Waarom niet? Je hoeft niet persee te winnen...quote:Op woensdag 25 april 2007 16:55 schreef Wiellems het volgende:
Het heeft denk ik geen zin om mee te doen als je het spel al 2 a 3 maanden niet meer gespeeld hebt?
Nee dat weet ik maar het is vervelend voor de hardcore GoW mensen die dan misschien niet meer mee kunnen doen hequote:Op woensdag 25 april 2007 16:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hoeft niet persee te winnen...
Al is winnen natuurlijk wel belangrijker dan meedoen
De hardcore GoW mensen van FOK! zitten er al wel bij hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 17:00 schreef Wiellems het volgende:
[..]
Nee dat weet ik maar het is vervelend voor de hardcore GoW mensen die dan misschien niet meer mee kunnen doen he
we moeten toch iemand lekker kunnen bashen.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:55 schreef Wiellems het volgende:
Het heeft denk ik geen zin om mee te doen als je het spel al 2 a 3 maanden niet meer gespeeld hebt?
de prijzen zal je niet missen. Ik zie mezelf niet in een crackdown t-shirt lopen met een x-box petje op en een xbox rugtas met m'n spullen er inquote:Op woensdag 25 april 2007 18:34 schreef GokuSFE het volgende:
Ik kan iig niet, helaas. Maar ik zal het verloop van de strijd wel gaan volgen
Neuh, die zou ik dan voor mezelf houdenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:34 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
had je niet even forza kunnen regelen dat is pas een goede actie voor de release![]()
![]()
je doet je opmerking wel eer aanquote:Op woensdag 25 april 2007 22:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, die zou ik dan voor mezelf houden![]()
.
ik verwacht opeens een stormloop van aanmeldingenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:48 schreef ijsmeis het volgende:
Jij krijgt van mij wel een kusjekroel als je wint.
Doe dan een pijpbeurt, gierigerdquote:Op woensdag 25 april 2007 22:48 schreef ijsmeis het volgende:
Jij krijgt van mij wel een kusjekroel als je wint.
Ho hoquote:Op woensdag 25 april 2007 23:16 schreef Viro het volgende:
[..]
ik verwacht opeens een stormloop van aanmeldingen![]()
![]()
Ben je er dan zo zeker van dat hij niet wint?quote:
Die gaat vanavond de hele avond oefenen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:22 schreef Timmetjuh. het volgende:
Ik wil meedoen!
M'n gamertag is Buffeltjuh.
Als je ranked wil oefenen moet je me maar toevoegen. Rond die tijd ben ik er nog wel en speel ik nog een potje.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:33 schreef petervisscher het volgende:
Wie heeft er zin om vanavond een potje te oefenen.
om 10 uur.
mijn gamertag is dancin rhino
Ze deelt me vast gewoon nadelig in nuquote:Op donderdag 26 april 2007 09:01 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ben je er dan zo zeker van dat hij niet wint?
Zij deelt je helemaal niet in.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:20 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Ze deelt me vast gewoon nadelig in nuMisschien kan je der overhalen om jou ook een extra prijs te geven als je wint. Ten slotte bakt jij er als niet-host ook niet altijd wat van
![]()
En ik sta toch haast nooit bovenaan met het aantal kills dus dat zien we dan wel weer.
De prijsjes zijn dan ook gewoon geregeld voor de leuk. De opzet is dan ook vooral dat je voor je lol en eer speelt.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:02 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
de prijzen zal je niet missen. Ik zie mezelf niet in een crackdown t-shirt lopen met een x-box petje op en een xbox rugtas met m'n spullen er in![]()
Maar ja dan doen we toch voor de eer en de gezelligheid mee, en maar hopen dat als je wel mee kan doen dat we een game of ms points kunnen winnen![]()
Ik doe ook niet mee voor de prijzen maar voor de gezelligheid, het was mooi meegenomen als het super prijzen waren geweest. En als ze van MS komen begrijp ik het wel, stelletje krenten dat het zijn. Veel geld overal voor vragen en niets mag daar gratisquote:Op donderdag 26 april 2007 11:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]
De prijsjes zijn dan ook gewoon geregeld voor de leuk. De opzet is dan ook vooral dat je voor je lol en eer speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |