ja, dat kan, maar je moet ze wel eerst allemaal gevonden hebben voordat je weer 6 nieuwe Pokémon over kunt zetten. maar je raakt ze dus niet kwijt door uitzetten of het verlaten van Pal Parkquote:Op zondag 6 mei 2007 10:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach, gewoon volhouden.
Als je ze overgezet hebt, kan je dan wel de DS uitzetten zonder die Pokémon voorgoed kwijt te raken? Dus dat, wanneer je hem weer aanzet, die Pokémon nog steeds rondlopen?
Dan mag je hem ook weer fixen.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:10 schreef About2Break het volgende:
Euhm mensen, ik heb de wiki een klein beetje gesloopt![]()
ik heb hem in saphire getrained, hij is niet vangbaar in ruby en saphire, maar je moet hem trainen van een feebas die echt op maar 8 blokjes in het hele spel te vinden is, daarna moet je met de berry blender aan de slag om feebas een aantal pokeblocks te voeren die zn beauty rating boosten, tis dus wel een pokkewerk om die te laten evolueren.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:13 schreef MarK. het volgende:
trouwens heeft 1 van jullie al een milotic??
ik heb hem gekregen van een vriend..maar heeft 1 van jullie hem gewoon gevangen??
En dat moet je Feebas ook nog de juiste nature hebben dat ie blauwe Pokeblocks wel lekker vindt... Maarja, dan heb je wel wat. Milotic ownt.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb hem in saphire getrained, hij is niet vangbaar in ruby en saphire, maar je moet hem trainen van een feebas die echt op maar 8 blokjes in het hele spel te vinden is, daarna moet je met de berry blender aan de slag om feebas een aantal pokeblocks te voeren die zn beauty rating boosten, tis dus wel een pokkewerk om die te laten evolueren.
opzich wel maar ik gebruik och liever mn Suicune, Articuno, Huntail of Gorebyssquote:Op zondag 6 mei 2007 14:22 schreef Nebo het volgende:
Het is idd een takkenwerk om milotic te krijgen, maar dan heb je ook wat hoor
Ja, ik weet het. Maar omdat het trade-pkmn zijn heb ik ze ook nooit gehad. Vandaar.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik vind ze wel ok, je kan ze ook niet echt tegenkomen aangezien ze alleen te verkrijgen zijn als je een clapmerl met een deepseatooth/scale trade, maar ze krijgen er naast water moves danwel psychic danwel dark moves bij.
Lang, ook mn lvl 100 groudon heeft heel wat tijd gekost. Ik hang dan vooral veel rond in de cave voor de League.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoelang heb je er wel niet over gedaan om je mewtwo tot l100 te trainen? enige mogenlijkheid om hem te vangen is in FR/LG (GBA) en dan krijg je hem op l70, ik heb daarmee 5 x de elite 4 verslagen(na de eilanden gedaan te hebben waardoor de trainers in de elite 4 l60-70 pkmn hebben) en bij mij zit ie nu pas op l76, dan moet je er zeker wel wat tijd ingestoken hebben, want zoveel rare candys krijg je nou ook weer niet in een pkmn deel.
nee milotic is de grootsste ... pokemon die er is zijn stats zijn egt slechter als die van een magicarp...quote:Op zondag 6 mei 2007 14:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En dat moet je Feebas ook nog de juiste nature hebben dat ie blauwe Pokeblocks wel lekker vindt... Maarja, dan heb je wel wat. Milotic ownt.
ieder zn persoonlijke keuze , maar qua dragon pokemon heb ik toch echt liever een kingdra dan een flygonquote:Op zondag 6 mei 2007 18:12 schreef MarK. het volgende:
[..]
nee milotic is de grootsste ... pokemon die er is zijn stats zijn egt slechter als die van een magicarp...
en als je een pokemon wil hebben die ownt dan moet je flygon of glalie hebben!!![]()
ja, dat kanquote:Op zondag 6 mei 2007 18:26 schreef KjellB het volgende:
Kan je Pokémon uit een Europese GBA game wel overzetten naar een US DS game?
Flygonquote:Op zondag 6 mei 2007 18:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ieder zn persoonlijke keuze , maar qua dragon pokemon heb ik toch echt liever een kingdra dan een flygon
Maar nog steeds zit er veel grinding in. Als je je zoveel mogelijk beperkt tot de trainers langs de weg en in gyms en hier en daar wat levelt op wild Pokémon, dan kom je jezelf gigantisch tegen.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
kmoet btw wel zeggen dat alhoewel ik vind dat die gym leaders wat meer gebalanceerd zijn dan in eerdere delen dat ze zelfs met pkn die 6-7levels lager zijn, nog steeds redelijk makkelijk te verslaan zijn tov de vorige delen.
ik geef je gelijk wat die irritante layout van dat gebouw is maar die baas, met een l37 luxray(3 lv lager dan zn murkrow en golbat) en een l35 croagunk(8 lvs lager dan zn sneasel) was die baas echt een eitje , heb zelfs geen recovery items hoeven te gebruiken.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar nog steeds zit er veel grinding in. Als je je zoveel mogelijk beperkt tot de trainers langs de weg en in gyms en hier en daar wat levelt op wild Pokémon, dan kom je jezelf gigantisch tegen.
Het is moeilijk om, als je de E4 even wil verslaan om daarna aan de 'echte' game te beginnen, jezelf ertoe te zetten om weer met je team een paar levels te moeten pakken op wild Pokémon na elke gym.
Heb nu zo'n 30 uur op de klok en moet nog 1 badge, maar ik heb nu 5 uur grinding voor de boeg omdat ik gigantisch word ingemaakt door de baas van Team Galactic. Het scheelt een level of 10 met zijn sterkste Pokémon. Bovendien is het alleen al een hel om die gast überhaupt te bereiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |