Ook in Vice city was dat zo!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:52 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nu kan je met je motor gebouwen in en met de lift naar de 80e verdieping om daar uit 't raam te vliegen als 't meezit.(En ja ik weet dat iets soortgelijks in GTA3 kan, maar alleen in een missie.
). Dat is toch veel leuker?
Jup. Die bedoelde je.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ow, misschien bedoelde ik die wel.
Pistolen kopenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Jup. Die bedoelde je.
Het enige wat je in een gebouw bij GTA 3 kon doen was volgens mij dat internetcafe. Vrijwel niks anders.
Huh? Fris mijn geheugen eens op.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Jup. Die bedoelde je.
Het enige wat je in een gebouw bij GTA 3 kon doen was volgens mij dat internetcafe. Vrijwel niks anders.
Ik vond zon f16 geval wel leuk, om snel onder allemaal brugger door te vliegen en zoquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:55 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Helikopters heb je tenminste wat aan om snel in een missie van de ene kant naar de andere kant te gaan. En als ik het goed begrijp zitten die er wel gewoon in toch in GTAIV?
Ik zou zeggen, installeer SA-MPquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:04 schreef RickoKun het volgende:
MAAR MAAR ik kijk NOG meer uit naar de multiplayer fun!
Hoe vet is het als je met z'n 4en in een auto zit en dan andere gasten neermaait! ZOMG WTF ROFLS
Dat zou erg leuk zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:35 schreef sander89 het volgende:
- het gedrag van de politie realistischer maken.
hou je cursor eens boven die 4 cijfertjes rechtsonder je beeldschermquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:48 schreef The_Forcer het volgende:
Is het al 28 Juni geweest?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:51 schreef ryangozer het volgende:
[..]
hou je cursor eens boven die 4 cijfertjes rechtsonder je beeldscherm![]()
wtf!!! dat je zo kunt werken zegquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:53 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07246/Screenshot.png]afbeelding][/url]
Welke?
Nah, het zal wel weer overmorgen worden want die servers zullen natuurlijk helemaal overbelast zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:19 schreef The_Forcer het volgende:
Morgen yay!
en er is nog een andere rivaal: 2 days 2 vegasquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik had het over Getaway.. die komt niet op de PC. (hey dat rijmt joh)
Lekker triest van gtaforum.nl over dat gestolen plaatje. Zelf hebben ze het weer van Rockstar gestolen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:50 schreef sander89 het volgende:
Voor de echte GTA fans is er een GTA IV Special Edition.
De Special Edition bestaat uit een sporttas met daarin een metalen kluisje. In dit kluisje bevindt zich de game, een boek met artwork en de soundtrack. Op deze soundtrack staat onder andere nieuw materiaal van verschillende topartiesten. Aan de sleutel van het kluisje zit een Rockstar-sleutelhanger. Het hele pakket gaat hier in Europa over de toonbank voor 99,95 Euro.
[afbeelding]
Ja is wel minder, maar wel te begrijpen vroeger werden er veel van hun zelfgemaakte screenshots enz. Door andere gta site's gejat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:04 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Lekker triest van gtaforum.nl over dat gestolen plaatje. Zelf hebben ze het weer van Rockstar gestolen...
Hehe ja tuurlijk, volgens Sony is alles ingamequote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:10 schreef Dibble het volgende:
ff iets anders, vorige E3 werd Getaway 3 getoond, is vindt de screens daarvan toch wel ietsjes mooier en dat is dan ook meteen de enige game die kan concurreren met IV toch? Jammer alleen dat het laatste tijd beetje stil is rondom.
Onderstaande beelden zijn ingame![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vandaag dus ook meer info als 't meezit.quote:Tension mounted yesterday as the hours went by with Yahoo! Games yet to post anything new GTA IV-related. Late that evening it turned out that all they provided was an article looking back at the previous GTA games...
Tonight we still haven't got anything new from them, but posted an article on "what we know so far". In it they list an exclusive interview to be published tomorrow, June 27th.
Want more GTA details? Check back with Yahoo! Games on June 27 for an exclusive interview with Rockstar VP of creative, Dan Houser.
Both Yahoo! and Rockstar Games stated that the site will in fact provide exclusive content at some point this week -- with R* personally telling us via e-mail -- so we do hope that the interview tomorrow will provide any new details on the game, as well as the promised screenshots. Once it goes live, we'll let you know.
is dat niet al eerder gepost in dit topique? of was dat in het vorige deelquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:50 schreef sander89 het volgende:
Voor de echte GTA fans is er een GTA IV Special Edition.
De Special Edition bestaat uit een sporttas met daarin een metalen kluisje. In dit kluisje bevindt zich de game, een boek met artwork en de soundtrack. Op deze soundtrack staat onder andere nieuw materiaal van verschillende topartiesten. Aan de sleutel van het kluisje zit een Rockstar-sleutelhanger. Het hele pakket gaat hier in Europa over de toonbank voor 99,95 Euro.
[afbeelding]
Ja, morgen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:10 schreef The_Forcer het volgende:
Op gtaforum staat dat de nieuwe trailer om 6 uur Nederlandse tijd er is?
Ja ze hadden het er al eerder over, maar had nog geen foto van gezien hoe het er uit zou zien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
is dat niet al eerder gepost in dit topique? of was dat in het vorige deel
Dat zeiden ze bij de eerste trailer van Motorstorm ook alquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:10 schreef Dibble het volgende:
ff iets anders, vorige E3 werd Getaway 3 getoond, is vindt de screens daarvan toch wel ietsjes mooier en dat is dan ook meteen de enige game die kan concurreren met IV toch? Jammer alleen dat het laatste tijd beetje stil is rondom.
Onderstaande beelden zijn ingame![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Spät, 1 uur.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:13 schreef MMaRsu het volgende:
Volgens Xbox.de is die over 5 uur al up..
here part of the press release
GTA IV: Neue Eindrücke aus Liberty City
Zweiter Trailer heute Nacht auf dem Xbox Live Marktplatz erhältlich
27. Juni 2007 - Für GTA IV Fans könnte es heute Abend spät werden: Denn am 28. Juni ab 1:00 Uhr morgens steht der neue Trailer zu GTA IV mit dem Titel Looking For That Special Someone auf Xbox.de zum Download bereit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |