Wij please jou met Lieke en Melissa en jij pleased de dames.quote:
Was Jaap met de feboquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik bedoel Jaap en Natas.
Dat je in de psychiatrie moet gaan werken?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En als je het op een of ander forum voor zo'n mafketel opneemt, wat betekent dat dan?
Ik ben bang dat ik die koelvriescombinatie weer kan inleverenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, ik vind het nu een stuk meer richting het oorspronkelijke concept gaan. De Gouden Kooi was de afgelopen 2 maanden een Gouden Kooi voor wussies, met Koning Huub als eenoog in het land der blinden.
Of hij dat van achter heeft gehoord, is toch speculatie?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub heeft Brian nooit beschuldigd van vergiftiging. Bepaalde users van verschillende fora kwamen met die theorie. Hij kreeg dat vervolgens te horen van de Febo. En heeft daar vervolgens op ingespeeld.
Dat van vrouwenmishandeling is zeker waar.
Hij heeft dat zeer zeker wel gedaan, zelfs nadat hij getest wasquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub heeft Brian nooit beschuldigd van vergiftiging. Bepaalde users van verschillende fora kwamen met die theorie. Hij kreeg dat vervolgens te horen van de Febo. En heeft daar vervolgens op ingespeeld.
Dat van vrouwenmishandeling is zeker waar.
Hilarisch die vetklepquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap tegen Nicolaas: Als ik jou niet had gehad, was ik gewoon nog de fietsende en kwarketende Jaap, en nu is het gewoon: fietsen, kwark eten en terroriseren.
![]()
He, dat zei Nico net ook "als dit gespeeld is ben je echt gek"quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik vond Jaap al gestoord voordat hij 'los' ging.... Deze acties bevestigen het alleen maar.
Het feit dat hij dit alles bewust doet, maakt het alleen maar erger, en hem enger dan dat hij al is... imo
Ik wil dat Jaap oppleurt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:32 schreef schatje het volgende:
Ik wil dat JJ oppleurt.
Dat wil ik ook maar dat duurt waarschijnlijk nog wel ff.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:32 schreef schatje het volgende:
Ik wil dat JJ oppleurt.
Dat heeft ie zelf gezegd hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Of hij dat van achter heeft gehoord, is toch speculatie?
Ja dat zeker.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:27 schreef Clank het volgende:
[..]
En dat mét toestemming van de programma makers hè!!!
Het moment dat Nathanael en Huub uit het huis moesten, was echte DGK spel voor mij afgelopen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, ik vind het nu een stuk meer richting het oorspronkelijke concept gaan. De Gouden Kooi was de afgelopen 2 maanden een Gouden Kooi voor wussies, met Koning Huub als eenoog in het land der blinden.
Daar was niets bijzonders aan, ik denk dat hij het telefoongesprek heeft gehoord waarbij Jaap heerlijk stond te lachenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik bedoel Jaap en Natas.
Ik heb geen schuiftrombone.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:12 schreef demins het volgende:
[..]
Schijt aan de buren, daar gaat ie weer een keer
Het is toch pokkeweer, het is toch pokkeweer!
![]()
Wussies, dat zijn pussies met een hazelipquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik die koelvriescombinatie weer kan inleveren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |