Je geeft ze geld voor hamburgers?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:17 schreef Marc1711 het volgende:
Klacht: Lelijke dikke vadsige wijven die stinken en van mijn geld dik worden!!!!!!
Nee die zeug moet straks weer 10 liposucties ondergaan en gaat dan weer opnieuw liggen vreten als ze psychisch in een dalletje zit en dat kost ons geld ja!!!!!quote:
Neem de volgende keer een slanke hoer of opblaaspop lamlul.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:17 schreef Marc1711 het volgende:
Klacht: Lelijke dikke vadsige wijven die stinken en van mijn geld dik worden!!!!!!
Tuurlijk nietquote:
O ja, sorry. Stom van me...quote:Op woensdag 25 april 2007 12:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tuurlijk niet![]()
Die worden betaald door het ziekenfonds...dat snap je toch ook wel? Tsss...gggggg!
Ja ik heb haar vet uit zitten te lachen samen met mijn vriendin en heb wat knor geluiden gemaaktquote:Op woensdag 25 april 2007 12:27 schreef bas-beest het volgende:
heb je je klachten ook aan haar kenbaar gemaakt?
Of ben je zo iemand die alleen maar op een forum zijn gal durft te spuwen?
gast, je bent toch geen kleuter meer?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:29 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Ja ik heb haar vet uit zitten te lachen samen met mijn vriendin en heb wat knor geluiden gemaakt![]()
En toen pakte ze dat psychologische boek![]()
Zo'n knorgeluid zegt meer als 1000 woordenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
gast, je bent toch geen kleuter meer?
als je iets niet aanstaat zeg je dat toch gewoon? ga je toch geen varken imiteren.
ja, lekker onder de gordel is dat. aangezien het aan iedereen gericht zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:35 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Zo'n knorgeluid zegt meer als 1000 woorden![]()
We zaten maar met 3 man in een wagon en ik keek dat hamburgervarken aanquote:Op woensdag 25 april 2007 12:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja, lekker onder de gordel is dat. aangezien het aan iedereen gericht zou kunnen zijn.
Echt kinderachtig.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:29 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Ja ik heb haar vet uit zitten te lachen samen met mijn vriendin en heb wat knor geluiden gemaakt![]()
En toen pakte ze dat psychologische boek![]()
1.Je bent een homofielquote:Op woensdag 25 april 2007 12:37 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Echt kinderachtig.
En dan klagen over die vrouw?
verbeter het milieu en begin bij jezelf n00b![]()
ja en? met je vriendinnetje in de buurt durf je wel zeker.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:37 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
We zaten maar met 3 man in een wagon en ik keek dat hamburgervarken aan![]()
*Kijkt in fotoboek en snapt reactie volkomenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:43 schreef Viking84 het volgende:
die meid voelde zich waarschijnlijk helemaal niet aangesproken, want mensen die knorgeluiden gaan maken en hun eigen onzekerheid op een ander moeten afreageren zijn eigenlijk best wel triest.
Wat een inschattingsvermogenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:41 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja en? met je vriendinnetje in de buurt durf je wel zeker.
jij was het mannetje op school die in bijzijn van vrienden een grote bek had, maar als je em alleen tegenkwam snel zijn hoofd wegdraaide en snel naar huis fietste omdat zijn vader hem dan wel zou helpen.
kneus.
blijf je met losse flodders schieten? of was dit het wel weer een beetje.quote:
Als jij daar nou je plezier in het leven vandaan haalt, ga gerust je gang, hoor!quote:Op woensdag 25 april 2007 12:45 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
*Kijkt in fotoboek en snapt reactie volkomen![]()
Jouw maatstaven zijn wel heel erg fucked up he? Treinjostiquote:Op woensdag 25 april 2007 12:45 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je er zelf uitziet en wat voor vriendin je hebtquote:Op woensdag 25 april 2007 12:49 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Jouw maatstaven zijn wel heel erg fucked up he?
als je er zo geweldig uit ziet, maak dan eens een FB aan?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:51 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je er zelf uitziet.
een meid die op jongens zoals jij valt kan ook niet al te snugger zijnquote:en wat voor vriendin je hebt![]()
Zonder pics is dit een behoorlijk loos statement maar ik denk dat ik haar wel tegen kom als ik op breezahslet google?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:51 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je er zelf uitziet en wat voor vriendin je hebt![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:53 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Zonder pics is dit een behoorlijk loze statement maar ik denk dat ik haar wel tegen kom als ik op breezahslet google?
Dit dus, kneusje..quote:Op woensdag 25 april 2007 12:41 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja en? met je vriendinnetje in de buurt durf je wel zeker.
jij was het mannetje op school die in bijzijn van vrienden een grote bek had, maar als je em alleen tegenkwam snel zijn hoofd wegdraaide en snel naar huis fietste omdat zijn vader hem dan wel zou helpen.
kneus.
Hmmm, niks met die foto's...quote:Op woensdag 25 april 2007 12:45 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Is TS toch nog ergens goed voorquote:
Je avaquote:Op woensdag 25 april 2007 12:57 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Hmmm, niks met die foto's...
volgens mij valt TS alleen op coke hoertjes orso...
We wachten op foto's kneusquote:
Jaloerse mensen die geen aandacht krijgenquote:Op woensdag 25 april 2007 13:01 schreef denka het volgende:
Gezien ts zijn postgeschiedenis is het echt een kneus maar vooral een sprekert. Op het internet anoniem proberen de ruige man uit te hangen maar in werkelijkheid is het gewoon een zielig figuurtje en een kneus.
Eij kneus![]()
Kijk mamma ik ben stoer op internet, hier pesten ze me niet met mn puisten, stoer hequote:Op woensdag 25 april 2007 13:03 schreef Copycat het volgende:
TS-jes die geen enkel steekhoudend weerwoord hebben.
Idd, daarom post je hier maar op het forum al je zielige verhaaltjes en opmerkingen. Kut he, gewoon een enorme kneus zijn in het dagelijks leven.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:02 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Jaloerse mensen die geen aandacht krijgen![]()
quote:
Als jij dat bent ts dan zijn al onze verwachtingen meer dan waarquote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:07 schreef Marc1711 het volgende:
Al die jaloerse mensen![]()
En als ze je in het echt tegenkomen niks durven zeggen![]()
Nou zekers, jee je bent echt lekkerquote:Op woensdag 25 april 2007 13:07 schreef Marc1711 het volgende:
Al die jaloerse mensen![]()
En als ze je in het echt tegenkomen niks durven zeggen![]()
Waaruit baseer je dat op?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:39 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
1.Je bent een homofiel
2.Je hebt geen vriendin
3.Je hebt een vriendin die nog lelijker is
4.Je bent zelf net zo'n figuur
5.Je bent een linkse rukker
Keertje afspreken? Lefgozerquote:Op woensdag 25 april 2007 13:11 schreef denka het volgende:
En gezien je leeftijd wat ik zo probeer een beetje in te schatten is het nog zieliger dat jij zulk achterlijk gedrag vertoont in de trein. Jij bent echt fokking zielig
Zoiets dergelijks dacht ik ookquote:Op woensdag 25 april 2007 13:06 schreef Copycat het volgende:
Sjonnie en Anita!
Bwhehehequote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:12 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik ga weer, hoor, als jullie nou ook eens ophouden TS de aandacht te geven waar hij zo naar verlangt.
Een beetje body-builder kan toch wel wat beters krijgen dan een travoquote:
Sprekert, waarom moet ik met je afspreken.quote:
Is een hartstikke coole job hoor, de botswagentjes aan de kant zetten. Daar krijg je aanzien van!quote:Op woensdag 25 april 2007 13:17 schreef denka het volgende:
Zulke figuren groeien nooit op en zijn enkel te vinden op de kermis.
Sprekertquote:Op woensdag 25 april 2007 13:17 schreef denka het volgende:
[..]
Sprekert, waarom moet ik met je afspreken.![]()
Met zulke figuren als jij wil ik nog niet gezien worden, ik zit nog liever met dat vadsig wijf in de trein dan met zo'n kinderlijke sprekert als jij. Fokking triest ben jij, door zulke mensen als jij zakt nederland nog verder in de shit. Achter 30 jaar ben je nog zo'n sprekert en kinderlijk. Zulke figuren groeien nooit op en zijn enkel te vinden op de kermis.
Nee dank je, geen afspraak met jou![]()
JIj zit dan nog zeker in groep 2?quote:
Nog steedsquote:
en dan neem je je vader mee zeker. of je gaat achter dat sletje van je staan.quote:
Bwehehehequote:Op woensdag 25 april 2007 13:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
en dan neem je je vader mee zeker. of je gaat achter dat sletje van je staan.![]()
nee, hij slaat je als een ware held het betaamt 3 keer op je slaap, held!quote:Op woensdag 25 april 2007 13:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
en dan neem je je vader mee zeker. of je gaat achter dat sletje van je staan.![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 25 april 2007 13:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij mag dan blij zijn als je je vader nog een keer zietquote:Op woensdag 25 april 2007 13:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat er ook mensen dik zijn door een ziekte, en een keer iets van de mac willen eten?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:20 schreef SuperRogier het volgende:
Wel frapant dat altijd de dikke mensen in de Mac zitten, ipv dat ze er iets aan doen, neuh gewoon doorbunkeren
Deze "chick" is zo jaloersquote:Op woensdag 25 april 2007 13:38 schreef Copycat het volgende:
The incredible comeback of the Lunapark boy!
Go fish!
domme mensen denken nu eenmaal graag dat dikke mensen de hele dag door allemaal troep naar binnen schuiven.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:38 schreef GabberKut het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat er ook mensen dik zijn door een ziekte, en een keer iets van de mac willen eten?
kan je vader zo hard slaan dan? of kan je vriendinnetje zo hard bijten met dat hondenbekje van dr.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:37 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Jij mag dan blij zijn als je je vader nog een keer ziet![]()
Stoere jongen achter zijn putter, wast je mama je kleren ook nog?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:41 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
kan je vader zo hard slaan dan? of kan je vriendinnetje zo hard bijten met dat hondenbekje van dr.![]()
Leg mij dan eens, for once and for all, uit waar ik precies jaloers op moet zijn. Aan die foto te zien hebben noch jij, noch je visvriendin ook maar een greintje van welk positief iets ook maar in huis.quote:
Ik hecht waarde aan mijn - min of meer- anonimiteit op FOK!. Maar zelfs aan die onduidelijke foto's kun je nog zien dat ik way out of your league ben.quote:Lekkere duidelijke foto's ook in je fotoboek![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:42 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Stoere jongen achter zijn putter, wast je mama je kleren ook nog?
Ja duidelijkquote:Op woensdag 25 april 2007 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leg mij dan eens, for once and for all, uit waar ik precies jaloers op moet zijn. Aan die foto te zien hebben noch jij, noch je visvriendin ook maar een greintje van welk positief iets ook maar in huis.
[..]
Ik hecht waarde aan mijn - min of meer- anonimiteit op FOK!. Maar zelfs aan die onduidelijke foto's kun je nog zien dat ik way out of your league ben.
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:44 schreef Marc1711 het volgende:
Ja duidelijk![]()
Die foto lijkt meer op een cokehoertje met teveel rode lippenstift![]()
Ik kan multi tasken!quote:Maarre, hou jij je lekker bezig met schrijven, daar ben je goed in![]()
Je bedoelt dat je nu klantjes aan het zoeken bent voor vanavond en tegelijk aan het fokken bent?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Een cokehoertje zou die rode lippenstift niet eens kunnen bekostigen!
[..]
Ik kan multi tasken!
Jij niet verder dan twee tellen, want antwoord op mijn vraag heb je nog niet gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |