quote:Op woensdag 25 april 2007 02:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Ik zit hier ook pas een week of 3, but oh well![]()
Ik dacht al zoietsquote:Op woensdag 25 april 2007 02:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoelde: domme gansjes die Brian leuk vinden![]()
Maar als Brian mag draaien zal ik met net zoveel plezier kijken als ik naar zijn 'zang'lessen doequote:
Jij staat wel in de OPquote:
Ik dacht dat je een hondje met een stokje was......quote:Op woensdag 25 april 2007 02:55 schreef STAP01 het volgende:
He Hupert! Als je achter bij de redaktie zit: Ik ben een VROUW!!! Mijn naam doet je misschien denken aan een vent maar NEEEEEEEEE dat is nie wahr!
Dat is pas non stop rocken!quote:Op woensdag 25 april 2007 02:55 schreef FuTilE het volgende:
Nu nog een live interactie-uurtje van Jaap...
"En deze is voor Yadayadayada van V.O.L, De Vogeltjesdans van de Electronica's...... VISLIP! "
Oh ja... En dan is dit ook nog een van mijn 'jongste' kloons op Fok.. Ik draai hier al sinds 1999 (BB1) onder diverse illustere gedaantesquote:Op woensdag 25 april 2007 02:54 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
LOL
Je hebt iig Fuifduif, Maikuuul en Meki topics in je posthistory staan... dat kan het gros hier niet zeggen, sterker nog: het gros hier heeft geen flauw idee wie het zijn![]()
Ik had zoiets van....ONZIN! Dat meeeeeen je niet!quote:Op woensdag 25 april 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een hondje met een stokje was......
OMG, was je net niet genoeg bij kennis om jezelf in de aanbieding te gooien?quote:Op woensdag 25 april 2007 02:55 schreef STAP01 het volgende:
He Hupert! Als je achter bij de redaktie zit: Ik ben een VROUW!!! Mijn naam doet je misschien denken aan een vent maar NEEEEEEEEE dat is nie wahr!
ik ben er nog hoor, ben alleen opzoek naar peuken want mijn vent heeft ze vergeten te halen, dus doorzoek het huis op halve pakjes, resultaat 10 peuken, at ga ik niet redden tot morgenochtendquote:Op woensdag 25 april 2007 02:45 schreef STAP01 het volgende:
Waar zijn verd**** nu al die mensen op FOK die vanavond aanwezig waren tijdens de dj sessie van Huub? Binnen no time waren ze weg!
Wel een meisjeshondje...quote:Op woensdag 25 april 2007 02:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik had zoiets van....ONZIN! Dat meeeeeen je niet!![]()
Sorry, Huub is te jong...Ik ben net de 29 gepasseerd...quote:Op woensdag 25 april 2007 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG, was je net niet genoeg bij kennis om jezelf in de aanbieding te gooien?![]()
Wat is een kloon?quote:Op woensdag 25 april 2007 02:58 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh ja... En dan is dit ook nog een van mijn 'jongste' kloons op Fok.. Ik draai hier al sinds 1999 (BB1) onder diverse illustere gedaantes![]()
*Fluit Twilight Zone Tune*
Nee, zeg dat het niet waar is! Misschien tijd voor een praatgroepje, Clones Anonymousquote:Op woensdag 25 april 2007 03:00 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Wat is een kloon?![]()
Sorry.. ben vervelend aan t worden, tijd om te gaan slapen![]()
En daar baal je zo van, dat je het niet gewoon dertig noemtquote:Op woensdag 25 april 2007 03:00 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Sorry, Huub is te jong...Ik ben net de 29 gepasseerd...
Wat nou, vergeten! Tsssssssss Ik zou m het huis uit...SMIJTEN! Geen peuken voor mij???! HA! Geen bed voor jou! Toedeledokie!quote:Op woensdag 25 april 2007 02:58 schreef Anitra het volgende:
[..]
ik ben er nog hoor, ben alleen opzoek naar peuken want mijn vent heeft ze vergeten te halen, dus doorzoek het huis op halve pakjes, resultaat 10 peuken, at ga ik niet redden tot morgenochtend
Kom je als jezelf of als clone?quote:Op woensdag 25 april 2007 03:01 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, zeg dat het niet waar is! Misschien tijd voor een praatgroepje, Clones Anonymous![]()
Brian: dat is outside information en dat mag niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 03:00 schreef Lobasca het volgende:
Z'n mede-miljonairs zullen wel opkijken als 'ie verteld dat hij verzoeknimmers mocht draaien voor streamers. Dan gaan ze hem het hemd van zijn lijf vragen...
Nou vooruit! Ik ben 30 jaar geworden...quote:Op woensdag 25 april 2007 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
En daar baal je zo van, dat je het niet gewoon dertig noemt![]()
![]()
Ik dan dat het hele gebeuren iets overschatquote:Op woensdag 25 april 2007 03:00 schreef Lobasca het volgende:
Z'n mede-miljonairs zullen wel opkijken als 'ie verteld dat hij verzoeknimmers mocht draaien voor streamers. Dan gaan ze hem het hemd van zijn lijf vragen...
Ook een mooie leeftijdquote:Op woensdag 25 april 2007 03:04 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nou vooruit! Ik ben 30 jaar geworden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |