We shall seequote:Op woensdag 25 april 2007 10:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
AZ wint
Ajax wint
PSV wint
AZ kampioen op doelsaldo![]()
niemand, behalve Van Gaalquote:Op woensdag 25 april 2007 10:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
We shall see!
Niemand die op dit vraagstuk antwoord kan geven behalve om half 5 zondagmiddag!
Heb het wel een beetje gehad met Van Gaal. Gaat mij te ver al zijn voorspellingen, blaaskakerij etc. Bah!quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Komt goed, die weet ik sowieso wel!
Zal ej wel op de hoogte houden hoe Ajax kampioen wordt![]()
dat ben ik met je eens, dat ego van hem enzo... maar aan de andere kant, hij is wel een dijk van een trainer hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 10:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb het wel een beetje gehad met Van Gaal. Gaat mij te ver al zijn voorspellingen, blaaskakerij etc. Bah!
hoezo wil je dat weten?quote:
Sorryquote:
Ken hem nietquote:Op woensdag 25 april 2007 10:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens, dat ego van hem enzo... maar aan de andere kant, hij is wel een dijk van een trainer hoor
ik had je ook nog de groetjes van Houniet moeten doen, maar dat is er niet van gekomenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:20 schreef Damzkieee het volgende:
Nog bedankt voor de uitslagen en tussenstanden
zachtjes gezegd: Van Gaal kan niet echt opschieten met media (of zoals hij denk ik zegt: de media niet met hem)quote:Op woensdag 25 april 2007 10:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ken hem niet!
Neej, ben ik met je eens. Qua prestaties, behalve Nl elftal dan
!
Media - -![]()
Wanneer er waarom?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had je ook nog de groetjes van Houniet moeten doen, maar dat is er niet van gekomen
B&H Kelly Clarkson wat vinden we ervan? 2 Brunette 145 29149quote:Op woensdag 25 april 2007 10:19 schreef ReMcOrE het volgende:
wat is in jullie AT het topic met de meeste views??? mijne is deze superdomme opmerkingen #3 met 29.032 views
[..]
had je nog meer mensen een PM gestuurd?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:29 schreef Damzkieee het volgende:
Ahhhh vandaar
Ik had op een gegeven moment 8 nieuwe berichten
uiteraardquote:Op woensdag 25 april 2007 10:32 schreef Teije het volgende:
tvp natuurlijk.
Heeft die nietquote:Op woensdag 25 april 2007 10:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
had je nog meer mensen een PM gestuurd?of je kameraden ook nog geritseld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |