abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75588239
denk toch dat het de iLusting gaat worden, waterproof spreekt me net iets meer aan
  maandag 21 december 2009 @ 19:22:09 #252
284231 frankkinky
Uw Prostitutiegids
pi_75891384
ik ben erg gek op een opblaasbare buttplug waarmee je spannende spelletjes kan doen met elkaar...
pi_77939043
*spam doe je maar elders*

[ Bericht 90% gewijzigd door Tally op 12-02-2010 22:59:59 ]
www.webshopsoftware.org
pi_77940796
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:10 schreef HennesJean het volgende:
wil graag iets anaals; iemand een idee? ik denk aan http://www.toytips.nl/lelo-billy-vibrator-p-5259.html, schijnt een topproduct te zijn, iemand ervaring'?
kun je beter een rude boy nemen denk ik
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_78256771
- En dat noemen wij SPAM en mag niet op FOK! -

[ Bericht 36% gewijzigd door Adolecens op 21-02-2010 12:04:08 ]
pi_78262973
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:22 schreef TicTacToe het volgende:
In een online review las ik dat de Lelo Elise niet sterk genoeg is als G-Spot vibrator. Kan iemand dat bevestigen (of liever tegenspreken!)?

Nog een mogelijkheid zou de Lelo Nea of Leo Lily zijn.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Maar omdat we al een Pocket Rocket hebben is het misschien wat meer van hetzelfde. Wel denk ik dat de Nea en Lily door hun vorm makkelijk door mij te gebruiken zijn om mijn vriendin extra clitorale stimultie te geven bij de sex. De Lelo Elise is toch een heel stuk groter.

Wat is jullie ervaring met Lelo producten?
Goed spul weinig geluid en oplaadbaar(gaat enorm lang mee voordat ie leeg is),en veel proggrammas in het apperaat.
pi_78263409
nr1 : Handboeien!
- ''Because no one has a dick made out of chocolate which ejaculates money..''
pi_78296084
Iemand al ervaring met die Electrische speeltjes?

pi_78320226
Vanavond sprak ik mijn vriend en we begonnen te praten over seks, en wat we nog wel eens zouden willen nou wilde hij weleens speeltjes gebruiken, of mij met mezelf zien spelen met een speeltje.. Maar ik ben helemaal niet thuis in de speeltjes, dus ik vroeg me af wat een aanrader is?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_78326143
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:04 schreef devlinmr het volgende:

[ afbeelding ]

Soort dynamo???????
pi_78329559
Geile shit
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_78406533
ik heb een keer van mijn vriend een vibo gekregen en een jelly dildo, erg lekker, geniet er nog regelmatig van... ondanks dat gaan we zaterdag toch samen naar een nieuwe kijken, ben benieuwd wat ik dit keer mag gaan gebruiken
nog even afwachten
pi_78429286
quote:
Op maandag 22 februari 2010 23:16 schreef yvonne1980 het volgende:

[..]

Soort dynamo???????
werkt met electro schokjes
pi_78466217
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Vanavond sprak ik mijn vriend en we begonnen te praten over seks, en wat we nog wel eens zouden willen nou wilde hij weleens speeltjes gebruiken, of mij met mezelf zien spelen met een speeltje.. Maar ik ben helemaal niet thuis in de speeltjes, dus ik vroeg me af wat een aanrader is?
Ik zou als ik jou was gewoon eens een winkel inlopen. Er is zo veel verkrijgbaar in zoveel categorieën, het is nogal moeilijk om zomaar 1 ding aan te raden. Of kijk eens op een website, en bepaal dan in ieder geval een categorie speeltjes dat je interessant lijkt
pi_78530709
Pocket Rocket bevalt uitstekend. Dildo ook. Ik wil nog een klein anaalvibratortje. Buttplug gebruik ik ook regelmatig.
pi_78566910
de we-vibe 2 die ze in spuiten en slikken bespreken is echt heel erg lekker, had nog geen enkele vibrator die je gewoon in kan doen tijdens de sex.
  maandag 1 maart 2010 @ 17:50:39 #267
191600 Daantjelove
Ik hou van mijn vriendje
pi_78599143
Mijn mannetje en ik zijn sindskort ook aan de speeltjes . Vooral vibrators ( dus voor mij en niet niet voor hem )! Maar nu zijn we op zoek naar iets nieuws, ze zaten zelf al een beetje op het internet te kijken naar diverse vibo's en zaten we naar de 'Mona Vibrator Rood' van Lelo te kijken. Nu heb ik alleen kaarsrechte vibo's en ben benieuwd of dit anders voelt/is? Iemand ervaing met de Mona?

Toch wel handig als iemand er al ervaring mee heeft voordat ik een nieuw speeltje bestel
pi_78612589
ik heb ook tijdje geleden vibo besteld, me vriend vind het wel geil als hij deze mag besturen
pi_79706060
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:04 schreef devlinmr het volgende:

[ afbeelding ]
hier ben ik ook wel benieuwd naar... wij houden wel van een beetje bdsm, en electro klinkt zo eng, maar we zijn toch wel benieuwd... we zijn naar dit electro setje aan het kijken... iemand hier ervaring mee??
pi_84360653
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:45 schreef Mirjam het volgende:

[..]

kun je beter een rude boy nemen denk ik
Ik heb de lelo billy enkele maanden geleden gekocht
Gewoon gekozen omdat de reviews op internet positief leken.
  † In Memoriam † donderdag 22 juli 2010 @ 18:36:22 #271
21636 Feestkabouter
pi_84366047
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:26 schreef Litchie0 het volgende:

[..]

Ik heb de lelo billy enkele maanden geleden gekocht
Gewoon gekozen omdat de reviews op internet positief leken.
en jouw eigen mening erover?
pi_84368729
Zijn er ook nog vibo's die geen herrie maken?
Sowieso schrijf je zo.
pi_84373771
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:08 schreef BeetjeBi21 het volgende:
de we-vibe 2 die ze in spuiten en slikken bespreken is echt heel erg lekker, had nog geen enkele vibrator die je gewoon in kan doen tijdens de sex.
ben er ook over aan het denken om die te halen. Iedere keer als ik naar een seksshop ga, wordt die weer onder mijn neus geduwd.. "is echt topkwaliteit, geweldig materiaal, trilt prima en is verkozen tot speeltje van het jaar" (ik dacht dat alleen spellen als Twister zo'n prijzen kregen, maar goed ).
wij gebruiken wel ook regelmatig een gewone vibrator tijdens de seks. bij Spuiten en Slikken hadden ze een tijd terug een vibrator die volgens hun als beste uit de test kwam te koop, en dat is wel een aanrader. Trilt goed, maakt niet veel herrie en doet behoorlijk lang met een setje batterijen
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:24:21 #274
301349 Stommerik
STOMWEBLOG.NL
pi_84393449
Wij hebben vibo's en een buttplug. Nu nog een voorbinddildo besteld. Ja voor mij ja! En we gaan nog bondagespul kopen en dergelijke!
pi_84511697
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 18:36 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

en jouw eigen mening erover?
Eerste keer had ik problemen om deze in te krijgen. Was breder dan ik dacht... Nu er eigenlijk totaal geen problemen meer mee.
Trillingen zet ik meestal heel zacht, en al snel komt mijn penis hierbij extreem hard. Niet zoals je meestal hoort bij prostaatmassage dat deze slap wordt. Naar verloop van tijd gaan de zachte trillingen vervelen en zet ik deze harder en rapper.
Eigenlijk is het perfect om gewoon in te doen en eens te genieten zonder iets te doen. Je wordt er echt geil van en moeite om penis niet aan te raken. Ook heb ik dan veel voorvocht, maar klaarkomen van de vibraties alleen lukt mij niet. Om klaar te komen moet ik echt de vibrator in en uit schuiven...
Vergelijken met andere prostaatstimulators kan ik niet. Ik kan enkel vergelijken met mijn vingers en deze waren te kort om mijn prostaat in een aangename positie te beroeren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')