waarom wil je dat, zodat je door kunt neuken?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:23 schreef F35 het volgende:
[..]
Met een beetje handigheid is er zelf toch wel 1 te maken dacht ik zo...
anyway ik zou graag eens na een orgasme wat langer een erectie houden.. maar verschillen cockringen (voornanelijk rubber) hebben niet echt veel resultaat, iemand goede tips?
Ja ik vind het moeilijk om haar een vaginaal orgasme te laten ervaren... clitoraal lukt me wel, maar juist vaginaal hou ik gewoon zelf neit lang genoeg vol...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waarom wil je dat, zodat je door kunt neuken?
wel eens kamagra ofzo geprobeerd?
vaginaal, dat kunnen maar weinig vrouwen hoor...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:42 schreef F35 het volgende:
[..]
Ja ik vind het moeilijk om haar een vaginaal orgasme te laten ervaren... clitoraal lukt me wel, maar juist vaginaal hou ik gewoon zelf neit lang genoeg vol...
Euh kamagra?
Ik weet het... Ik leg je in een pb uit waarom ik dat wil okquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vaginaal, dat kunnen maar weinig vrouwen hoor...
Ik niet.. Ik maak genoeg eigen vocht aan om hem te kunnen gebruiken..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:04 schreef Mellow_ het volgende:
Ik heb m'n eerste vibo gekochtGebruiken jullie daar eigenlijk glijmiddel bij?
ben wel een man maar heb dit vaker gehoord. bereidt je er ook op voor dat hij het niet lang gaat doen, vaak mankementen mee. niet echt een top speelgoed.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:09 schreef styliste het volgende:
ik heb een tarzan gekregen maar ik vind m niet zo fijn.. hij is een beetje te groot en er zit z'n vlinderding op die niet op mn clit komt...
Medequote:
Geen idee, ik heb wel ervaring met een eierkoker.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:25 schreef DIR het volgende:
Voor de verjaardag van mn vriendin wil ik graag een draadloos trilei met afstandsbediening kopen. Wie heeft er ervaring mee? Bevalt het en welk model/type zou je me aanraden?
Wat me ook opvalt is dat er vaak exotische batterijen ingaan die erg duur en/of niet oplaadbaar zijn. Het liefste zou ik iets hebben waar je ook oplaadbare batterijen voor kan krijgen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:53 schreef devlinmr het volgende:
We hebben net deze besteld
http://we-vibe.com/index.php
Iemand ervaring ermee?
hmm die is interessant, ik ben ook wel benieuwd of ie echt zo goed is als men zegt...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:53 schreef devlinmr het volgende:
We hebben net deze besteld
http://we-vibe.com/index.php
Iemand ervaring ermee?
Als het goed is komt ie vandaag binnen. Ben benieuwdquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:02 schreef styliste het volgende:
[..]
hmm die is interessant, ik ben ook wel benieuwd of ie echt zo goed is als men zegt...
leuk speelgoedquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:02 schreef styliste het volgende:
[..]
hmm die is interessant, ik ben ook wel benieuwd of ie echt zo goed is als men zegt...
zit op zich niet in de weg. Trillen voel je wel maar bezwaar van mijn vrouw was dat ze mij minder goed voelde. Wanneer zij bovenop zit, is het een tegenvaller. De 1ste keer was doggy-style en dat beviel wel bij haar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:49 schreef NoWay-D het volgende:
Kan iemand aangeven wat de ervaring ermee is bij samen-gebruik?
Hoe ervaart de man het, zittie dan niet in de weg? Voelt het naast de prikkeling niet erg vreemd, of gevuld, misschien zelfs hard?
Las ergens dat het eigenlijk alleen prettig is voor een man bij doggie-style.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |