Ja, maar dan heb jij er niet zoveel aan, bedoel ikquote:Op maandag 26 mei 2008 22:30 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Nouja, als het tegen zijn zak aantrilt is het nog geen probleem
Ik ga hem gewoon bestellen! Het kan inderdaad geen miskoop worden.
Even voor mijn beeld (en dat van de meelezers ws.:)quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:38 schreef ymme het volgende:
Ik heb zojuist de Partner pleaser van de pabo gekocht.
Iemand die hier ervaringen mee heeft? Het klinkt namelijk helemaal geweldig.
Hopelijk is het snel binnen, gaan we het meteen uitproberen
Dus jij neemt geen echte man omdat hij sperma heeft?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:20 schreef haagse_elfje het volgende:
mijn vriendin en ik hebben wel een aantal seksspeeltjes. Omdat het gewoon de seks spannender af en toe maakt, wij lesbo's ook wel af en toe van een goede penetratie houden. Ja hoor kom maar op met die opmerkingen, neem je dan toch een echte vent? Nee hoor, ik hoef die sperma er niet bij hebben.
wij hebben twee vibo's, dildo's etc etc
kan ook zonderquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:20 schreef haagse_elfje het volgende:
mijn vriendin en ik hebben wel een aantal seksspeeltjes. Omdat het gewoon de seks spannender af en toe maakt, wij lesbo's ook wel af en toe van een goede penetratie houden. Ja hoor kom maar op met die opmerkingen, neem je dan toch een echte vent? Nee hoor, ik hoef die sperma er niet bij hebben.
wij hebben twee vibo's, dildo's etc etc
quote:De Play Inspiration is de enige stimulator in de reeks die bedoeld is voor vaginale penetratie en G-spot stimulatie. Als je er klaar voor bent, hou je het topje tegen je opening en begin je druk uit te oefenen, zodat de stimulator zachtjes naar binnen glijdt.
Beweeg de handgreep langzaam naar onderen om het vibrerende kussentje in de richting van je G-spot, in de voorkant van je vagina, te draaien. Probeer nu door middel van duwen en loslaten, draaien, het maken van spiraalbewegingen en zachtjes stoten het gewenste effect en resultaat te bereiken. Bedenk echter dat niet veel vrouwen een orgasme krijgen door stimulatie van de vagina of de G-spot.
Als het alleen om het klaarkomen gaat dan een pocket rocket.. Wil je er meer mee kunnen is een tarzan ook aardig.. Maar ligt aan je vriendin hequote:Op vrijdag 14 november 2008 00:41 schreef Japie_Tepel het volgende:
Ik heb even snel advies nodig want ik wil het morgen kopen.
Is de tarzan de shit of gewoon kut? Of zijn er andere middelen die beter zijn?
Het gaat om het plezier/genot (klaarkomen) van de vrouw. Ik vermaak me wel.
Ik snap dat er verschillende versies zijn, maar we weten niet wat nou leuk is.
alvast bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |