Eer-ik en ik hebben onszelf al eens uitgeroepen tot officieus KSC-mod, maar tot nu toe zonder noemenswaardig resultaat...quote:Op woensdag 25 april 2007 12:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
Geen idee, bij de GC-FB?
Misschien kunnen we (met behulp van onze KSC-mods) een campagne beginnen om het voor elkaar te krijgen![]()
denk eerder in #1 ([FB]) ?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
Geen idee, bij de GC-FB?
Misschien kunnen we (met behulp van onze KSC-mods) een campagne beginnen om het voor elkaar te krijgen![]()
Jot, eitje.quote:
Dat is een Van Dale waardige uitspraak eM.quote:
Iddquote:Op woensdag 25 april 2007 12:13 schreef OA het volgende:
[..]
Eer-ik en ik hebben onszelf al eens uitgeroepen tot officieus KSC-mod, maar tot nu toe zonder noemenswaardig resultaat...![]()
99
Whehehquote:Op woensdag 25 april 2007 12:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is een Van Dale waardige uitspraak eM.
wellicht als we papier zn koffie-(sub)subforum krijgenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd
Er is nog geen gehoor aangegeven....
laat er eerst een maken in een custom-fok-smilie-topic, en plemp daarna in FB een topic neer, waar je aanvraagt of ie standaard kan worden.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ook, waar kan ik daar een verzoek voor indienen?
misschien wel iddquote:Op woensdag 25 april 2007 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
wellicht als we papier zn koffie-(sub)subforum krijgen
Ik heb al met onze hrm-er gesproken, volgende week is mijn leidinggevende er, dan gaan we het doorspreken, en kijken hoe we heir invulling aan kunnen geven.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ok
Maar dat klinkt positief allemaal
Hoe voorzie je je kansen dat het ook gaat lukken zoals hij het zei?
Custom fok smilie topic? Ik voel me nu een onwijze n00b.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:17 schreef eer-ik het volgende:
laat er eerst een maken in een custom-fok-smilie-topic, en plemp daarna in FB een topic neer, waar je aanvraagt of ie standaard kan worden.
Klinkt goed! Kan jij een mooie maken?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
laat er eerst een maken in een custom-fok-smilie-topic, en plemp daarna in FB een topic neer, waar je aanvraagt of ie standaard kan worden.
ik ook, wist niet dat er zoiets bestond nee.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Custom fok smilie topic? Ik voel me nu een onwijze n00b.
jazekerquote:Op woensdag 25 april 2007 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Custom fok smilie topic? Ik voel me nu een onwijze n00b.
Puick.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:21 schreef eer-ik het volgende:
jazeker
Ik zal eens even speuren, de zoekfunctie doet het hier niet
Dus je moet dan meer gaan denken aan de consultantcy?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb al met onze hrm-er gesproken, volgende week is mijn leidinggevende er, dan gaan we het doorspreken, en kijken hoe we heir invulling aan kunnen geven.
Voorlopig ben ik nog bezig met mijn opleiding bedrijfskunde, verwacht in december klaar te zijn, dus even goed kijken hoe e.e.a. in elkaar past.
De psych zei ook als het kan zsm een post-hbo c.q. academische opleiding te doen, puur voor de oefening in het analytisch gedachtenoverdracht naar buiten toe.
Het is in ieder geval zeer waarschijnlijk, of eigenlijk nagenoeg onvermijdelijk het vervolg te zoeken in een externe functie. Daar zijn we wel uit. Binnen onze org.zal daarr geen plaats voor zijn. Mede omdat ik hier 7 jaar geleden 3 functies lager binnen kwam, zal het voor mijn interpersoonlijke ontwikkeling beter zijn. (acceptatie van anderen voor positieverandering waarbij je 'boven' hun komt is toch vaak een lastig iets, daar loop ik nu al regelmatig tegenaan)
Zo flauw!quote:Op woensdag 25 april 2007 12:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd
Er is nog geen gehoor aangegeven....
wat?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
Klinkt goed! Kan jij een mooie maken?![]()
Bezit jij geen paintskillz?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat?
Een koekjes smilie?
Ik heb nog nooit een smilie gemaakt
heb jij wel 1337 p41nt sk1llz danquote:
neuh...quote:
ik ga ook zo lunsenquote:
leet, zoeen uitspraak van h4x0rz en n3rdsquote:
Jouw 94 is onterecht...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Tweakers dus.quote:
soort van br33z4htaal...quote:Op woensdag 25 april 2007 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
leet, zoeen uitspraak van h4x0rz en n3rds
Alle H4X0R5 W373N W3L W44R J3 H37 0V3R H387quote:
jah, de nerdie tegenhanger van br33z4h jaquote:
ff 13:37 is de smiezen houden, dan ga ik dan ook schreeuwen...quote:Op woensdag 25 april 2007 12:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Alle H4X0R5 W373N W3L W44R J3 H37 0V3R H387
Die schreeuwen ook met z'n allen om 13:37 : Het ie leet!!!!!11einsenzo
quote:
kijk, eer-ik voldoet ook aan de beschrijving in de post boven hemquote:
whehe, ik denk dat de mensen bij jou op de zaak je vreemd aankijken als jij ineens om 13:37 naar de koffieautomaat rent, keihard roeped: HET IS LEET!!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 12:33 schreef OA het volgende:
[..]
ff 13:37 is de smiezen houden, dan ga ik dan ook schreeuwen...![]()
[..]
![]()
heel verstandig... daar moet je ver uit de buurt blijven...quote:
bleke pukkelige pubers die de hele dag zitten te gamenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
kijk, eer-ik voldoet ook aan de beschrijving in de post boven hem![]()
gelukkig niet zeg, ik ben geen gamer, geen hacker (quote:Op woensdag 25 april 2007 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
kijk, eer-ik voldoet ook aan de beschrijving in de post boven hem![]()
LE-ZEN......quote:Op woensdag 25 april 2007 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
heel verstandig... daar moet je ver uit de buurt blijven...
Al bij de baas op het matje geweest?
bleek?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:34 schreef OA het volgende:
[..]
bleke pukkelige pubers die de hele dag zitten te gamen
![]()
89
Nee, ik ga het HIER schreeuwen!quote:Op woensdag 25 april 2007 12:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ik denk dat de mensen bij jou op de zaak je vreemd aankijken als jij ineens om 13:37 naar de koffieautomaat rent, keihard roeped: HET IS LEET!!!!
niet gezienquote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
edit waarom verdedig ik mezelf eigenlijkIk voel me niet eens aangesproken
mooizoowquote:Op woensdag 25 april 2007 12:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bleek?
totaal niet.
pukkelig ook niet, en ik game nooit
edit waarom verdedig ik mezelf eigenlijkIk voel me niet eens aangesproken
Afspraak gaat niet door.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:34 schreef MPG het volgende:
heel verstandig... daar moet je ver uit de buurt blijven...
Al bij de baas op het matje geweest?
Ok.. blijkbaar was het niet echt dringend danquote:
I guess. Handig zoeen baas die dat vergeet trouwens.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:37 schreef MPG het volgende:
Ok.. blijkbaar was het niet echt dringend dan
mijn vorige baas vergat steeds mij mee te delen dat mijn contract niet verlengd zou worden... toen had ik opeens een vast contract
smakelijk, ik ga NU ook lunsenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:37 schreef OA het volgende:
Nu ga ik echt pauzeren!![]()
13373rzzzz..![]()
Ik bedoel: 12373rzzz....![]()
![]()
85
Geen idee, maar misschien wordtie verzet naar vanavond.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:37 schreef eer-ik het volgende:
hoe dat zo?
Zoom functie gebruiken misschien beterquote:Op woensdag 25 april 2007 12:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet leren lezen. 2 mei staat er in het mailtje.
Voor de afspraak. Hoe handig.
whehe, scherp geweest dusquote:Op woensdag 25 april 2007 12:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet leren lezen. 2 mei staat er in het mailtje.
Voor de afspraak. Hoe handig.
nee, nou, misschien.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:43 schreef Diovarus het volgende:
Hallo
Ben ik soms alleen nu ...
*snik snik enzo*
Smakkelijk enzo.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, nou, misschien.
Als er niemand anders komt..
Ik ga eens even wat trachten te eten
Als je wilt dat ik ga kotsen zal k daarheen gaan.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:46 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Smakkelijk enzo.
Ik kan je de burger king aanbevelen
Okay boterhammetje danquote:Op woensdag 25 april 2007 12:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik ga kotsen zal k daarheen gaan.
Laat ik maar weer eens beginnen met een lichte maaltijd...
Was meer ten teken dat ik er nu alweer ben...quote:
Das kut..quote:Op woensdag 25 april 2007 12:50 schreef OA het volgende:
[..]
Was meer ten teken dat ik er nu alweer ben...![]()
Wilde even gaan fietsen met de bedrijfsfiets... lekke band...![]()
83
Nou ja, lek.. bijna leeg dan, maar dat zag ik niet direct...quote:Op woensdag 25 april 2007 12:51 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Das kut..
En toch nog wezen fietsen, je fietst alleen wat zwaarder
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik heb ineens een accute honger geval acute hongeraanval.....![]()
mag ik jouw verwijzen naar [KOFFIE SC #115] Koffie met een Kuukskequote:Op woensdag 25 april 2007 12:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik heb ineens een accute honger geval.....![]()
Tuurlijk wel gewoon doortappen hequote:Op woensdag 25 april 2007 12:52 schreef OA het volgende:
[..]
Nou ja, lek.. bijna leeg dan, maar dat zag ik niet direct...
Toen ik eenmaal op de fiets ging zitten had ik het wel door natuurlijk...![]()
82
waarom ik nou ineens zo'n honger heb....quote:Op woensdag 25 april 2007 12:53 schreef Diovarus het volgende:
[..]
mag ik jouw verwijzen naar [KOFFIE SC #115] Koffie met een Kuukske
en dan vragen waarom OMG?
Heb je wel op de link geklikt.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
waarom ik nou ineens zo'n honger heb......nou waarom denk je...????
![]()
Als je dat doet zie je eigen post op pagina 4.quote:
Is er ook niet met je hongeraanvalquote:Op woensdag 25 april 2007 12:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zie het verband niet sorry....![]()
die bedoel je...????quote:Op woensdag 25 april 2007 11:57 schreef Diovarus het volgende:
[..]
wat is er. niet goed.
Onder zo'n mooie zandkleurige parasol.
ooh vandaar die OMG, omdat ik het goed doe.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
die bedoel je...????...klinkt steeds meer verleidelijk...
![]()
![]()
ja duh....je had em niet eens door....quote:Op woensdag 25 april 2007 12:59 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ooh vandaar die OMG, omdat ik het goed doe.
Neequote:Op woensdag 25 april 2007 12:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja duh....je had em niet eens door....![]()
![]()
Aansteker, lepel, schoen noem maar opquote:Op woensdag 25 april 2007 13:01 schreef vdvorst het volgende:
Deze nog niet dicht?
Ik heb weer heerlijk gegegeten trouwens, en halve bak thee gehad
alleen ik ben mijn bier-opener kwijt?
ojah.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar...maar...als je verkeer ga dan doe ik meestal......dit....
![]()
Ja, maar dat hangt zo stom aan je sleutelbos...quote:Op woensdag 25 april 2007 13:02 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Aansteker, lepel, schoen noem maar op
* Diovarus maakt nieuwe
lamelle....quote:Op woensdag 25 april 2007 13:02 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ojah.
Ik word niet goed van de hitte denk ik.
De lemelle (ofzo) kan niet dicht en de zon staat nu op gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |