abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48752500
Wild HOOTHOOT appeared!

Oh noes!
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  donderdag 26 april 2007 @ 21:20:59 #77
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_48752913
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:41 schreef Niek. het volgende:
Of Metapod, ook zo'n volkomen nutteloze pokemon.
eilk vind ik alle bug pokemon zon beetje hopeloos op scyther/schizor, pinsir, heracross en masquerain na dan.
pi_48753404
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:09 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Wild HOOTHOOT appeared!

Oh noes!
Escaaaaaaaaaaaaaape!!!
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_48753584
Heb net HM2 of 3 gekregen, het is in ieder geval Fly, scheelt heel veel heen en weer gefiets.

En heb mn eerste pokemon online geruild, een lvl6 Bidoof tegen een lvl 20 Cranidos +masterball uit Japan/Korea/Zo'n land met die priegel tekens
  donderdag 26 april 2007 @ 21:56:49 #80
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_48754468
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:48 schreef Nebo het volgende:

[..]

Nee joh, dat wordt een level 5 magikarp trainen die alleen splash kan
Hij is nu al lvl 16
O)))
  donderdag 26 april 2007 @ 23:21:38 #81
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_48758049
Friendslist wiki Ik sta er nu ook bij!

Ik heb al wat Pokemon geruild via wifi. Ik heb nu alle 3 de start pokemon.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_48768804
Even een vraagje aan iedereen die hier al druk aan het spelen is; waar hebben jullie hem vandaan? geimporteerd, uit een winkel laten komen die ze geimporteerd heeft?
pi_48769345
Heh, verdomme in al die jaren dat ik Pokémon speel nooit een Abra kunnen vangen, kan je hem hier gewoon traden met een mutsje in de game.

Nou ja, het mocht wel eens tijd worden. Alleen moet ik hem weer traden eer het een Alakazam wordt, later in de game. Enig idee of je makkelijk weer terug kunt traden? Ga natuurlijk niet zomaar een toffe Pokémon weggeven en traden heb ik nooit gedaan door een gebrek aan GBA's en link cables.

Trouwens is het nu voor mij zaak om ook maar ff die WiFi-dongle aan de praat te krijgen. Er moet getrade worden, verdikkeme.

Ohja, en ik heb 7 Pokéballs verneukt om Onix te vangen. Heb hem nu wel. Geduld is een schone zaak.
pi_48769423
quote:
Op donderdag 26 april 2007 14:47 schreef Niek. het volgende:
Nee, met de old rod vang je volgens mij alleen magikarp.
[..]

Best succesvol spel, nu al.
Grappig dat het spel, meer dan tien jaar na het eerste deel, nog steeds zó goed verkoopt
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:57:51 #85
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_48769968
Ow jee. Ik dacht net aan een Pokemon leveleling service. Mensen die mij pokemon geven die ik dan ff snel ga levelen
pi_48770411
Ik zit nu vast in het Team Galactic HQ (7 badges).. Ik heb wel een speciale sleutel voor deuren maar ik zit weer eens ouderwets vast
pi_48771418
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:40 schreef Mystikvm het volgende:
Heh, verdomme in al die jaren dat ik Pokémon speel nooit een Abra kunnen vangen, kan je hem hier gewoon traden met een mutsje in de game.

Nou ja, het mocht wel eens tijd worden. Alleen moet ik hem weer traden eer het een Alakazam wordt, later in de game. Enig idee of je makkelijk weer terug kunt traden? Ga natuurlijk niet zomaar een toffe Pokémon weggeven en traden heb ik nooit gedaan door een gebrek aan GBA's en link cables.

Trouwens is het nu voor mij zaak om ook maar ff die WiFi-dongle aan de praat te krijgen. Er moet getrade worden, verdikkeme.

Ohja, en ik heb 7 Pokéballs verneukt om Onix te vangen. Heb hem nu wel. Geduld is een schone zaak.
Je kan ook gewoon de abra tot een Kadabra trainen, en dan aanbieden online voor een andere Kadabra van hetzelfde level. Dan maak je de ander blij met een Alakazam en krijg je er zelf ook 1. Als je een pokémon met genoeg speed had en sleeppowder of hypnosis, dan kon je abra makkelijk vangen
pi_48771560
Of je neemt een Ultra Ball en vangt er een level 10 Abra mee
pi_48771664
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:43 schreef chatgek het volgende:
Of je neemt een Ultra Ball en vangt er een level 10 Abra mee
Ik was altijd heel ijverig en gierig, en wilde alles met een doodordinaire pokéball vangen. Ik heb Zapdos, Articuno, Moltres, Mewto, HowHow en Lugia allemaal met een gewone ball gevangen
pi_48771899
Mewto lukte me alleen met een Ultraball in yellow had hij nog maar een puntje leven of zo. Ik bracht hem in slaap en het lukte nog ook om hem te vangen. Volgens anderen zou dat niet kunnen...
  Donald Duck held vrijdag 27 april 2007 @ 11:54:20 #91
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_48771969
hoe kun je eigenlijk allemaal geld verdienen?
alleen maar door trainers die je in de wereld onderweg tegenkomt te verslaan?
dan zou er maar een beperkte totale hoeveelheid geld in het spel zitten en moet je erg voorzichtig zijn met het kopen van items
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_48772096
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:24 schreef Nebo het volgende:
Even een vraagje aan iedereen die hier al druk aan het spelen is; waar hebben jullie hem vandaan? geimporteerd, uit een winkel laten komen die ze geimporteerd heeft?
Ik heb hem illegaal (jaja, ik weet het hartstikke fout maar het scheelt me bakken met geld )
pi_48772149
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:57 schreef BMH het volgende:
Ow jee. Ik dacht net aan een Pokemon leveleling service. Mensen die mij pokemon geven die ik dan ff snel ga levelen
Je kan er vanuit gaan dat er binnenkort pokemon verschijnen die te koop worden aangeboden.
  vrijdag 27 april 2007 @ 12:05:05 #94
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_48772393
Ik heb al een Abra van level 10.. Doe er niets mee. Ik wil hem wel ruilen tegen andere (zeldzame) Pokemon. PM mij als je me hebt toegevoegd. Friendcodes kun je vinden in de wiki.
pi_48772914
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:48 schreef Niek. het volgende:

[..]

Inderdaad een gemiste kans, het ruilen is wel erg goed uitgewerkt maar waarom je niet tegen wildvreemden van vechten is mij een raadsel, blijft toch zonde wat ze bij veel games laten liggen aan online mogelijkheden.
Ik denk dat Nintendo de kleine kinders (waarop de Pokémon franchise toch vooral gericht is) in dit geval ''extra'' wil beschermen door alleen battles met FC's te laten plaatsvinden. Ook omdat er tijdens die battles voice chat zit enzo.

Ikzelf vind het een slechte keuze van Nintendo.
pi_48773610
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:40 schreef Nebo het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon de abra tot een Kadabra trainen, en dan aanbieden online voor een andere Kadabra van hetzelfde level. Dan maak je de ander blij met een Alakazam en krijg je er zelf ook 1. Als je een pokémon met genoeg speed had en sleeppowder of hypnosis, dan kon je abra makkelijk vangen
Nah, mijn broer en vriendin hebben ook allebei een exemplaar van de game, dus ik kan wel heen en weer ruilen met hen, denk ik zo. Weet alleen niet of dat de happiness aantast, als je een Pokémon eerst weggeeft en dan direct weer terugpakt.

Overigens is Abra op hoger level inderdaad wel te vangen, maar op laag level is het echt onmogelijk, in D/P zitten volgens mij geen Pokémon die hem in slaap kunnen krijgen, en ook nog eens een hoge speed hebben. Bovendien is levelen op hoog level dan weer een hel omdat 'ie verdomme geen fatsoenlijke attacks kent, en zoveel TM's kan je hem nu ook weer niet leren.

Gelukkig heb ik hem nu dus uit een trade en zat 'ie daarom in no-time op lvl 16.

BTW: op je vraag waar ik mijn game vandaan heb, Nedgame verkoopt hem.
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:44:11 #97
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_48776001
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 12:19 schreef Extraordinaire het volgende:

[..]
Ikzelf vind het een slechte keuze van Nintendo.
Ik ook Ze zouden eventueel een optie kunnen maken dat voice chat alleen kan als je elkaars FC hebt.. Maar ik snap alleen niet waarom dit bij Tetris en Mario Kart wel kan.. dat maakt het hele Wifi gedeelte juist leuk!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_48776993
Ik heb pas een keer de wifi gebruikt om met iemand te ruilen Maar een online rankingsysteem zou wel leuk zijn....
pi_48777545
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 12:37 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nah, mijn broer en vriendin hebben ook allebei een exemplaar van de game, dus ik kan wel heen en weer ruilen met hen, denk ik zo. Weet alleen niet of dat de happiness aantast, als je een Pokémon eerst weggeeft en dan direct weer terugpakt.

Overigens is Abra op hoger level inderdaad wel te vangen, maar op laag level is het echt onmogelijk, in D/P zitten volgens mij geen Pokémon die hem in slaap kunnen krijgen, en ook nog eens een hoge speed hebben. Bovendien is levelen op hoog level dan weer een hel omdat 'ie verdomme geen fatsoenlijke attacks kent, en zoveel TM's kan je hem nu ook weer niet leren.

Gelukkig heb ik hem nu dus uit een trade en zat 'ie daarom in no-time op lvl 16.

BTW: op je vraag waar ik mijn game vandaan heb, Nedgame verkoopt hem.
Laat ik dan zo maar even naar mijn lokale Nedgame in Amersfoort fietsen
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:41:43 #100
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_48778287
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:07 schreef chatgek het volgende:
Ik heb pas een keer de wifi gebruikt om met iemand te ruilen Maar een online rankingsysteem zou wel leuk zijn....
Die is er wel hoor Staat achterop je trainerskaart
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')