moet toch wel lukkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:50 schreef Heintje het volgende:
Ik weet het nog niet.
Ik moet Catan nog proberen. En verder weet ik nog niet wat de plannen zijn.
Maar ik hoop nog wel een paar potjes te kunnen spelen.
Wil toch over ander halve week op de helft zijn. (nog 310)
Nou ja, dat is toch minstens 20 potjes spelen.quote:
Ik jou ook! Jammer dat de rest er last van heeftquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zei Buffeltjuh gisteren ook al![]()
.
AchjaIk vind je gezellig
.
Buffeltjuh is nu trouwens met buffelmaster aan het lunchen.
wat doen jullie dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:51 schreef ach het volgende:
[..]
Ik jou ook! Jammer dat de rest er last van heeft![]()
Buffeltjuh verwoorde het gisteren zo: "Vandaag is de eerste keer dat achja en Icegirl niet online dronken zijn samenquote:
aha zulke typesquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Buffeltjuh verwoorde het gisteren zo: "Vandaag is de eerste keer dat achja en Icegirl niet online dronken zijn samen![]()
".
![]()
.
Nope,quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:07 schreef Cid het volgende:
Sinds zondag een xbox met Gears of War
Bijna uitgespeeld op Hardcore, eerst maar eens goed oefenen voordat ik online matches ga spelen. Wel eens geprobeerd maar dat viel nog aardig tegen.
Kan je offline een beetje door die maps heen lopen om ze te verkennen trouwens?
Oh...dan kan ik natuurlijk ook gewoon een vriend van me laten joinen en dan gewoon een beetje rondlopenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nope,
Tenzij je een tweede controller hebt. Dan zou je een splitscreen game kunnen starten.
Je moet namelijk met minstens 2 mensen zijn om een player match te starten.
Dat kan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:14 schreef Cid het volgende:
[..]
Oh...dan kan ik natuurlijk ook gewoon een vriend van me laten joinen en dan gewoon een beetje rondlopen
Yup, doen we toch meestal welquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat kan.
Doe dan wel een private chat, anders is het zo saai. Zeker voor iemand die de maps al wel kent.
In co-op werkt de gewone chat ook goed.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:02 schreef Cid het volgende:
[..]
Yup, doen we toch meestal welWel zo makkelijk met co-op ook!
Laat maar weten hoe je ze vind.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga toch maar die nieuwe maps kopen vanavond... Iedereen met wie ik het speel gaat het doenHeb toch nog 1300 punten over
Ik heb het spel nog nooit op Hardcore uitgespeeld…. Zelfs nog geens een op normaalquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:58 schreef Cid het volgende:
Als ik hardcore een beetje onder de knie heb wil ik ook wel een keertje meedoen
Ik heb een keer mijn naam moeten veranderen, omdat ik lid werd van een clanquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Laat maar weten hoe je ze vind.
Ik kan toch pas van het weekend punten gaan kopen.
Gisteren de laatste punten op gemaakt aan Catan.
Je weet op den duur toch wel welke stukken je niet kan halen rennend.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:21 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Dat plakken begint echt irritant te worden.
Bij mansion van spawn richting boom; minimaal 1 keer plakken. Mausoleum spawn richting sniper of torque, ook bijna altijd wel 1 of 2 keer raak.
Maar als ik stop met rennen haalt die neger me weer in en is ie me voor bij de boom.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je weet op den duur toch wel welke stukken je niet kan halen rennend.
Als je daar dan heel even stopt met rennen en de bocht maakt en daarna weer gaat rennen.
Probeer 't ook eens als een paar man tegelijk erdoor proberen te rushen. groot kans dat 1 tegen zo'n dwarsbalk gedrukt word, blijft plakken en vervolgens de rest blokkeert.quote:In mausoleum loop ik trouwens zonder te plakken naar de snipe of torque.
Met meerdere is het soms wel lastig ja.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:31 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Maar als ik stop met rennen haalt die neger me weer in en is ie me voor bij de boom.
[..]
Probeer 't ook eens als een paar man tegelijk erdoor proberen te rushen. groot kans dat 1 tegen zo'n dwarsbalk gedrukt word, blijft plakken en vervolgens de rest blokkeert.
Huhquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:36 schreef BMH het volgende:
Vandaag ook eindelijk even gespeeld. Ben zo fucking druk voor de aanmelding.. Grrr..
Ow.. Zo zag ik eruit toen Ijsmeis haar shotgun op mij leeg schoot
[afbeelding]
Ohhhhh!!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:10 schreef Scarface2004 het volgende:
Was leuk gister, alleen jammer dat ijsmeis heletijd deurenposten stond te blokkeren zodat wij er niet in konden.
En heletijd rondjes draaien om jouw character.
En je vind je zelf nooit irritant?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben bijna nooit dronken. Zo ben ik gewoon-gewoon
. Wen er maar aan!
Als je weet hoe het systeem werkt dan lukt het wel hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:21 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Dat plakken begint echt irritant te worden.
Bij mansion van spawn richting boom; minimaal 1 keer plakken. Mausoleum spawn richting sniper of torque, ook bijna altijd wel 1 of 2 keer raak.
dat valt dan nog mee.quote:
Ik iig welquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
dat valt dan nog mee.
Volgende vraag:
Kun je je voorstellen dat andere jouw wel eens irritant vinden?
We waren aan het flanken, en ineens hoor je "hey ik hoor die neger"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |