kun je beter een rude boy nemen denk ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:10 schreef HennesJean het volgende:
wil graag iets anaals; iemand een idee? ik denk aan http://www.toytips.nl/lelo-billy-vibrator-p-5259.html, schijnt een topproduct te zijn, iemand ervaring'?
Goed spul weinig geluid en oplaadbaar(gaat enorm lang mee voordat ie leeg is),en veel proggrammas in het apperaat.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:22 schreef TicTacToe het volgende:
In een online review las ik dat de Lelo Elise niet sterk genoeg is als G-Spot vibrator. Kan iemand dat bevestigen (of liever tegenspreken!)?
Nog een mogelijkheid zou de Lelo Nea of Leo Lily zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar omdat we al een Pocket Rocket hebben is het misschien wat meer van hetzelfde. Wel denk ik dat de Nea en Lily door hun vorm makkelijk door mij te gebruiken zijn om mijn vriendin extra clitorale stimultie te geven bij de sex. De Lelo Elise is toch een heel stuk groter.
Wat is jullie ervaring met Lelo producten?
quote:Op maandag 22 februari 2010 11:04 schreef devlinmr het volgende:
Iemand al ervaring met die Electrische speeltjes?
[ afbeelding ]
Ik zou als ik jou was gewoon eens een winkel inlopen. Er is zo veel verkrijgbaar in zoveel categorieën, het is nogal moeilijk om zomaar 1 ding aan te raden. Of kijk eens op een website, en bepaal dan in ieder geval een categorie speeltjes dat je interessant lijktquote:Op maandag 22 februari 2010 21:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Vanavond sprak ik mijn vriend en we begonnen te praten over seks, en wat we nog wel eens zouden willen nou wilde hij weleens speeltjes gebruiken, of mij met mezelf zien spelen met een speeltje.. Maar ik ben helemaal niet thuis in de speeltjes, dus ik vroeg me af wat een aanrader is?
hier ben ik ook wel benieuwd naar... wij houden wel van een beetje bdsm, en electro klinkt zo eng, maar we zijn toch wel benieuwd... we zijn naar dit electro setje aan het kijken... iemand hier ervaring mee??quote:Op maandag 22 februari 2010 11:04 schreef devlinmr het volgende:
Iemand al ervaring met die Electrische speeltjes?
[ afbeelding ]
Ik heb de lelo billy enkele maanden geleden gekochtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kun je beter een rude boy nemen denk ik
en jouw eigen mening erover?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:26 schreef Litchie0 het volgende:
[..]
Ik heb de lelo billy enkele maanden geleden gekocht![]()
Gewoon gekozen omdat de reviews op internet positief leken.
ben er ook over aan het denken om die te halen. Iedere keer als ik naar een seksshop ga, wordt die weer onder mijn neus geduwd.. "is echt topkwaliteit, geweldig materiaal, trilt prima en is verkozen tot speeltje van het jaar" (ik dacht dat alleen spellen als Twister zo'n prijzen kregen, maar goedquote:Op zondag 28 februari 2010 21:08 schreef BeetjeBi21 het volgende:
de we-vibe 2 die ze in spuiten en slikken bespreken is echt heel erg lekker, had nog geen enkele vibrator die je gewoon in kan doen tijdens de sex.
Eerste keer had ik problemen om deze in te krijgen. Was breder dan ik dacht... Nu er eigenlijk totaal geen problemen meer mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |