quote:
Klopt, want om een oordeel te hebben over de directeur van een bank moet je wel verstand van voetbal hebben...
Ik vind hem niet bepaald arrogant, ik vind sommige dingen die hij doet een beetje onprofessioneel, zoals het stadionverbod voor Martin van Geel. Arrogant lijkt hij mij echter niet, hij heeft de zaken momenteel gewoon goed voor elkaar.
Het woord "arrogantie" wordt echter zo snel gebruikt, iedereen vindt heel Ajax arrogant terwijl Ten Cate de enige is die Ajax een slechte naam bezorgt momenteel. Slechte prestaties liggen aan alles behalve het team (ik ben overigens Ajax-supporter, maar niet echt fanatiek ofzo, ik zal geen minuut minder slapen als AZ kampioen wordt want ze speelden dit seizoen het mooiste voetbal, met Twente). Echter, als ik de spelers interviews hoor geven, dan kan ik echt met de beste wil in de meeste dingen geen arrogantie zien. Hetzelfde geldt voor Dirk Scheringa, die man is gewoon trots op wat zijn club presteert, en geef hem eens ongelijk. Hij is al een jaar of 17 (weet het niet precies, lang in ieder geval) voorzitter van AZ, hij leeft zowat voor die club. Als ze dan na jaren eerste divisie de weg naar boven inslaan en het uiteindelijk bekronen met een kampioenschap, dan gun ik dat Dirkie van harte, ook al brengt hij alleen maar kutreclames op TV.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.