Nee, met smerige dunne wijven met tieten en zonder fietsquote:Op woensdag 25 april 2007 14:42 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Ik heb niks met smerige dunne wijven zonder tieten op een fiets
Ja idd, je heb echt veel kracht voor een meissiequote:Op woensdag 25 april 2007 16:05 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Wat ik dan overigens niet begrijp is dat je niks met dikke wijven heb maar ook niet met dunne wijven en buiten dat ik denk dat ik meer spierballen heb als jij
nog daargelaten dat zijn 'wijf' niet eens tieten van haarzelf heeftquote:Op woensdag 25 april 2007 16:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, met smerige dunne wijven met tieten en zonder fiets
Gelukkig val je mensen niet op de persoon aan, dat scheeltquote:Op woensdag 25 april 2007 16:14 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Ik heb liever niet zo'n jankerig wijf wanneer ze een spiraaltje door haar kut gejast krijgt en daar van flauw valt.
ook heb ik liever geen wijf met 1 of andere ziekte aan haar baarmoeder.
Ze hebben het ook niet makkelijk!quote:Gevolgen van obesitas
Lichamelijke gevolgen
Als je obesitas hebt, heeft dat grote gevolgen voor je lichaam. Een bekend probleem is kortademigheid. Je hebt het dan heel snel benauwd.
Mensen met obesitas hebben een grote kans op ziektes en aandoeningen zoals:
*
hart- en vaatziekten
*
hoge bloeddruk
* suikerziekte (diabetes). Het gaat dan om type 2. Dat heet ook wel ouderdomsdiabetes. Het kan leiden tot hart- en vaatziekten. Of tot klachten in je ogen, nieren, zenuwen en voeten. Ouderdomsdiabetes komt tegenwoordig steeds vaker voor bij kinderen en jonge mensen
* gewichtsproblemen.
Obesitas is niet alleen iets lichamelijks. Ook geestelijk kun je eronder gebukt gaan. Mensen die te zwaar zijn, hebben vaak geen hoge pet op van zichzelf. Sommige mensen worden er zelfs depressief van. En beginnen familie en vrienden te mijden.
Obesitas is dus meer dan overgewicht. Het kan je leven totaal verpesten. Door die kleine rotstoeltjes wil je bijvoorbeeld niet meer naar de bioscoop. En die starende blikken op het strand vind je maar niks. En hoe kom je ooit aan een relatie?
Daarnaast zijn er ook praktische gevolgen, zoals:
*
reizen, bijvoorbeeld met het openbaar vervoer, is soms moeilijk
*
zie maar eens passende kleding te vinden
*
het is lastig als je je eigen veters niet meer kunt vastmaken
*
je kunt eerder arbeidsongeschikt raken
*
bij sollicitaties worden je kansen er niet groter op, hoe oneerlijk en onterecht dat ook is.
Kinderen met overgewicht
Er zijn steeds meer kinderen met overgewicht. Op dit moment is al één op de zeven kinderen tussen de 4 en 12 jaar te dik of bijna te dik. Meestal komt dat door verkeerde voeding en/of door gebrek aan beweging. Ook kinderen kunnen door overgewicht lichamelijke klachten krijgen. Bovendien worden ze vaker gepest, bijvoorbeeld op school.
Jij vraagt echt om een pak slaag he, ik mag echt hopen dat jij een ziekte krijgt dat het aanhangsel waar bij normale mensen ballen aanhangen er dan afrot. En dan mag ik dan wel een ziekte hebben maar voorlopig fiets ik jou en dat snolletje van je eruit met je nep spierballen, met bank drukken, druk ik je er zo uit met je paardenvellenbekquote:Op woensdag 25 april 2007 16:14 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Ik heb liever niet zo'n jankerig wijf wanneer ze een spiraaltje door haar kut gejast krijgt en daar van flauw valt.
ook heb ik liever geen wijf met 1 of andere ziekte aan haar baarmoeder.
niet zo happen, dat vindt 'ie alleen maar leuk. Je moet er boven staan.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:39 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Jij vraagt echt om een pak slaag he, ik mag echt hopen dat jij een ziekte krijgt dat het aanhangsel waar bij normale mensen ballen aanhangen er dan afrot. En dan mag ik dan wel een ziekte hebben maar voorlopig fiets ik jou en dat snolletje van je eruit met je nep spierballen, met bank drukken, druk ik je er zo uit met je paardenvellenbek![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, met smerige dunne wijven met tieten en zonder fiets
Ja eigenlijk wel he ik vind het alleen jammer dat TS zo stoer is op internet volgens mij als ik m op straat een grote bek geef rent ie jankend wegquote:Op donderdag 26 april 2007 10:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
niet zo happen, dat vindt 'ie alleen maar leuk. Je moet er boven staan.
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:43 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel he ik vind het alleen jammer dat TS zo stoer is op internet volgens mij als ik m op straat een grote bek geef rent ie jankend weg
Hmm, ik ben oprecht bang dat TS meer het type is dat je dan met een stel vrienden en een boksbeugel komt bewerken.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:43 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel he ik vind het alleen jammer dat TS zo stoer is op internet volgens mij als ik m op straat een grote bek geef rent ie jankend weg
Ik erger me een beetje aan jouw grote praat. Wie denk je dat je bent? GI Jane?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:43 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nee maar ik hoef verdorie toch niet te pikken wat hij zegtquote:Op donderdag 26 april 2007 11:29 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik erger me een beetje aan jouw grote praat. Wie denk je dat je bent? GI Jane?
Verdomme vind het ook zo verkankerd dat mijn foto weg is![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:51 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nee maar ik hoef verdorie toch niet te pikken wat hij zegt
Je kunt je ook simpelweg niet aangesproken voelen...quote:Op donderdag 26 april 2007 11:51 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nee, maar het siert je niet als meisje zijnde om zo te pratenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:51 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |