Waarom niet dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:27 schreef OA het volgende:
[..]
Bill Gates
Ik zuup over het algemeen helemaal niks...![]()
heb afgelopen zaterdag tijdens een vrijgezellenfeest voor het eerst snds nieuwjaar weer eens wat gedronken...![]()
het lichtere werk...quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Zozo, en wat heb jij dan wel niet gedronken?
Wheheh.. ben indd ook aan die whisky bezig ja, als die op is heb ik een geldige reden om er een goede malt neer te zetten ipv die Ballantines en Chivas die er nu staanquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gunstig
Dan kan ik me voorstellen dat het niet zo heel hard gaat....
Zo, nog 1 glaasje en ik lig eraf denk
waarom wel...quote:
ik begin whisky steeds meer te waarderenquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh.. ben indd ook aan die whisky bezig ja, als die op is heb ik een geldige reden om er een goede malt neer te zetten ipv die Ballantines en Chivas die er nu staan
Proost
Ik vind het prima hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:31 schreef OA het volgende:
[..]
waarom wel...
heb er gewoon nooit behoefte aan en daarbij gaan we meestal met de wagen weg en ik tijd nog het liefst zelf...
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik begin whisky steeds meer te waarderen
Als je geen behoefte hebt: niet doenquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:31 schreef OA het volgende:
[..]
waarom wel...
heb er gewoon nooit behoefte aan en daarbij gaan we meestal met de wagen weg en ik tijd nog het liefst zelf...
Bier vind ik echt vies, de rest kan ik wel waarderen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor
Als je er geen behoefte aan hebt, dan moet je 't ook zeker niet doen.
Maar je vind 't niet vies ofzo?
Of heb je echt een verschrikkelijke hekel aan een koud biertje op een terras?![]()
![]()
Je wilde jonge jaren??? Vrienden van mij die zo'n 2 jaar ouder zijn dan jou zuupen nog elk weekend vrolijk meequote:Op dinsdag 24 april 2007 23:38 schreef OA het volgende:
[..]
Bier vind ik echt vies, de rest kan ik wel waarderen.
En nee, MPG, het is geen principekwestie![]()
ik heb in mn wilde jonge jaren al meer dan genoeg gezopen...zegt opa...
![]()
zoveel ouder dan ik ben je niet geloof ik..quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:38 schreef OA het volgende:
[..]
Bier vind ik echt vies, de rest kan ik wel waarderen.
En nee, MPG, het is geen principekwestie![]()
ik heb in mn wilde jonge jaren al meer dan genoeg gezopen...zegt opa...
![]()
zie alle smilies...quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Je wilde jonge jaren??? Vrienden van mij die zo'n 2 jaar ouder zijn dan jou zuupen nog elk weekend vrolijk meeEn meer dan mij nog
als ik niet hoef te rijden graag!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zoveel ouder dan ik ben je niet geloof ik..
Maar goed, als je 't niet wilt, waarom zou je 't dan doen
Rosétje op het terras in de zon dan?
Wheheh .. ik weetquote:
Ik vind het ook van de zotte dat je mag rijden met drank op.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:45 schreef OA het volgende:
[..]
als ik niet hoef te rijden graag!![]()
als ik wel rij, dan drink ik niets...![]()
ik vind het dan ook raar dat je met drank op achter het stuur mag kruipen...![]()
nee hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh .. ik weet
Maakt het zoveel verschil ja, als je gesetteld raakt met een vriendin enzo?
Ik drink omdat ik het lekker vind.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:56 schreef OA het volgende:
[..]
nee hoor.
woon nu 8 maanden samen, maar doe het al 2 jaartjes rustiger aan met alcohol..![]()
drinken jullie uit gezelligheid of doe je het om bewust dronken te worden? Dat laatste vind ik altijd vrij kansloos overigens...![]()
Verstandige jongen!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind het ook van de zotte dat je mag rijden met drank op.
Aan de andere kant is het ook wel weer discutabel, want als ik 2 bier op heb, op een fatoenlijke dag, is er niks aan de hand, no way dat ik me daardoor raar ga gedragen, al helemaal niet als er nog een uur ofzo tussen m'n laatste drankje en de tijd dat ik ga rijden zit.
Nou rij ik ook niet hoor, als ik gedronken heb, maar ik ben er van overtuigd dat ik 't zonder enige problemen kan, na 2 drankies.
Maar goed, ik meot dan niet gewerkt hebben ofzo, want dan tikken 2 biertjes er keihard in
Even voor de goeie orde, ik zeg dus alleen dat ik van mening ben dat ik wel kán rijden als ik zo weinig op heb, maar ik doe 't niet
Principekwestie.
Ok, daar valt ook weer wat voor te zeggen, want als ik 's middags een biertje drink, rij ik 's avonds wel, maar goed, dat is weer een ander verhaal.
nogmaals hallo Sander!quote:Op woensdag 25 april 2007 00:03 schreef Sander170 het volgende:
NachtWacht is weer actief !
GoedeNacht everbody.![]()
Ja, nou ja, kijk, ik zie het nut er ook niet echt van inquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:59 schreef OA het volgende:
[..]
Verstandige jongen!![]()
Mensen die met drank op rijden zeggen trouwens ook altjd hetzelfde...
Dat de drank na een relatief korte tijd alweer uit je bloed verdwenen is...![]()
Er wordt natuurlijk niet voor niets een bloedproef gedaan bij twijfel na het blazen...![]()
Daarnaast werkt een vriendin van mij als hematoloog in een ziekenhuis en zij zegt ook dat et pure onzin is... als je blaastest goed is, wil dat geenszins zeggen dat je ook daadwerkelijk geen alcohol meer in je bloed hebt...![]()
Ja, dat had ik in het weekend ook..quote:Op woensdag 25 april 2007 00:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, nou ja, kijk, ik zie het nut er ook niet echt van in
Ik vraag me wel eens af of ik op zondag al mag rijden...
Soms voel ik me opperfit, maar ben dan 'net uitgeweest' 5 uur in bed, en dan om 12:00 weer rijden ofzo...
Moet jij niet als ondertitel (onder je naam) "NachtWacht" hebben staat?quote:
ja, dat kan toch nooit goed zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 00:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, dat had ik in het weekend ook..
Om 5 uur mn mandje in en om half 11 zat ik alweer in de auto...
trusten en tot morgenquote:
Lijkt me een prima idee inderdaad, of wat ook kan: Koffiejunk of Koffiejunkie.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:10 schreef OA het volgende:
[..]
Moet jij niet als ondertitel (onder je naam) "NachtWacht" hebben staat?
truste!quote:
Dan sluit ik mij ook maar aanquote:
Tot morgen (NACHT)quote:Op woensdag 25 april 2007 00:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan sluit ik mij ook maar aan
ik ga ook pitten
trusten
tot morgen
Zo zoquote:Op woensdag 25 april 2007 07:48 schreef JDude het volgende:
Immer.
en dat van Jdude.quote:Op woensdag 25 april 2007 07:53 schreef OA het volgende:
Geen anti koffie slowchat hierzo he...![]()
Koffie is goed en wordt hier geadoreerd!![]()
![]()
Ah, Ovide en zijn vrienden!quote:
Hoe heten die anderen ook weer?quote:
Ovide: Tom Hartmann, Dikbuik de kok: Fred Butter, Peli: Ad Hoeymans, Polo: Ruud Drupsteen, Pi: Arie Cupe, ZoZo: Just Meijer, Nieuwslezeres vd TV: Lucie de Lange, Andere Stemmen: Paul van Gorcum, Marianne Vloetgravenquote:Op woensdag 25 april 2007 07:56 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe heten die anderen ook weer?![]()
Ovide, Pie, Zozo, Pele (?) en ....
zie hier: http://members.chello.nl/w.groot.kor/quote:Op woensdag 25 april 2007 07:56 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe heten die anderen ook weer?![]()
Ovide, Pie, Zozo, Pele (?) en ....
Horen, zien , zwijgen in de boom...![]()
maar daar staat het nietquote:Op woensdag 25 april 2007 07:59 schreef OA het volgende:
[..]
zie hier: http://members.chello.nl/w.groot.kor/
![]()
Daar staat wel hoe al die figuren hetenquote:Op woensdag 25 april 2007 07:59 schreef Diovarus het volgende:
[..]
maar daar staat het niet
ik heb het hiervan: http://users.skynet.be/Ti(...)_en_zn_vriendjes.htm
ooh apart.quote:
Morgenquote:Op woensdag 25 april 2007 08:03 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen!
en ik zie dat ik midden in een generatiekloof val ofzo![]()
en BrandX kent deze tekenfilmserie niet
quote:Op woensdag 25 april 2007 08:03 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Morgenc_/kusje doen dan maar om je te troosten
Goedemorgen!quote:Op woensdag 25 april 2007 08:03 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen!
BrandX kent deze tekenfilmserie niet
Goedemorgen BradX...quote:Op woensdag 25 april 2007 08:03 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen!
BrandX kent deze tekenfilmserie niet
Misschien konden haar ouders geen TV betalenquote:Op woensdag 25 april 2007 08:04 schreef OA het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Je kent Ovide niet??![]()
Dat is echt een gemis in je opvoeding...![]()
ik vond er geen reet aan....quote:Op woensdag 25 april 2007 08:04 schreef OA het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Je kent Ovide niet??![]()
Dat is echt een gemis in je opvoeding...![]()
Moguhquote:Op woensdag 25 april 2007 08:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedemorgen BradX...![]()
![]()
![]()
...hoe kan het dat ik die serie wel kent en jij niet....
...we zijn tch van ongeveer hetzelfde bouwjaar....????
![]()
![]()
Nou nou, JJ, zo kan ie wel weer...quote:
1983quote:
Heb je een tongpiercingquote:
1982, al net zoeen goed Ovide jaar!!quote:Op woensdag 25 april 2007 08:08 schreef Diovarus het volgende:
[..]
1983perfect wijn jaar en Ovide jaar
nee geen piercing....quote:Op woensdag 25 april 2007 08:09 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Heb je een tongpiercing
Dat je zo je tong uitsteekt dat hem wil laten zien
Jij hebt een beetje Papier-humor...quote:Op woensdag 25 april 2007 08:09 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Heb je een tongpiercing
Dat je zo je tong uitsteekt dat hem wil laten zien
IK MAG TOCH MIJN MENING GEVEN......quote:Op woensdag 25 april 2007 08:08 schreef OA het volgende:
[..]
Nou nou, JJ, zo kan ie wel weer...![]()
Goedemorgen trouwens!!![]()
![]()
![]()
Vrouwen en tattoo...quote:Op woensdag 25 april 2007 08:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee geen piercing.......wel een tatoo....
![]()
Zeker wel.quote:Op woensdag 25 april 2007 08:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
IK MAG TOCH MIJN MENING GEVEN......!!!!!
Lekker "geslapen"?quote:Goedemorgen OA.....!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
mja...tis maar hoe je het bekijkt....quote:Op woensdag 25 april 2007 08:10 schreef OA het volgende:
[..]
Jij hebt een beetje Papier-humor...![]()
JJ kan daar onmogelijk ongevoelig voor zijn...![]()
niet zo'n kinderachtig hartje/roosje tochquote:Op woensdag 25 april 2007 08:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee geen piercing.......wel een tatoo....
![]()
nee schat...quote:Op woensdag 25 april 2007 08:11 schreef Diovarus het volgende:
[..]
niet zo'n kinderachtig hartje/roosje toch![]()
Moguh Koekjequote:Op woensdag 25 april 2007 08:10 schreef Kuukske het volgende:
Ovide is teh pwn.
Thee dan.....????quote:Op woensdag 25 april 2007 08:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik durf hier helemaal niet meer te komen nu jullie weten dat ik koffie haat
Good point, ik ga de hond uitlatenquote:Op woensdag 25 april 2007 08:12 schreef Kuukske het volgende:
Het is al warm buiten.
een streep danquote:Op woensdag 25 april 2007 08:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee schat...,,ik heb em zelf ontworpen...
![]()
grrr enzoquote:Op woensdag 25 april 2007 08:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik durf hier helemaal niet meer te komen nu jullie weten dat ik koffie haat
Klopt, het is maar goed dat ik klimaatcontrole in de auto hebquote:Op woensdag 25 april 2007 08:12 schreef Kuukske het volgende:
Het is al warm buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |