quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:12 schreef Wickedangel het volgende:
OKDan zal de Acheron de rivier zijn waar hij vaart?
jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:13 schreef Wickedangel het volgende:
Was het eerste deel van mijn antwoord goed?
quote:(Madrid, 21 januari 1941) is een operazanger en dirigent. Hij is bekend om zijn veelzijdigheid als tenor; zijn repertoire omvat rollen in het Frans (Faust, Werther), Duits (Lohengrin, Parsifal) en het Italiaans (Il Trovatore, Don Carlo, Otello).
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:05 schreef ElizabethR het volgende:
Placido DOmingo
Pfff, ik dacht, die is moeilijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
Miss Saigon.
Divifilius +1quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:21 schreef DiviFilius het volgende:
Ho Chi Minh stad
Daar gáát mijn vervolgvraag.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:27 schreef slaveloos het volgende:
bruce dickinson?
Whehehequote:Op dinsdag 24 april 2007 23:35 schreef ElizabethR het volgende:
Tjah, er gaan allerlei theorieen op dat Bill Gates met allerlei rare berekeningen komt o p666
Serieus hoor. Zijn voornamen en dan ook III erachter, en dan doen ze een of andere berekning met uppercase en lowercase. Zelfs het woord microsoft en het woord windows 95 kun je op dergelijke manier berekenen en dat komt allemaal op 666 uitquote:
Ik geloofde je wel, vond het alleen zwaar ironischquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:40 schreef ElizabethR het volgende:
Serieus hoor. Zijn voornamen en dan ook III erachter, en dan doen ze een of andere berekning met uppercase en lowercase. Zelfs het woord microsoft en het woord windows 95 kun je op dergelijke manier berekenen en dat komt allemaal op 666 uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |