Vond ik ookalquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:10 schreef The_Forcer het volgende:
Een beetje saaie trailer.
Naja zo snel even ja, eerste indruk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:25 schreef rival het volgende:
[..]
eindelijk iemand die een gta trailer begrijpt....
alleen die 2 dingetjes maar?
Deze dusquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:56 schreef -CRASH- het volgende:
In de themepack is een achtergrond waar
ie half uit een heli staat te schieten
Leipe shizzle geeeek!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
Mijn eerste indruk van de 2e trailer?
Damn. Het realisme spat ervan af en wat me ook opvalt is de realistische bewegingen van de peeps.
Ik zie daar ook nog op het basketbalveldje iemand inelkaar gemept worden.
Hangen aan een truck en heli is ook mogelijk.En dan die kogelgaten in de ruit.
Oef leipe shizzle.
Hahah, ga Scarface (nog) maar eens kijken...Niko heeft een totaaaal ander accent dan Tony.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:13 schreef Schimpie het volgende:
Waarom klinkt die kerel precies hetzelfde als Tony Montana?![]()
Volgens mij is het al bevestigd dat je je kofferbak open kan doen en daar van alles in kan smijten, hoogstwaarschijnlijk zullen dat vooral lijken wordenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:01 schreef The_Forcer het volgende:Ik zie een achterbak van een wagen openstaan dus misschien kan je dingen daar in tyfen.
Los van gaten in ruiten is de rest gewoon allemaal cutscene.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:01 schreef The_Forcer het volgende:Ziet eruit dat de AI van de politie veel beter is. Ik zie een achterbak van een wagen openstaan dus misschien kan je dingen daar in tyfen. Je kan achterop busjes klimmen. Je kan aan helikopters hangen. Deuren intrappen. Gaten in de ruiten.
Het leuke bij rockstar is, dat als iets in een trailer zit. Dat dan ook in de game kan.
Dus dan kan je lijken ook oppakken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:35 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Volgens mij is het al bevestigd dat je je kofferbak open kan doen en daar van alles in kan smijten, hoogstwaarschijnlijk zullen dat vooral lijken worden
racist!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:51 schreef jp84 het volgende:
en ik irriteer me nu al aan die stem :|
Neequote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:47 schreef jp84 het volgende:
ik vind het so-so metname de grapixx
het maakt een beetje een ongeslepen indruk alla getaway.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:42 schreef RacerDKB het volgende:
Is er een directe download link naar de 1280x720 versie?
Dat ''download'' op de rockstar site werkt bij mij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |