idd, hoe kan je zonder een SEGA op je lijstje jezelf een gamer noemenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:42 schreef Poit het volgende:
Neeman, mis heel SEGA!
Ik heb hier alleen de consoles opgeschreven die ik nog steeds heb staan, heb namelijk ook een Atari Lynx en een Sega Dreamcast gehad alleen die heb ik verkocht jammer genoeg.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:42 schreef Poit het volgende:
Neeman, mis heel SEGA!
OW MENNNquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:43 schreef janrad het volgende:
[afbeelding]
Stunts dat was hem idd. Ik heb er joysticks op kapot gespeeld. Als je van de baan af donderde duurde het zo tergend lang voor je er weer op stond.
Je kunt hem hier gratis downloaden, de verleiding is groot.
River Raidquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:43 schreef Bastard het volgende:
Of dat vliegtuig spelletje.. van bovenaf gezien begon je met je straaljager, en scrollde het veld naar beneden. Dan moest je van alles ontwijken en steeds benzine bijvullen.. ook zooo vaak gespeeld.
Dammit, ben de naam kwijt.
Ik begon ook met Pong
Map Salesman and Guybrushquote:Op woensdag 25 april 2007 16:05 schreef Googolplexian het volgende:
Monkey Island komt dadelijk ook op zeker voorbij
Ik heb mijn moeder wel eens achter de PS2 gezet met SSX on Tour. Nooit iets noemenswaardigs gedaan met PC en al helemaal niets met console maar na een paar minuten uitleg kon ze toch boarden. Ik ging even naar boven kom ik terug had ze de aardappels aan laten branden omdat ze zo aan te gamen wasquote:Op woensdag 25 april 2007 09:16 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn moeder pikte mijn Xbox wel eens in, toen ie nog beneden stond. Maar dan speelt ze spellen als Bejeweled en Uno.
Dat is een screenshot van de Amiga versie. Wel een meesterlijk spel, overigens.quote:Op maandag 30 april 2007 15:57 schreef Dragonetti het volgende:
Op de C64 (international karate +)
[afbeelding]
Ja zou best kunnen, ik vond hem ook een beetje te mooi voor de C64. Maar de actie was gelukkig hetzelfde.quote:Op maandag 30 april 2007 20:16 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat is een screenshot van de Amiga versie. Wel een meesterlijk spel, overigens.
Daar had je toch allerlei codes voor? Hele lijsten met grappige dingetjes zoals visjes in het water, zon laten verkleuren, maffe bekken trekken met de spritesquote:Op maandag 30 april 2007 20:18 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Ja zou best kunnen, ik vond hem ook een beetje te mooi voor de C64. Maar de actie was gelukkig hetzelfde.
quote:Op maandag 30 april 2007 15:57 schreef Dragonetti het volgende:
Op de PC (system shock 1)
[afbeelding]
JAAA, ik kan het me nog wel herinneren, dat ik een paar sets autoexec en config.sys bestanden had en telkens moest switchen voor het of het andere spel onder DOS of voor het opstarten van Windows 3.1.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
FOUT!
Base Address 220h, IRQ 5, DMA1
QEMM was soms een oplossing, soms een nachtmerrie. Had je weer Extended Memory, moest het Expanded zijn (of andersom).
Of dan had je alles eindelijk netjes, kwam je nog 4kb base memory te kort, kon je weer lopen kloten met Highmem... aargh!
Ook leuk was mijn opstelling, een Soundblaster en een Gravis UltraSound, 2 geluidskaarten en maar hopen en bidden dat het spel het begreep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |