nee inderdaad, heb er nu geen tijd voorquote:Op woensdag 25 april 2007 22:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Je kan hem in NL ook gewoon online bestellen bij webshops van Dimension Plus en Nedgame.
...Of ging het daar niet om?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Daar staat toch alleen aantal wifi trades en battles? is neit echt een online rankings systeem.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die is er wel hoorStaat achterop je trainerskaart
Ah, sorry.. ik dacht dat je dat bedoeldequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:07 schreef Niek. het volgende:
[..]
Daar staat toch alleen aantal wifi trades en battles? is neit echt een online rankings systeem.
Maar het zijn er 2, Diamond én Pearlquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het bloed kruipt toch een beetje waar het niet gaan kan. Maar ik wil geen DS kopen speciaal voor 1 spel...
Gelukkig heeft de DS een enorme softwarebiblioteek aan spelletjes in alle catagorieën, met veel topper ertussen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het bloed kruipt toch een beetje waar het niet gaan kan. Maar ik wil geen DS kopen speciaal voor 1 spel...
Ben verder alleen nog geen spelletje tegengekomen waar ik in geďnteresseerd zou kunnen zijn...quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de DS een enorme softwarebiblioteek aan spelletjes in alle catagorieën, met veel topper ertussen.
In de software wel, als je zo'n DS Wifi connector ding hebt kun je iig traden, je kan ook de pokemon die je evt in de GBA delen gevangen hebt overzetten naar de DS versie.Maar als je die dingen er niet bij hebt ben je beperkt tot de de pokemon die in de versie zitten. Er zijn zowiezo een aantal pokemon uit de eerdere generaties die je kan vangen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:43 schreef Nezzix het volgende:
ff een vraagje:
zitten alle pokemon van de vorige versies er ook in, of niet ?
ben hier niet zo bekend mee, de ds, dus als iemand dat kan uitleggen
op Lvl 15 leerd hij Tacklequote:Op donderdag 26 april 2007 13:35 schreef arucard het volgende:
[..]
Ok![]()
En krijgt Magikarp ook nog aanvallen of moet ik hem tot level 20 steeds switchen ?
Kan pas later in het spel, je krijgt dan een pal park, je moet dan de gba game in het gba-slot doen en kan ze dan importeren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:20 schreef Nebo het volgende:
Even een korte vraag; hoe gaat het overzetten van pokémon van Emerald/Ruby/Saphire naar Pearl/Diamond precies in zijn werk? En kan dit al aan het begin van de game?
Moeten zij jou ook per se toevoegen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:25 schreef Niek. het volgende:
Jezelf hier even toevoegen:
http://wiki.fok.nl/index.(...)kemon_Diamon.2FPearl
En als je er zin in hebt de 2 die daar al staan toevoegen aan je friendslist(weet even niet de naam ervan) in pokemon.
Ik heb volgens mij de Wiki pagina verneuktquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:29 schreef Niek. het volgende:
Nee, moet niet, maar als je erbij staat dan voeg ik je wel toe, kunnen we keertje via wifi pokemon battlen/ruilen.
Na de hoeveelste gym ongeveer?quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
Kan pas later in het spel, je krijgt dan een pal park, je moet dan de gba game in het gba-slot doen en kan ze dan importeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |