Huiliequote:Op zondag 29 april 2007 12:54 schreef IHVK het volgende:
Leuk dat er een speciaal topic loopt voor Albayrak, alleen maar omdat ze een Turkse afkomst heeft. Goed bezig allemaal.
Geweldig argument. Petje af!quote:
Waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:44 schreef PJORourke het volgende:
Een dubbel paspoort is voor een burger aanvaardbaar maar niet voor een bewindspersoon.
Dat zijn wel meerdere mensen. Schrijvers ofzo. Of in iran en noord korea, daar zullen bush en co ook niet lang rondlopen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij kan ze de bak ingepleurd worden in Turkije als ze met die wet accoord gaat
Waarom moet ze dat?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:10 schreef BugDestroyer het volgende:
Albayrak moet maar eens afstand doen van haar Turkse nationaliteit,
Dat zijn jouw zaken niet.quote:een Nederlandse man zoeken
Heeft ze al gedaan.quote:en de genocide op de Armenen erkennen.
Dat wordt 4 jaar niet meer naar Turkije reizen dan.quote:Op zondag 29 april 2007 19:05 schreef IHVK het volgende:
Heeft ze al gedaan.
Ze heeft het wel gedaan.quote:Op zondag 29 april 2007 21:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat wordt 4 jaar niet meer naar Turkije reizen dan.
Ze heeft het overigens niet gedaan
Dat is geen ontkenning, want anders vliegt ze gewoon de bak inquote:Op zondag 29 april 2007 21:33 schreef IHVK het volgende:
http://www.nrc.nl/binnenland/article501553.ece
Ze heeft ook een verklaring van de PvdA ondertekend, waarin de partij de volkerenmoord op de Armeniërs genocide noemde.
Albayrak heeft veel kritiek gekregen uit Turks-nationaltischte hoek hierdoor.
Nee dat is geen ontkennig inderdaad. Goed gezien. Ze erkent de genocide.quote:Op zondag 29 april 2007 21:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is geen ontkenning, want anders vliegt ze gewoon de bak in
Dat lijkt me sterk, want ze heeft een diplomatisch paspoort.quote:Op zondag 29 april 2007 21:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is geen ontkenning, want anders vliegt ze gewoon de bak in
Ook een Turksquote:Op maandag 30 april 2007 05:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, want ze heeft een diplomatisch paspoort.
Dan vraag ik me af wat je van haar verwacht had. Zeker als je kijkt dat ze niet in kan schatten hoeveel mensen gebruik gaan maken van het Generaal Pardon en wat het gaat kosten.quote:Op maandag 30 april 2007 10:24 schreef SCH het volgende:
Albayrak.
Ze doet het tot nu toe veel beter dan ik had verwacht eigenlijk.
Ik had niet zoveel van haar verwacht. Vond haar de afgelopen jaren niet zo sterk. Maar ze is nu helder en toont moed en lef en doet de dingen die ze moet doen. Al dat gezeur van rechts, glijdt lekker van haar af, en zo hoort het.quote:Op maandag 30 april 2007 10:29 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat je van haar verwacht had. Zeker als je kijkt dat ze niet in kan schatten hoeveel mensen gebruik gaan maken van het Generaal Pardon en wat het gaat kosten.![]()
En die oud voorzitter Bijsterveldtquote:Op maandag 30 april 2007 13:36 schreef Stupiditeit het volgende:
Ach ja, wat lopen jullie toch te zeiken. Er zijn ergere voorbeelden in het kabinet, zoals sharon dijksma en van der hoeven.
Jij gaat er automatisch vanuit dat het puur is omdat ze Turks is. Daarom vind ik je een huilie. Je bent zelf van Turkse komaf?quote:Op zondag 29 april 2007 18:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Geweldig argument. Petje af!
De posters in dit topic zijn de juist de huillies. (argument zie eerdere posts)
Autmatisch? , man als je überhaupt dit topic of POL hebt gevolgd, dan weet je waar dit topic over gaat..quote:Op maandag 30 april 2007 19:17 schreef Supersymmetry het volgende:
[..]
Jij gaat er automatisch vanuit dat het puur is omdat ze Turks is. Daarom vind ik je een huilie. Je bent zelf van Turkse komaf?
Ben je bijgedraaid? Niet zo lang geleden vond je het voor iedereen in overheidsdienst toch onaanvaardbaar van straatveger en verpleggster tot politieagent?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:44 schreef PJORourke het volgende:
Een dubbel paspoort is voor een burger aanvaardbaar maar niet voor een bewindspersoon.
Klopt dat ze moslim is speelt inderdaad meer mee bij de start van dit topicquote:Op maandag 30 april 2007 19:17 schreef Supersymmetry het volgende:
[..]
Jij gaat er automatisch vanuit dat het puur is omdat ze Turks is. Daarom vind ik je een huilie. Je bent zelf van Turkse komaf?
O, hoe zo vertel eens?quote:Op maandag 30 april 2007 13:36 schreef Stupiditeit het volgende:
Ach ja, wat lopen jullie toch te zeiken. Er zijn ergere voorbeelden in het kabinet, zoals sharon dijksma en van der hoeven.
Ja, ze is incompetent.quote:Op maandag 30 april 2007 23:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Autmatisch? , man als je überhaupt dit topic of POL hebt gevolgd, dan weet je waar dit topic over gaat..
Alsof Albayrak de enige is die fouten maakt.
Ook komt het argument "onervaren" (9 jaar kamerlid?) en incompetent (bekijk haar CV maar eens een keer voor je lol), heel vaak terug. En dat heeft zeker wel met haar afkomst te zaken, ze wordt gezien als een excuus allochtoon en dat is ze zeker niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |