het zijn toch onderwerpen, waar we het over schijnen te willen hebbenquote:Op woensdag 25 april 2007 11:48 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
.
![]()
Btw, het gaat weer over vrouwen en het topic sprint weer richting pagina 7![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 25 april 2007 11:46 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Jaja, en zo zijn er nog véél meer lekkere wijven in Overijssel
Op zich een keurig onderwerpquote:Op woensdag 25 april 2007 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het zijn toch onderwerpen, waar we het over schijnen te willen hebben
* ReMcOrE doet zo de stream van RTV Noord ook aanquote:Op woensdag 25 april 2007 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* Luctor.et.Emergo luistert nu naar 3FM en RTVNoord
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:53 schreef DaFan het volgende:
Ok ik ga ervandoor, denk niet dat ik er vandaag nog ben
doe rustig aan, en mazzel!quote:Op woensdag 25 april 2007 11:53 schreef DaFan het volgende:
massolsquote:Op woensdag 25 april 2007 11:53 schreef DaFan het volgende:
maarmaarmaar, ik wil 3FM niet missenquote:Op woensdag 25 april 2007 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wel een voordeel, twee radiozenders luisteren, als er reclame is, zet die die zender gewoon zachter
Ram dat kutbeest met een boek doot!quote:Op woensdag 25 april 2007 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie heeft er een vliegenmepper te leen?er is hier zo'n grote irritant aan het rond vliegen
wil je die ene reclame niet missen?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maarmaarmaar, ik wil 3FM niet missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |