* freecell is vrouwelijk...quote:Op woensdag 25 april 2007 16:19 schreef Maikuuul het volgende:
Haha !
TS was bang voor de spierbalman
pwned.
Die gast lachte zeker omdat je zoeen nerd was onder het motto "Kijk die nerd nou een boek lezen"
Alsof je van lezen rijk word, drugs dealen jongen daar wordt je pas rijk mee.
En ging toen met zijn barbie vriendin, die wel een goed figuur had zitten
Ik heb een tof levenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:20 schreef JacsReality het volgende:
Waarschijnlijk hebben die mensen stuk leuker leven als jou. Bovendien ziet die gast er niet echt uit als een Sjonnie, meer als een onzekere jongeman die van trainen houd .
Dat dusquote:Op woensdag 25 april 2007 16:22 schreef thewishmaster het volgende:
Iemand met een enorme tatoeage en een enorme oorbel, zou je toch wel als Johnnie kunnen omschrijven.
En daarom heb jij geen barbie-figuurquote:
Verander dan man in vrouw in mijn stukje tekst.quote:
Ik ben gewoon tofquote:Op woensdag 25 april 2007 16:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verander dan man in vrouw in mijn stukje tekst.
Mischien lachte hij je wel uit omdat je niets om je uiterlijk geeft en er bij zat als een zak hooi.
Ik weet uiteraard niet hoe jij uitziet, maar tis maar een voorbeeld
Het gaat hier over sjonnie, niet Johnniequote:Op woensdag 25 april 2007 16:22 schreef thewishmaster het volgende:
Iemand met een enorme tatoeage en een enorme oorbel, zou je toch wel als Johnnie kunnen omschrijven.
Er bestaan geen foto's van mijquote:Op woensdag 25 april 2007 16:34 schreef erwindeheld het volgende:
Ik kan hier niet over oordelen zonder foto's van alle betrokkenen
Ik ben niet dikquote:Op woensdag 25 april 2007 16:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En daarom heb jij geen barbie-figuur
(sorry voor de Miss_S modus, maar ik kon het niet laten)
Dat zei ik nietquote:
Ik heb best een barbie-figuurquote:Op woensdag 25 april 2007 16:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zei ik nietAs ik dat zou zeggen, zou ik mezelf heel erg uitschelden
![]()
Bedoel je hiermee te zeggen dat "freecell" nu klaagt maar diep in haar hart ontzettend hard genomen wil worden door een asociale sjonnie met spieren als staalkabels?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zei ik nietAs ik dat zou zeggen, zou ik mezelf heel erg uitschelden
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |