ga je mensen op een taalfoutje pakken? verder niets meer bij te dragen?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:28 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Als ik een keer zonder vriendin heb? Is je verstand in je spaken gaan zitten ofzo?
Stop die kutkop van jou maar even in die koeienkut van je vriendin.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:27 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Hou jij je nou maar bezig met fietsen![]()
Op je pikkie getrapt?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:31 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Stop die kutkop van jou maar even in die koeienkut van je vriendin.![]()
![]()
Nee jij trekt volle zalen zeg..quote:Op woensdag 25 april 2007 14:10 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Luister muggenzifter, zo iemand MAG zichzelf gewoon niet respecteren!
Meestal wel jaquote:Op woensdag 25 april 2007 14:34 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalen zeg..
TBS zal een lichte straf voor je zijn, kijk maar uit dat ik dan niet over je heen fietsquote:Op woensdag 25 april 2007 14:16 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg ik tbs als ik jou ben tegengekomen![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:37 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
TBS zal een lichte straf voor je zijn, kijk maar uit dat ik dan niet over je heen fiets![]()
Waarom kun je het niet meer aan dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:27 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Hou jij je nou maar bezig met fietsen![]()
Dan heb ik tenminste nog mijn verstand in mijn spaken, jij hebt 1 hersencel, met de naam "vriendin"quote:Op woensdag 25 april 2007 14:28 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Als ik een keer zonder vriendin heb? Is je verstand in je spaken gaan zitten ofzo?
Ik heb niks met smerige dunne wijven zonder tieten op een fietsquote:Op woensdag 25 april 2007 14:41 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Waarom kun je het niet meer aan dan?
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:31 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
![]()
Hoe ben je er achter gekomen dat het een zij is, heb je even tussen haar stevige dijen gekeken?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:17 schreef Marc1711 het volgende:
Je kon bij dat "mens" niet eens zien of het een hij of zij was, ik d8 serieus dat het die nerd van beauty en the nerd was van dat programma op tv, maar dan nog lelijker!!!!
Klacht: Lelijke dikke vadsige wijven die stinken en van mijn geld dik worden!!!!!!
Spreek eens met feiten of spring even van het hoogste flatgebouw af, maar dan wel zonder parachutequote:Op woensdag 25 april 2007 14:44 schreef Napster het volgende:
[..]
Waarom heb een FB zonder foto's
Ook zo'n vetklep zeker
Grappig dat de mensen die het hardst tegen Marc schreeuwen, zelf geeneens het lef hebben om een foto in hun fotoboek te zetten.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:31 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
![]()
grappig he?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:26 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Grappig dat de mensen die het hardst tegen Marc schreeuwen, zelf geeneens het lef hebben om een foto in hun fotoboek te zetten.
En nee ik kom hier iet op voor Marc, het valt mij gewoon op dat jullie wel makkelijk "anoniem" schelden![]()
Waaruit maak je dat op dat iedereen die hier reageren vetkleppen zijn?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:27 schreef Bullebak het volgende:
Whehe al die vetkleppen in dit topic reagerenPriceless
Als je die mensen er niet tussen uit pikt heb je echt het verstandelijk vermogen van een walnootquote:Op woensdag 25 april 2007 15:29 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Waaruit maak je dat op dat iedereen die hier reageren vetkleppen zijn?
Dus je hoort er zelf dus ook bij?
Nee jij hebt liever zo'n koe met van die uiersquote:Op woensdag 25 april 2007 14:42 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Ik heb niks met smerige dunne wijven zonder tieten op een fiets
Wat ik dan overigens niet begrijp is dat je niks met dikke wijven heb maar ook niet met dunne wijven en buiten dat ik denk dat ik meer spierballen heb als jijquote:Op woensdag 25 april 2007 14:42 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Ik heb niks met smerige dunne wijven zonder tieten op een fiets
Vind je mij dik dan? TS nietquote:Op woensdag 25 april 2007 15:27 schreef Bullebak het volgende:
Whehe al die vetkleppen in dit topic reagerenPriceless
Ik heb liever niet zo'n jankerig wijf wanneer ze een spiraaltje door haar kut gejast krijgt en daar van flauw valt.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:04 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nee jij hebt liever zo'n koe met van die uiers![]()
Jongen, voordat je eisen gaat stellen: ga jij je maar zorgen maken over de vraag of een fatsoenlijke vrouw überhaupt wel interesse heeft in jou.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:14 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Ik heb liever niet zo'n jankerig wijf wanneer ze een spiraaltje door haar kut gejast krijgt en daar van flauw valt.
ook heb ik liever geen wijf met 1 of andere ziekte aan haar baarmoeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |