hij zit ook op alle topics die over Amerika gaan...quote:Op woensdag 25 april 2007 10:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee?
Maar die komt van waarschijnlijk ook niet in de topics waar ik kom...
Ok, ja, die probeer ik zoveel mogelijk te vermijden...quote:Op woensdag 25 april 2007 10:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hij zit ook op alle topics die over Amerika gaan...![]()
Apple levert beste Windows-notebooksquote:Op woensdag 25 april 2007 10:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, ja, die probeer ik zoveel mogelijk te vermijden...
OA, moet je hier eens kijken
laptops zijn wel chillquote:Op woensdag 25 april 2007 10:17 schreef OA het volgende:
Vriendinliefheeft gisteren de laptop aangeschaft.
![]()
Betekent wel dat ik nu een laptop (Packard Bell) heb met Windws Vista...
Het werkt iig allemaal redelijk...![]()
Zitten ook nog wel wat leuke nieuwe functies in!![]()
Onoplosbare BSOD's op de pc zegt ze...quote:Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
laptops zijn wel chill
Wat is de rede dat ze er een gekocht heeft?
Jep, 5 alweerquote:
Vista ziet er echtquote:Op woensdag 25 april 2007 10:17 schreef OA het volgende:
Vriendinliefheeft gisteren de laptop aangeschaft.
![]()
Betekent wel dat ik nu een laptop (Packard Bell) heb met Windws Vista...
Het werkt iig allemaal redelijk...![]()
Zitten ook nog wel wat leuke nieuwe functies in!![]()
Ik blijf toch lekker bij XP,quote:
Dus nou meot je beneden op de bank 128 kijken?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:19 schreef OA het volgende:
[..]
Onoplosbare BSOD's op de pc zegt ze...![]()
Eigenlijk is het om gewoon chill op de bank te zitten...![]()
En daarbij vindt ze het altijd vervelend als ik een paar uurtjes boven zit...![]()
ach, sodemieter toch opquote:Op woensdag 25 april 2007 10:20 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik blijf toch lekker bij XP,
eigenlijk wil ik geen windows, maarja, je moet wel, wil je nog programma's kunnen draaien
Och, ik heb nooit echt gezeik gehad met Windows, dus mij hoor je ook niet klagenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:20 schreef vdvorst het volgende:
Ik blijf toch lekker bij XP,
eigenlijk wil ik geen windows, maarja, je moet wel, wil je nog programma's kunnen draaien
Je kunt wel iets anders draaien,quote:Op woensdag 25 april 2007 10:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ach, sodemieter toch op
hebben we het hier niet al eens eerder over gehad?
Wat wil je draaien dan, wat je volgens jou niet op een mac kan draaien?
Ik dacht 't er laatst hier ook nog met iemand over gehad te hebbenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:24 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Je kunt wel iets anders draaien,
maar daar draaien weinig programma's op...
ik vind windows helemaal niet zo'n ideaal besturingssysteem, al die foutmeldingen de hele dag door![]()
maar, volgens mij is dit de 1e keer dat we het er over hebben
Klopt, was een beetje off,quote:
Wie was dat ook alweer..quote:Op woensdag 25 april 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht 't er laatst hier ook nog met iemand over gehad te hebben
Alles wat ik nodig heb, draait hier ook op gewoon trouwens, dus ik heb er geen problemen mee...
Wat zou jíj willen draaien dan, wat hier niet draait?
idd!quote:
Rio de Janeiro is wel net ietsje lekkerder.quote:
zullen we on-topic gaan?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht 't er laatst hier ook nog met iemand over gehad te hebben
Alles wat ik nodig heb, draait hier ook op gewoon trouwens, dus ik heb er geen problemen mee...
Wat zou jíj willen draaien dan, wat hier niet draait?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
Wij hebben een heule grote bank, met een lekkere hoek erin!quote:Op woensdag 25 april 2007 10:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dus nou meot je beneden op de bank 128 kijken?
Haha, zou zo uit happy feet kunnen komenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:29 schreef Kuukske het volgende:
Linux: het enige leuke is dat schattige pinguintje
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:29 schreef vdvorst het volgende:
[..]
zullen we on-topic gaan?Met legale versies heb ik nooit problemen gehad gelukkig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Minder legale versies daarentegen...![]()
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
*Schuift kopje koffie voor.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:29 schreef Frutsel het volgende:
Is er nog koffie?
Happy feet?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:30 schreef vdvorst het volgende:
Haha, zou zo uit happy feet kunnen komen
Hier wel, iets van 1 kg DE,quote:Op woensdag 25 april 2007 10:29 schreef Frutsel het volgende:
Is er nog koffie?
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:29 schreef vdvorst het volgende:
[..]
zullen we on-topic gaan?Whehe, ja, dat zuigt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders moet je eens gaan zoeken naar eventuele vervangers voor die programma's die je nu draait.Haha, dan is het goedquote:Op woensdag 25 april 2007 10:29 schreef OA het volgende:
[..]
Wij hebben een heule grote bank, met een lekkere hoek erin!![]()
Dus ik kan 128 bekijken zonder problemen...![]()
Wis je ook de geschiedenis enzo steeds?Signature.
Die extra dark roast is goed te zuipen joahquote:Op woensdag 25 april 2007 10:31 schreef vdvorst het volgende:
Hier wel, iets van 1 kg DE,
en nog stuk of 100-150 pads senseo (extra dark roast, dark roast, mild, normal, ehm... en nog wat)
Eigenlijk kan ik ze allemaal wel waarderen!quote:
Pleonasme topic dit.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:31 schreef OA het volgende:
Eigenlijk kan ik ze allemaal wel waarderen!![]()
Behalve de gewone regular...
Joh, ze weet niet eens hoe je msn moet vinden en installeren...quote:Op woensdag 25 april 2007 10:31 schreef eer-ik het volgende:
Haha, dan is het goed
Wis je ook de geschiedenis enzo steeds?
whatpulse is er niet... en had laatst nog wel wat, wat niet echt te vervangen is,quote:Op woensdag 25 april 2007 10:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, ja, dat zuigt wel.
Anders moet je eens gaan zoeken naar eventuele vervangers voor die programma's die je nu draait.
Thxquote:
Whehe, thuis nog zat pondspakken... overblijfselen van de laatste C1000 aktiequote:Op woensdag 25 april 2007 10:31 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Hier wel, iets van 1 kg DE,
en nog stuk of 100-150 pads senseo (extra dark roast, dark roast, mild, normal, ehm... en nog wat)
quote:
Graag gedaan! Koekje d'rbij?quote:
Daar hadden we er ook 2 gehaalt, daarom nog 1kg overquote:Op woensdag 25 april 2007 10:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Thx
*beetje slurpt*
[..]
Whehe, thuis nog zat pondspakken... overblijfselen van de laatste C1000 aktie(Extra pannenzegels
)
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:32 schreef OA het volgende:
[..]
Joh, ze weet niet eens hoe je msn moet vinden en installeren...![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |