Ja ik belde ook al. Krijg je met dat spammen he.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:46 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ff bellen, jullie horen zo
Beidequote:Op woensdag 25 april 2007 01:48 schreef Arjan het volgende:
Je moet die website hardop voorlezen alsof je een allochtoon (Ali B ofzo) bent (als je echt een allochtoon bent hoef je het alleen maar hardop te lezen).
En dat verkeerde gebruik van de en die bij verkleinwoorden, dat deden de turken bij mij in de buurt 25 jaar geleden al. Leren die lui echt niks, of blijven ze gewoon dom
Dit is een nieuwe, die is momenteel heftig aan het leren.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:48 schreef Arjan het volgende:
Je moet die website hardop voorlezen alsof je een allochtoon (Ali B ofzo) bent (als je echt een allochtoon bent hoef je het alleen maar hardop te lezen).
En dat verkeerde gebruik van de en die bij verkleinwoorden, dat deden de turken bij mij in de buurt 25 jaar geleden al. Leren die lui echt niks, of blijven ze gewoon dom
Like for real?quote:Op woensdag 25 april 2007 01:49 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik moest me kankerkop houden zei die aan de telefeoon
Wauw, TS weet dat sidn.nl bestaat.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:49 schreef TommyGun het volgende:
Wauw, de TS weet hoe die een WHOIS moet uitvoeren
Allemaal!quote:Op woensdag 25 april 2007 01:51 schreef leolinedance het volgende:
Wauw, TS weet jullie te vermaken om 1:50![]()
We gaan die gast bellen![]()
jep in een of ander topic wat nu op slot zitquote:Op woensdag 25 april 2007 01:52 schreef kotser het volgende:
* kotser moet erg lachen van die site. maar hebben `ze` `ons` gespamt dan ?
HACK GADGETSquote:Op woensdag 25 april 2007 01:52 schreef kotser het volgende:
* kotser moet erg lachen van die site. maar hebben `ze` `ons` gespamt dan ?
Download dat ene tooltje van die site!quote:Op woensdag 25 april 2007 01:52 schreef leolinedance het volgende:
Hoe krijgen we in korte tijd heel veel spam naar winterkoning24@live.nl
En dat dagelijks terugkerend natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 01:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Download dat ene tooltje van die site!
Daar ga je 14.gifquote:Op woensdag 25 april 2007 01:54 schreef zoalshetis het volgende:
ik bel ook ff. ben compleet anoniem.
haha , deze gastjes zijn nog ergen dan crackers .quote:
Vraag of ie hem meteen ff down haalt.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:54 schreef zoalshetis het volgende:
ik bel ook ff. ben compleet anoniem.
ik heb nog wel een tooltje , kost je 1 euro 30 :-)quote:Op woensdag 25 april 2007 01:56 schreef Sebasser het volgende:
ik weet niet waar je het over hebt
Wel een aardig joch opzich
Hoe zet ik met de telefoon opgenomen geluidsbestanden *.AMR om naar .mp3 ofzoot?
quote:Op woensdag 25 april 2007 01:58 schreef kotser het volgende:
[..]
ik heb nog wel een tooltje , kost je 1 euro 30 :-)
thx, nu even mijn Bluetooth stickie vinden.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:58 schreef leolinedance het volgende:
http://www.snapfiles.com/get/amrconverter.html
Eindigd jouw nummer op 49quote:Op woensdag 25 april 2007 01:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
thx, nu even mijn Bluetooth stickie vinden.
ommgggggquote:Op woensdag 25 april 2007 02:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tooltje gedownload. Kost 1,30 maar dan heb je ook wat![]()
Als jij even langs lewenborg gaat en mijn bluetooth stickie ophaalt.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:11 schreef kotser het volgende:
ik begin nu wel heel erg nieuwsgierig te worden naar dat opgenomen gesprek
ligt dat in nederland ?quote:Op woensdag 25 april 2007 02:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als jij even langs lewenborg gaat en mijn bluetooth stickie ophaalt.
quote:Op woensdag 25 april 2007 02:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hahaha , zieligquote:Op woensdag 25 april 2007 02:17 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
klote noob, ga naar de hoeren je maagdelijkheid verliezen
Doe eens niet mijn domeintje checkenquote:Op woensdag 25 april 2007 02:08 schreef leolinedance het volgende:
Die van Tommygun eindigd op 57 schat ik zo![]()
Smoesjes!quote:Op woensdag 25 april 2007 02:15 schreef Sebasser het volgende:
NEuh, van de week meegenomen naar iemand daar, vlakbij dat pompstation met dat winkelcentrum..quote:
Jij bent er zeker zoeen van ' OHNOES, HIJ NEEMT OP KOM LAAT IK OPHANGENquote:Op woensdag 25 april 2007 02:32 schreef leolinedance het volgende:
hij neemt nogsteeds op
Nee ik praatte wel maar hij zei niks terugquote:Op woensdag 25 april 2007 02:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zoeen van ' OHNOES, HIJ NEEMT OP KOM LAAT IK OPHANGEN![]()
![]()
!!!!
Bij mij ookquote:Op woensdag 25 april 2007 02:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee ik praatte wel maar hij zei niks terug![]()
Ik ga zo zelf slapen. Maar morgen is ie weer het haasjequote:Op woensdag 25 april 2007 02:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bij mij ook
ik zei zo "Hoi?" omdat hij 5 seconden geleden al had opgenomen..
hij 3 sec later . hoi?
Volgens mij moeten we hem maar laten slapen.
Ja, of niet natuurlijk.
Van wie?quote:Op woensdag 25 april 2007 02:42 schreef leolinedance het volgende:
Hoe zit het nu trouwens met die fabriek bij jullie in de wei?
nee gekquote:Op woensdag 25 april 2007 02:49 schreef nietzman het volgende:
Nou weet ik niet wat erger is, die gozer met z'n lamertooltjes of die kneus die denkt in de whois de Heilige graal te hebben gevonden..
nee, je krijgt een corrupte .rar als je hem wil downloaden.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:54 schreef leolinedance het volgende:
Bestaat dat MSN submast tooltje eigenlijk echt![]()
ik krijg hem nieteens gevonden.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nee, je krijgt een corrupte .rar als je hem wil downloaden.
quote:Op woensdag 25 april 2007 02:55 schreef Sebasser het volgende:
WHEHEHEHE
Hij heeft hem offline gehaald
vet!!quote:Op woensdag 25 april 2007 02:56 schreef Sebasser het volgende:
Ik hoop dat ie het niet heeft gedaan vanwege mijn verhaaltje ala "Beter haal je die site down, ik denk namelijk niet dat je de rechten om die shit te verkopen" morgen ff BT stickie halen, upload ik hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |