abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 april 2007 @ 01:43:01 #1
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_48691919
Pope, .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 25 april 2007 @ 01:44:01 #2
37950 JAM
pi_48691938
Pope schreeuwt door de vensters van de tijd. Ik kan niet anders concluderen dan dat de wereld simpelweg nog niet klaar voor hem is. De enige zorgen die ik over hem kan hebben, is of zijn adem wel lang genoeg is om door die vensters te blijven schreeuwen.

Pope, .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 25 april 2007 @ 01:44:30 #3
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_48691950
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:43 schreef JAM het volgende:
Pope, .
JAM, heb je een stoeltje weten te bemachtigen?
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
  woensdag 25 april 2007 @ 01:45:10 #4
37950 JAM
pi_48691966
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:44 schreef bofneger het volgende:

[..]

JAM, heb je een stoeltje weten te bemachtigen?
Twee. Een groene en een gele.
  woensdag 25 april 2007 @ 01:47:43 #5
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_48692011
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:45 schreef JAM het volgende:

[..]

Twee. Een groene en een gele.
Wat denk je van morgenavond? Zal onze FC jullie FC nog dieper in de put brengen?

overigens vind ik het erg jammer dat ADO weer wegglijdt in de Eerste Divisie. Sinds Saeijs daar speelde heb ik daar toch wel een erg groot zwak voor
Ull de llebre.
  woensdag 25 april 2007 @ 01:48:24 #6
37950 JAM
pi_48692021
Ze zijn een beetje smerig alleen. Ze staan nu in de tuin in een sopje te weken. Morgen ga ik langs de Gamma of de HUBO of wat dan ook om te kijken wat voor een poten ik eronder kan zetten. FC Den Haag olé, olé !
  woensdag 25 april 2007 @ 01:49:38 #7
37950 JAM
pi_48692050
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:47 schreef bofneger het volgende:

[..]

Wat denk je van morgenavond? Zal onze FC jullie FC nog dieper in de put brengen?

overigens vind ik het erg jammer dat ADO weer wegglijdt in de Eerste Divisie. Sinds Saeijs daar speelde heb ik daar toch wel een erg groot zwak voor
Nou ja, wat de restant van die wedstrijd mag worden dat maakt me geen reet uit. Ik vind FC Groningen een leuke ploeg, ik gun ze het wel. Verder, ik denk, diep in de put, diep in de put, ach, zo gaat het al bijna dertig jaar. Het went wel.
  woensdag 25 april 2007 @ 01:53:00 #8
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_48692100
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:49 schreef JAM het volgende:

[..]

Nou ja, wat de restant van die wedstrijd mag worden dat maakt me geen reet uit. Ik vind FC Groningen een leuke ploeg, ik gun ze het wel. Verder, ik denk, diep in de put, diep in de put, ach, zo gaat het al twintig jaar.
Ach, als van Ringelensteijn ooit de nieuwe Scheringa wordt.... Qua stad zou je het verdienen. Ook al doen Brussel en Straatburg ook slechts mee in de marges van het europese topvoetbal.

Ik hoop het voor je. Is het nieuwe stadion iets, trouwens. Is het een Euroborg?
Ull de llebre.
  woensdag 25 april 2007 @ 02:01:51 #9
37950 JAM
pi_48692238
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:53 schreef bofneger het volgende:

[..]

Ach, als van Ringelensteijn ooit de nieuwe Scheringa wordt.... Qua stad zou je het verdienen. Ook al doen Brussel en Straatburg ook slechts mee in de marges van het europese topvoetbal.

Ik hoop het voor je. Is het nieuwe stadion iets, trouwens. Is het een Euroborg?
Ringelensteijn heeft daar de centen niet voor, einde verhaal. . Zo ook Avispa Fukuoka, derde stad van Japan, die staan nu vierde in de J-Leauge twee (oftewel, de Japanse Toto). Ik ben een maandje of twee geleden een keer bij dat stadion gaan kijken en opzich, het stadion zelf ziet er als gebouw mooi uit, maar het zit wel midden in een bedrijventerrein, in de oksel van het Prins Clausplein, zo ver aan de rand van Den Haag (nog voorbij de gemeente Leidschendam-Voorburg) dat als je (zeker als je met de fiets bent) eerder in Delft en Rotterdam zit dan in het Haagse. Het is geen Zuiderpark en dat zal het ook nooit, nooit, nooit meer worden.
Ergens is dat positief. Ze zullen daar (zeker op de lange termijn) meer publiek, rustiger publiek, trekken en daarmee ook betere sportieve prestaties, maar het is geen Zuiderpark. Het is geen FC Den Haag. Het is niet meer met 500 andere volkomen randdebielen in de stromende regen er 0-5 afgaan tegen Top Oss en dan roepen: 'De kanker, maar het ben en blijft m'n club.', en dat zal ik best missen. Als ik er voor het mooie voetbal en de prestaties zou komen -- nou ja, dan zat ik daar niet.

Zelfde architect als het nieuwe DSW-stadion van AZ. Vrijwel hetzelfde stadion ook.
pi_48692274
.
  woensdag 25 april 2007 @ 02:05:33 #11
37950 JAM
pi_48692296
quote:
Op woensdag 25 april 2007 02:04 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
.
.
  woensdag 25 april 2007 @ 02:10:10 #12
37950 JAM
pi_48692373
Overigens tip ik FC Den Haag voor het kampioenschap van de eredivisie dames, volgend jaar.
  woensdag 25 april 2007 @ 02:10:10 #13
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_48692375
De kanker, maar het ben en blijft m'n slowchat.
  woensdag 25 april 2007 @ 02:10:50 #14
37950 JAM
pi_48692389
quote:
Op woensdag 25 april 2007 02:10 schreef broer het volgende:
De kanker, maar het ben en blijft m'n slowchat.
Zo is het broer, zo is het. Onvoorwaardelijke liefde. , .
pi_48692482
Hoi broer.
  woensdag 25 april 2007 @ 02:16:49 #16
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_48692483
quote:
Op woensdag 25 april 2007 02:01 schreef JAM het volgende:

[..]

Ringelensteijn heeft daar de centen niet voor, einde verhaal. . Zo ook Avispa Fukuoka, derde stad van Japan, die staan nu vierde in de J-Leauge twee (oftewel, de Japanse Toto). Ik ben een maandje of twee geleden een keer bij dat stadion gaan kijken en opzich, het stadion zelf ziet er als gebouw mooi uit, maar het zit wel midden in een bedrijventerrein, in de oksel van het Prins Clausplein, zo ver aan de rand van Den Haag (nog voorbij de gemeente Leidschendam-Voorburg) dat als je (zeker als je met de fiets bent) eerder in Delft en Rotterdam zit dan in het Haagse. Het is geen Zuiderpark en dat zal het ook nooit, nooit, nooit meer worden.
Ergens is dat positief. Ze zullen daar (zeker op de lange termijn) meer publiek, rustiger publiek, trekken en daarmee ook betere sportieve prestaties, maar het is geen Zuiderpark. Het is geen FC Den Haag. Het is niet meer met 500 andere volkomen randdebielen in de stromende regen er 0-5 afgaan tegen Top Oss en dan roepen: 'De kanker, maar het ben en blijft m'n club.', en dat zal ik best missen. Als ik er voor het mooie voetbal en de prestaties zou komen -- nou ja, dan zat ik daar niet.

Zelfde architect als het nieuwe DSW-stadion van AZ. Vrijwel hetzelfde stadion ook.
Voetbal is big business. Dat is het geworden door figuren als Cruyff en Maradona. En door Berlusconi's. Door Scheringa's. Talpa's, RTL'en wereldwijd. Ergens een interessante ontwikkeling, ergens schrijnend door inderdaad het vergroten van de afstand tot hen, de fans in hart en nieren. Die mannen die nu alles voor hun club over hebben, hun vakantie, hun passie, moeten straks wedijveren met hen die bij wijze van spreken een seizoenskaart per dag verdienen. Dat is het Chelsea van nu. Dat is de harde waarheid.

En jij, als fan, vraagt je misschien af wat je er aan kan doen? Dan heb je in ieder geval, altijd nog, de groene en de gele stoel. En de tussenstanden op teletekst, of, als je ervoor betaalt, de live verslagen. Het is big business.
Ull de llebre.
pi_48692512
Maar.. Je kan toch ook zelf een potje voetballen? Of potjes voetballen organiseren? Met goede voetballertjes uit Afrika? Of gewone voetballertjes, en die goed maken? Uit non-profit hippie gezinnen oid.
  woensdag 25 april 2007 @ 02:24:52 #18
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_48692579
quote:
Op woensdag 25 april 2007 02:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Maar.. Je kan toch ook zelf een potje voetballen? Of potjes voetballen organiseren? Met goede voetballertjes uit Afrika? Of gewone voetballertjes, en die goed maken? Uit non-profit hippie gezinnen oid.
Je kan een amateurvoetbalclub gaan steunen bijvoorbeeld. Met inderdaad een vrije-school-linksvoor en een import-afrikaan in de spits. Een schitterend duo op zaterdagochtend.
Ull de llebre.
  woensdag 25 april 2007 @ 02:25:23 #19
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_48692587
quote:
Op woensdag 25 april 2007 02:10 schreef JAM het volgende:
Zo is het broer, zo is het. Onvoorwaardelijke liefde. , [afbeelding].
Nou ja, je moet het ook niet overdrijven, natuurlijk.

Maar een zekere gewenning treedt er toch wel op. Dat moet ik toch toegeven.
pi_48692613
Waar komt die tekst in je signatuur vandaag, broer?
  woensdag 25 april 2007 @ 02:30:46 #21
37950 JAM
pi_48692642
quote:
Op woensdag 25 april 2007 02:16 schreef bofneger het volgende:

[..]

Voetbal is big business. Dat is het geworden door figuren als Cruyff en Maradona. En door Berlusconi's. Door Scheringa's. Talpa's, RTL'en wereldwijd. Ergens een interessante ontwikkeling, ergens schrijnend door inderdaad het vergroten van de afstand tot hen, de fans in hart en nieren. Die mannen die nu alles voor hun club over hebben, hun vakantie, hun passie, moeten straks wedijveren met hen die bij wijze van spreken een seizoenskaart per dag verdienen. Dat is het Chelsea van nu. Dat is de harde waarheid.

En jij, als fan, vraagt je misschien af wat je er aan kan doen? Dan heb je in ieder geval, altijd nog, de groene en de gele stoel. En de tussenstanden op teletekst, of, als je ervoor betaalt, de live verslagen. Het is big business.
Mede daarom ben ik, als een van de weinige, trots op de supporters, de 'harde' supporters van FC Den Haag. Wellicht niet een al te populaire positie om in te nemen. Maar ja, er wordt altijd gesproken over hen als 'de weinigen die het voor de rest verpesten', door het vuurwerk, door de spreekkoren, door de acties buiten het veld om, door wat dan ook, maar bij mij leeft het gevoel dat dit nog een van de weinigen zijn die nog ècht passie in hun donder hebben, hart voor de club, onvoorwaardelijke liefde en dan dus ook willen zoenen als ze genaaid worden. Ik kan straks vijfentwintig euro per Jupiler-wedstrijd betalen om nog - op een vaste zitplaats - op de lange zijde te mogen zitten. Men heeft liever dat ik achter het doel in godverdomme vak F - daar hebben ze goed over nagedacht - ga zitten, zodat de bobo's beter kunnen zien wat de heren in groen-en-geel die ze eigenlijk geen reet kunnen schelen weer voor een wanprestatie leveren.
  woensdag 25 april 2007 @ 02:31:37 #22
37950 JAM
pi_48692648
quote:
Op woensdag 25 april 2007 02:24 schreef bofneger het volgende:

[..]

Je kan een amateurvoetbalclub gaan steunen bijvoorbeeld. Met inderdaad een vrije-school-linksvoor en een import-afrikaan in de spits. Een schitterend duo op zaterdagochtend.
Ik kom zo nu en dan ook nog wel bij SVV Scheveningen. .
  woensdag 25 april 2007 @ 02:35:08 #23
37950 JAM
pi_48692672
Ik ga slapen, trouwens. Ik ben godverdomme wéér dronken. 't Gaat ècht de verkeerde kant op zo. Nu ècht. Ik word nu al een paar dagen wakker met diarrée en pijn in m'n hele sodemieter. (Ik zou natuurlijk ook kunnen stoppen met werken, maar ja; hoe betaal ik m'n drank dan?!)
pi_48692693
Truste.

Waarom ik momenteel niet drink is omdat ik me net zo kut voel als ik wél gedronken heb. Nee, ik heb het niet over de kater. De kater is vele malen draaglijker dan de werkelijkheid. Ik heb het over de werkelijkheid van het dronkenzijn. Het is vast geen goede reden om niet te drinken (dwz: ik draaf door), maarja... Ik heb er kotsgenoeg van. De lillekheid van het dronkenzijn. Dan maar de lillekheid van het echte gevoelsleven.

Je moet toch wat. Ach ja. Ach. Ach man. Ach joh. De kontsmet. .
  woensdag 25 april 2007 @ 02:48:53 #25
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_48692748
He Pope, die pekelharing is wel een bekende naam. Is ie net zo leuk als z'n naam doet vermoeden?

Overigens heb ik vanavond meer dan genoeg drank op, al heeft het feit dat de Leffe nog op was me waarschijnlijk nog gered van een kater. Maar pope, mocht je je echt vervelen dan moet je gewoon lid worden bij ons en hier heel veel gaan zuipen. Dat is nergens goed voor, behalve voor je eigen perceptie misschien. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')