Antwerpen.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:33 schreef -skippybal- het volgende:
In welk kutdorp woon jij nou weer?
Whehe, jij laat Moslims in je huisquote:
In dit geval waren het Joden.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Whehe, jij laat Moslims in je huis![]()
![]()
Anders had ik geen clitoris meer over.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:39 schreef Hanenwurger het volgende:
Je weet zeker dat je geen haak ipv van een hand hebt?
Helder.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Anders had ik geen clitoris meer over.
Ja, wat moet ik? Ken je het Belgische huurrecht?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:44 schreef Ivo1986 het volgende:
Liet je ze wel binnen?
Nja, ze hebben wel geld dan. Of diamanten.quote:
Nou en? Maakt dat het beter om je niet te verwaardigen mij een hand te geven?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:48 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nja, ze hebben wel geld dan. Of diamanten.
En nu?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:32 schreef Floripas het volgende:
Dit weekend is me door een mannelijke gelovige weer de hand geweigerd. Normaal krijg ik er uitleg bij, maar nu werd ik gewoon genegeerd, terwijl die mannen toch bij mij thuis binnen moesten zijn (ze kopen het huis waarin ik woonde).
Ik kan er maar niet aan wennen. Dit is al de zevende keer. Ik voel me elke keer weer lullig.
Niet echt nee.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik? Ken je het Belgische huurrecht?
Het komt er op neer dat als de huisbaas je contract wil ontbinden, hij dat zonder opgaaf van redenen ook gewoon mag.quote:
Mooi "recht"...quote:Op woensdag 25 april 2007 00:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat als de huisbaas je contract wil ontbinden, hij dat zonder opgaaf van redenen ook gewoon mag.
Pardon?quote:Op woensdag 25 april 2007 01:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Pas op dat ze niet in je kast gaan zitten he
Oh, is dit een goedkope Anne Frank-grap? Die was zo ontzettend doorszichtig dat ik 'm niet eens zag.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |