abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48733853
Je zal maar zo'n ex hebben, dat je er na maanden/ jaren nog niet af bent

Ben zelf gewoon goed bevriend met m'n ex. Hij heeft m'n beslissing gerespecteerd nadat ik het uit had gemaakt. Nooit moeilijk gedaan in elk geval. Wel heel verdrietig geweest, maar me gelukkig nooit lastiggevallen of geprobeerd me terug te krijgen. Ook omdat ik erg duidelijk was, denk ik. Nu ruim 8 maanden verder en 't gaat prima als vrienden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 26 april 2007 @ 12:07:09 #52
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_48734099
Lol 10 min. Was een beetje op een lullige manier uitgemaakt door haar. Belde ze 2 maanden later nog eens op of we niet wat konden gaan drinken want ze miste me wel een beetje en misschien had ze wel de verkeerde keuze gemaakt... NOT

nooit meer iets van gehoord!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 26 april 2007 @ 13:09:58 #53
172358 oddman
Introspecteur
pi_48736204
Hmmm...
De dames waar ik een relatie mee gehad heb zijn of vage kennissen geworden of ik heb nog steeds een relatie met ze (nou, eentje dan).

Lang er over doen om over ze heen te komen lijkt me pretty damned horrible, zeker als er financiėle of genealogische factoren in het spel zijn.

Mijn ouders, daarentegen, zijn al 7 bezig met 'uitelkaar gaan'. En ze maken er een potje van.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  donderdag 26 april 2007 @ 18:07:21 #54
81237 releaze
best of both worlds
pi_48746278
mja, 7 jaar misschien? anders 5
mijn eerste ex komt uit australie, alwaar wij hebben samengewoond. echter trok ik het allemaal niet, zijn we uit elkaar gegaan en ik weer terug naar nederland, grootste gedeelte van mn spullen meegenomen, maar wat spullen niet. we waren als vrienden uit elkaar gegaan, maar hij had nog veel te veel gevoel, dus hij was nog erg clingy, en wilde mn spullen totaal niet opsturen. dus ik werd boos en bozer en probeerde het te laten gaan maar ging niet echt. 2 jaar terug heeft mn zusje hem eens flink uitgescholden en sinds dien nooit meer wat gehoord, maar nogsteeds geen spullen... dus de laatste vuilniszak is er nog niet, en ik ben nog niet zo ver dat ik kan zeggen 'magtie houden', want er liggen nog aardig wat emotioneel waardevolle spullen daar...
pi_48766263
10 maanden en nog steeds bezig ondank dat ik hem keihard negeer
  vrijdag 27 april 2007 @ 09:05:58 #56
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_48766306
Die ene van december nog steeds en die van januari en februari spreek ik niet meer
Because they will last that long.
pi_48767711
De meesten van mijn exen ben ik vriendschappelijk gedumpt/heb ik gedumpt. Gewoon omdat de koek op was. Alhoewel 1 ex dat toch heel anders zag en mij maanden lang bestookt heeft met lidmaatschappen van vage postorderbedrijven met nog vagere namen, een bestelling doen van zilveren thee lepeltjes ( die helemaal uit Zwitserland komen) maar de rekening wel op mijn naam zetten (1300 gulden ) * Dat heeft nog lang geduurd eer ik kon bewijzen dat het een valse handtekening was.

Oh en ik werd nog een tijdje gestalkt, dat vond ik ook wat minder prettig.

* = 1300 gulden is zo'n 520 euro
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_48806491
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:46 schreef teamlead het volgende:

en iedere keer de voicemail voljanken he... Eerst schelden dat ik niet opneem, vervolgens omslaan in heel lief vragen of ik haar alsjeblieft wil bellen.
Door mijn ex heb ik mijn voicemail maar uitgeschakeld, die had er ook een handje van om het hele ding vol te lullen
pi_48880213
Nu bijna een half jaar samen met mijn vriend en nog steeds is het niet klaar met m'n ex... Ik heb bijna 8 jaar een relatie gehad met hem.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:05:04 #60
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_48883006
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 08:45 schreef quincy het volgende:
Nu bijna een half jaar samen met mijn vriend en nog steeds is het niet klaar met m'n ex... Ik heb bijna 8 jaar een relatie gehad met hem.
tja misschien wel logisch he.....8 jaar, en dan ga ineens met iemand anders.........hoe zou jij andersom hebben gereageerd???

(en ni et zeggen ik zou het hem gunnen.....)
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_48883108
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:05 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

tja misschien wel logisch he.....8 jaar, en dan ga ineens met iemand anders.........hoe zou jij andersom hebben gereageerd???

(en ni et zeggen ik zou het hem gunnen.....)
Misschien hetzelfde. Maar op het moment dat ik een nieuwe relatie zou hebben zou ik helemaal niet meer met mijn ex bezig willen zijn....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')