Normaal gesproken heeft een mens wel door dat die trainer je moe laat worden met een reden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:11 schreef Meganog het volgende:
Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van zo'n trainer...
Ik vat hemquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:10 schreef Gert het volgende:
Rare TT. Dat is net zoiets als dat tuinier Tinus zijn geduld verliest met koningin Beatrix.
had je er lekker zelf een moeten starten, heb 2 minuten zitten wachten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:10 schreef Gert het volgende:
Rare TT. Dat is net zoiets als dat tuinier Tinus zijn geduld verliest met koningin Beatrix.
Je kan je ondertiteltje veranderen, Cora schijnt Jantina te heten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heb je je strijdpak al aan? Ik kan je ook nog wel een Strijdkreet aanraden....
Het programma heeft na de rel rond Huub en Nathanael er een tijd lang structureel 100.000 kijkers bij gekregen. Die zijn ze inmiddels weer bijna kwijt, maar dat gebeurde een week of twee geleden, toen Jaap zich nog hele dagen in zijn kantoortje opsloot.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:09 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Het ging al van God los toen Nathanael kwam, en vanaf dat moment alleen maar downhill, met Jaap z'n gedrag als druppel.
Als het programma vandaag of morgen stopt dan is het gewoon gecrashed, niets meer, niets minder.
En wat je nu ziet is in mijn ogen geen spannende film meer waarin je je afvraagt of ze nog in staat zijn de crash te voorkomen.
Bottom-line is, Jaap wil helemaal niet uit zijn rol van zielige dikkerd die er niets aan kan doen dat hij zich na de dood van zijn broertje grenzeloos volgevreten heeft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:04 schreef beequeen het volgende:
Bottom-line is, Japio wil van Carlos af.
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:13 schreef petraa het volgende:
Thx Paris-Texas je was me voor.
Bron?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kan je ondertiteltje veranderen, Cora schijnt Jantina te heten.![]()
Nicolaas herhaalt zichzelf elke dag een paar keer. Hij wil eigenlijk dat iedereen die iets onderneemt eruitgezet wordt. Zelf doet hij namelijk helemaal niks en denkt dat hij liggend DGK gaat winnen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:15 schreef blomst het volgende:
Nicolaas weet het allemaal zo goed he, en voor de rest ligt hij lang uit op de bank.
Juist vanaf die bank ziet ie het zo goedquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:15 schreef blomst het volgende:
Nicolaas weet het allemaal zo goed he, en voor de rest ligt hij lang uit op de bank.
Spijker op zijn kop.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:14 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Bottom-line is, Jaap wil helemaal niet uit zijn rol van zielige dikkerd die er niets aan kan doen dat hij zich na de dood van zijn broertje grenzeloos volgevreten heeft.
Zoals zijn geliefde Dr. Phil vaak zegt: what do you get out of it??
Kennelijk heeft het voordelen voor hem om zo walgelijk te zwaar te zijn (het is immers een gewicht wat je vrij makkelijk terug kunt brengen tot minder erg overgewicht) en dus heeft hij er op een of andere manier een voordeel bij, waarschijnlijk zichzelf zielig blijven voelen en zich daarmee kunnen onttrekken aan socialer gedrag.
Idd, de enige die nog wel stijl en klasse heeft is Sylvia, en kennelijk is het "achter" erom te doen dat zelfs de laatste normale persoon het veld ruimt en dit dan eindelijk de "zie hoe een Tokkie een villa wint" show wordt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Het programma heeft na de rel rond Huub en Nathanael er een tijd lang structureel 100.000 kijkers bij gekregen. Die zijn ze inmiddels weer bijna kwijt, maar dat gebeurde een week of twee geleden, toen Jaap zich nog hele dagen in zijn kantoortje opsloot.
Het gaat mij niet alleen om Jaap, maar ook om hoe de rest hier mee omgaat. Dit kliekje ís simpelweg geen stijlvol clubje miljonairs, en zal het nooit worden ook. Dat heb je toch wel door neem ik aan. Dus als je een "classy" RLS zoekt, dan ben je bij DGK niet aan het goede adres. Eigenlijk van het begin af aan al niet trouwens, want zelfs in de tijd van "sophisticated Stephan" () werden de shows de helft van de tijd gevuld met Natasia die volledig uit haar plaat ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |