je niet in een tekstveld zit, maar gewoon elders op het scherm klikken... dan kun je scrollen met je spatiebalk
Werkt ideaal
Je kunt in die tussentijd nog zeker een kan koffie leegdrinken hoorquote:
Ja, maar je hebt me niet gebeldquote:Op woensdag 25 april 2007 14:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar las het om MTV gaat....![]()
1 baan, 1 opleiding, 1 laptop, 1pc, geen muziekinstrumenten, 1 vriendin, 2 katten, 1 auto, veel geld, etc...quote:Op woensdag 25 april 2007 14:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb geen studie, een kwart opleiding, 1/7e baan, 1 laptop, 1 gitaar, en ik ga een djembé kopen
eentje maar....quote:Op woensdag 25 april 2007 14:17 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Je kunt in die tussentijd nog zeker een kan koffie leegdrinken hoor![]()
![]()
msn niet goed dan......quote:Op woensdag 25 april 2007 14:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt me niet gebeld
en mtv staat niet tussen de 5 zenders die ik ingesteld heb
welk overwinning....????quote:Op woensdag 25 april 2007 14:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb de hele week nog geen koffie gehad, fris in de zomer voor den overwinning!
koffie doen dan maar?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb de hele week nog geen koffie gehad, fris in de zomer voor den overwinning!
geen probleem andere kscmodquote:Op woensdag 25 april 2007 14:16 schreef OA het volgende:
[..]
Meteen proberen thuis!![]()
Bedankt medeKSCmod!![]()
owwwhhhh...ok.....quote:Op woensdag 25 april 2007 14:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
persoonlijke overwinning, laat me mooi in mijn roes.
We hebben een speciale aanbieding vandaag.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nee, te warm.
biertje dan maar?![]()
Ik vanavond in ieder geval welquote:Op woensdag 25 april 2007 14:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nee, te warm.
biertje dan maar?![]()
haha, je wist dat niet?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
check![]()
Na bijna 4 jaar laptop bezit weer wat geleerd
ik heb 1 studie, 1/5 baan, 5 computers, 1 auto, geen gitaar, (nog) geen vriendinquote:Op woensdag 25 april 2007 14:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb anderhalve studie, 2 computers en 1 gitaar. Soms slaap ik uit, lig ik in de zon of kijk ik tv en anders speel ik in een band of ben bij mijn vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |