abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52952802
Gelukkig maar dat de meeste pessimisten snel emigreren.
  woensdag 5 september 2007 @ 09:23:31 #127
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_52953521
Het functioneren van Albayrak.

De Turkse regering zal tevreden zijn over het functioneren van hun onderdaan.
pi_52966302
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Gelukkig maar dat de meeste pessimisten snel emigreren.
De mensen met knaken ook
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_66493056
Tijdje stil geweest in dit topic..Goed nieuws is geen nieuws

Ik vind dat ze het goed doet

Albayrak kaart situatie-Wilders aan bij EU-raad
Uitgegeven: 26 februari 2009 18:16
Laatst gewijzigd: 26 februari 2009 18:16

BRUSSEL - Staatssecretaris Nebahat Albayrak (Justitie) heeft in Brussel de argumenten aangekaart op grond waarvan het Verenigd Koninkrijk deze maand de grens sloot voor Geert Wilders (PVV).

Het Verenigd Koninkrijk had zich beroepen op EU-regels die bepalen dat weigering is toegestaan als de openbare orde dreigt te worden verstoord.

Albayrak heeft de Europese Commissie gevraagd vast te stellen wanneer een land iemand mag weigeren op basis van de openbare orde.

''Er is nu geen Europese uitleg van deze regel. Dat is broodnodig, gezien de uiteenlopende interpretaties'', zei de staatssecretaris. Wilders is in het Verenigd Koninkrijk geweigerd, maar mocht wel Italië binnen.

Het verzoek van Albayrak bij de EU-raad was onderdeel van een discussie over vrij verkeer van personen. Ze vroeg daarbij ook om veelplegers de toegang te mogen weigeren, net als zware criminelen.

http://www.nu.nl/algemeen(...)aan-bij-eu-raad.html
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66497021
Dankzij Albayrak met haar categoriaal pardon en dankzij de mohamed blahblah uitspraak van het EHRM blijft de tsunami richting NL maar doorgaan. Overigens hebben wij geen last van die somaliers, die vertrekken allemaal naar de UK (hoe ironisch).
pi_66497175
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:28 schreef buachaille het volgende:
Dankzij Albayrak met haar categoriaal pardon en dankzij de mohamed blahblah uitspraak van het EHRM blijft de tsunami richting NL maar doorgaan. Overigens hebben wij geen last van die somaliers, die vertrekken allemaal naar de UK (hoe ironisch).
Ik lees juist dat ze er bezorgd over is?
Als zelfs Elseiver dat zegt zal het wel waar zijn
pi_66497454
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:31 schreef IHVK het volgende:

Ik lees juist dat ze er bezorgd over is?
Als zelfs Elseiver dat zegt zal het wel waar zijn
Sinds het aantreden van Albayrak is de tsunami alleen maar verhevigd, doe mij maar een 'onbezorgde' verdonk aub
pi_66503842
Albayrak bezorgd over toestroom Somaliërs

BRUSSEL - Staatssecretaris Nebahat Albayrak (Justitie) heeft bij EU-beraad in Brussel haar bezorgdheid uitgesproken over de grote toestroom van Somaliërs.

„Het is de groep waarvan het aantal het hardste stijgt en blijft stijgen. En ze worden bijna allemaal gesmokkeld”, zei Albayrak na afloop.

De staatssecretaris zei dat de toestroom de behoefte toont aan een EU-asielbeleid, waardoor alle EU-landen dezelfde criteria hanteren. „Nederland is nu bestemmingsland nummer één voor hen. Somaliërs denken dat ze hier de meeste kans maken.” De staatssecretaris zei dat ze de Tweede Kamer binnenkort een aparte brief stuurt over Somalië.

Albayrak heeft bij het beraad tegelijk afspraken gemaakt met haar Britse collega over terugkeer van Afghanen. „De Britten zijn redelijk succesvol met de terugkeer. Wij niet. Wij stuiten steeds op drempels. Afspraak is dat onze diensten in de Britse keuken mogen kijken. Eventueel organiseren we gezamenlijke vluchten.”

Jammer dat Nederland weer het putje van Europa is in dit geval..
pi_66505530
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:38 schreef buachaille het volgende:

[..]

Sinds het aantreden van Albayrak is de tsunami alleen maar verhevigd, doe mij maar een 'onbezorgde' verdonk aub
Ik vind het sowieso absurd omdat dit de enige topic over een minister is in dit subforum. Puur vanwege haar afkomst.
pi_66508771
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:23 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso absurd omdat dit de enige topic over een minister is in dit subforum. Puur vanwege haar afkomst.
Over Vogelaar zijn meer dan 10 topics geopend in dit subforum...
  vrijdag 27 februari 2009 @ 08:40:07 #136
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_66509097
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:09 schreef qonmann het volgende:

Het verzoek van Albayrak bij de EU-raad was onderdeel van een discussie over vrij verkeer van personen. Ze vroeg daarbij ook om veelplegers de toegang te mogen weigeren, net als zware criminelen.

http://www.nu.nl/algemeen(...)aan-bij-eu-raad.html
Hoe heeft het zover kunnen komen dat Nederland aan de EU toestemming moet vragen om veelplegers en zware criminelen de toegang te mogen weigeren!!! Wie is er dan nog de baas in dit land? Indirect worden we gewoon bestuurd door EU-ambtenaren die we nooit gekozen hebben.

Zoals ik het lees kunnen we dus een criminele Roma uit Roemenie, die al -tig keer hier is opgepakt voor het leegroven van winkels niet eens weigeren. Die heeft gewoon het recht om hier te plunderen. En als wij dat niet willen, dan steekt de EU er wel een stukje voor.
The End Times are wild
pi_66509187
Dan lees je het dus inderdaad niet goed .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')