wat een onzin kerel. Ik ben al jaren Milanfan en zie heel wat matchen jaarlijks. De punten die Dida de laatste 4 seizoenen al pakte zijn ontelbaar. Dat ie vnvd id fout gaat doet niks af aan het feit dat het een goede doelman is. Mensen die Dida een zwakke keeper vinden zien amper matchen van Milan wellicht. Dat ze in 2003 de CL wonnen was mede te danken aan een zeer sterke Dida dat seizoen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:53 schreef WeebI het volgende:
Te oud is ie niet, kijk naar Sar.
Hij is gewoon te slecht, altijd al geweest.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:20 schreef Pritt het volgende:
Nou enkele jaren geleden was Dida toch echt enorm goed. Ik kan nog wel herinneren dat hij onpasseerbeer leek toen Ajax tegen hem moest voetballen. Tegenwoordig is het idd geen top keeper meer.
En een certificaat voor de slechtste schwalbe ooit!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:40 schreef M0NTANA het volgende:
De UEFA moet eigenlijk Dida schorsen vanwege deze schwalbe.
Van VIquote:De doelman aarzelde niet en ging direct neer om zich vervolgens per brancard van het veld te laten dragen
Hij zal wel willen afbouwen bij een mooie club in Brazilië denk ik.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:22 schreef Adothehague het volgende:
Ik vond hem vroeger nog wel goed.
Maar inmiddels is hij al ruim 35 jaar en mist hij de snelheid in het goal.
Niet voor niets staat Abbiati nu in het goal van AC Milan.
Ik denk dat Dida te oud is om nog ergens anders aan de slag te gaan.
Hij heeft een mooie carriere (gehad) maar stopt iets te laat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |