Ik zou er bijna mijn PM voor aanzetten, maar nog net nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik allemaal durf...
![]()
Moest Jaap nou achter de pc vandaan van "achter"..?
Mwah, ik heb hier toch een aantal "waar rook is, is vuur" reacties gelezen, en dat vind ik nogal kort door de bocht.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:42 schreef Clank het volgende:
[..]
Het was meer de reactie van Sylvia en het (fluister)gesprek met Natasia wat dan vragen oproept.
Jaap (en zijn log) zijn verre van serieus te nemen.
Ik heb geen PM....alleen voor hoge uitzonderingen....quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:46 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik zou er bijna mijn PM voor aanzetten, maar nog net niet![]()
Het wordt tijd dat de muis van de PC verstopt wordt, Jaap redt het niet met de toetsenbord-commando's![]()
Waarom? Jaap heeft heerlijke muziek aanstaan hoor...quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:48 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat een teringherrie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is toch godverdomme geen muziek, afschieten die handel, tiefmansen
Carlos eruit, takkeherrie.
Wie doet er mee aan een briefkaartactie?
Volgens mij was Sylvia vroeger door haar vader misbruikt en is ze op latere leeftijd zich te buiten gegaan aan dope en heeft ze daarna of daarvoor 2 jaar doorgeflipt thuisgezeten...quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Sylvia die zelf zegt dat bijna niets haar kan raken uit de villa wil... En van die toneelhaak is al zolang sprake dat ik niet geloof dat de reden is dar ze wegmoet... Ik denk dat ze er van d'r zelf weg moet en niet over een angst heen of kan stappen.
Ze is door de febo getoneelhaakt, en tegenover de bewoners speelt ze het zo alsof ze ongelukkig is in het huis, al een tijdje niet, en daarom weg wil.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:52 schreef Marrije het volgende:
Ik heb trouwens gemist hoe en waarom syl opeens uit de villa schijnt te willen.
Er staat een verslag van Disana...lees die maar..quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:52 schreef Marrije het volgende:
Daar ben ik al mee klaarquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er staat een verslag van Disana...lees die maar..![]()
Ze vertelde het nu aan Huub, maar de laatste weken speelt het gevoel al bij haar. Het wordt sterker en ze vond dat het tijd werd Huub in te lichten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:52 schreef Marrije het volgende:
Check [DGK] Updates #3quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:52 schreef Marrije het volgende:
Echt waar.......?quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:54 schreef Clank het volgende:
Natasia probeert nu via Carlos kaartjes te regelen voor dat Jettix gebeuren voor Cheyenne en Jairo.
Ik verdenk haar ervan tv te willen maken!quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze vertelde het nu aan Huub, maar de laatste weken speelt het gevoel al bij haar. Het wordt sterker en ze vond dat het tijd werd Huub in te lichten.
Yep.. Carlos gaat zijn best voor haar doen, twee kinderkaartjes en één volwassene. Ze had het al via internet geprobeerd en daar waren geen kaarten beschikbaar.quote:
Dat is ook geoorloofdquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik verdenk haar ervan tv te willen maken!
Zou kunnen, klinkt me niet helemaal onlogisch in de oren. In dat geval kan ze niet snel genoeg wegwezenquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze is door de febo getoneelhaakt, en tegenover de bewoners speelt ze het zo alsof ze ongelukkig is in het huis, al een tijdje niet, en daarom weg wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |