abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48643650
PSV, Ajax, AZ, Scheringa, van Bommel... Iedereen wordt tegenwoordig arrogant genoemd.

Hoezo?

Wat is er mis met een beetje bluf?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_48643728
Arrogant is vaak een misplaatst woord.
That's all folks!
pi_48643802
Ja, dat vind ik ook. Mode ofzo.

Maar erg vervelend. Goede argumenten ervoor zijn er vaak niet.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_48644001
Tja, in Nederland kunnen ze niet tegen zelfverzekerdheid. Net als dat je een goede baan krijgt aangeboden door een ander bedrijf, zit meteen je hele familie van "whow, daar heb je even geluk mee", terwijl je gewoon leet skills hebt laten zien (of iets dergelijks ..). Maar ja, typisch Nederlands is dat .
pi_48644068
Ten Cate is wel redelijk arrogant. Of gewoon erg dom.

[ Bericht 1% gewijzigd door Toffe_Ellende op 23-04-2007 23:35:25 ]
pi_48644070
Zelfvertrouwen/zelfverzekerdheid wordt al vaak als arrogant gezien, ook al maak je waar wat je zegt. En al ga je op je bek, niets mis met een beetje bluf inderdaad.
That's all folks!
pi_48644080
Al gaat arrogantie en domheid hand in hand natuurlijk
pi_48644088
Die mensen zijn gewoon trots op ze bereikt hebben. En dat mag van die kleinburgerlijke Ollanders niet. "Doe maar gewoon, dan de je al gek genoeg". Dat soort gezanik.

Heeft iemand zelfvertrouwen, is ie openlijk trots op zichzelf, geniet hij/zij van het succes, dan noemen wij dat arrogant.
Omdat wij een ander de lucht in de longen niet gunnen. Wij vinden dat dan oneerlijk. Dat loopt uit de pas.
  Trouwste user 2022 maandag 23 april 2007 @ 21:13:19 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_48647635
In Argentinië mag Maradona gewoon zeggen dat ie de beste aller tijden is.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_48647722
Ten Cate is naast dat hij arrogant is, ongelovelijk dom.
Ik support gevallen topclubs!
pi_48647771
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:15 schreef Fetai het volgende:
Ten Cate is naast dat hij arrogant is, ongelovelijk dom.
Je bedoelt ongelooflijk of ongelofelijk?
pi_48647943
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je bedoelt ongelooflijk of ongelofelijk?
Als je dat niet snapt ben je net zo dom als hem
Ik support gevallen topclubs!
pi_48648074
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:20 schreef Fetai het volgende:

[..]

Ach als je iemand dom noemt en daarna zelf een domme fout maakt....
Maar goed.. je begrijpt me vast wel
pi_48648183
Koeman en Ten Cate hebben er dit seizoen wel erg een handje van. Koeman met zijn PSV dat niet vier keer verliest volgens hem, en na Twente thuis zei hij dat PSV gewoon kampioen zou worden (zie het blad Johan). Ten Cate leeft nog steeds in de droom dat Ajax kampioen wordt tegen Willem II.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_48649569
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:26 schreef RayMania het volgende:
Koeman en Ten Cate hebben er dit seizoen wel erg een handje van. Koeman met zijn PSV dat niet vier keer verliest volgens hem, en na Twente thuis zei hij dat PSV gewoon kampioen zou worden (zie het blad Johan). Ten Cate leeft nog steeds in de droom dat Ajax kampioen wordt tegen Willem II.
Om over Van Gaal maar niet te beginnen....
Koning.
pi_48649863
Wij zijn niet arrogant, wij zijn gewoon de beste!
  maandag 23 april 2007 @ 23:09:06 #17
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_48652215
Ten Cate en Van Gaal zijn arrogant op een positieve manier, Koeman op een negatieve manier. En dan vooral wanneer hij tegen een nieuwe zeperd oploopt.

De droom van PSV eindigt in een grote nachtmerrie.
pi_48652522
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wij zijn niet arrogant, wij zijn gewoon de beste!
Kijk, wij zijn gewoon (h)eerlijk arrogant!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 april 2007 @ 23:27:43 #19
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48652782
Dankzij de Nederlandse sportmentaliteit wordt het nooit gewaardeerd als je opgeeft over je eigen prestaties. Doe maar gewoon dan doe je al goed genoeg...... De populairste sporters zijn de sporters die alles relativeren en lekker normaal zijn......

Als je succesvol bent en daarover opgeeft is dat wat arrogant. Wat mij betreft is daar niks mis nee. De arrogantie is dan ergens op gebasseerd. Het Ajax van midden jaren '90 had alle reden om arrogant te zijn, ze regeerden het voetbal in Europa

Waar ik wel problemen mee is misplaatste arrogantie, doen alsof je de beste bent terwijl je dat verre van bent. en dat komt nogal eens voor.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 april 2007 @ 23:28:50 #20
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48652813
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Ten Cate en Van Gaal zijn arrogant op een positieve manier, Koeman op een negatieve manier. En dan vooral wanneer hij tegen een nieuwe zeperd oploopt.

De droom van PSV eindigt in een grote nachtmerrie.
Ten Cate doet precies hetzelfde als koeman alles en iedereen de schuld geven maar nooit eens naar zichzelf kijken. Het is altijd het veld of de scheidsrechter of de agressieve houding vand e tegenstander.... etc. etc.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_48656081
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:20 schreef Fetai het volgende:

[..]

....als hij.
Volg een taalcursus.
pi_48672411
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:27 schreef rubbereend het volgende:
Dankzij de Nederlandse sportmentaliteit wordt het nooit gewaardeerd als je opgeeft over je eigen prestaties. Doe maar gewoon dan doe je al goed genoeg......
Idd, je ziet het maar aan Barney en Stompé bij het darten. Barney roept dat hij de beste darter is, en heel Nederland hoopt dat hij op z'n bek gaat. Terwijl een kroegdarter als Stompé de hemel in wordt geprezen. Heel apart altijd.
pi_48673513
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:27 schreef rubbereend het volgende:

Waar ik wel problemen mee is misplaatste arrogantie, doen alsof je de beste bent terwijl je dat verre van bent. en dat komt nogal eens voor.
Dat is ook wel weer leuk.
That's all folks!
pi_48674168
Ik denk dat bijvoorbeeld bij Ten Cate toch vooral het mentale aspect een grote rol speelt. Als Ajax het nu al opgeeft dan zou dat raar zijn: alles is nog mogelijk. Daarom is het 't beste er gewoon vol voor te gaan (en een 9-0 tegen Willem II is nou ook niet zó onmogelijk, zeker gezien Willem II is uitgespeeld, evenals puntverlies van AZ). Dat hij het zo overtuigd zegt, is vooral bluf en de druk nóg meer neerleggen bij AZ. Dat is weliswaar arrogantie, maar niet gemeend. Het is een spelletje zoals er in de laatste maanden wel meer spelletjes gespeeld worden tussen de coaches in de top3.

Ik vind het alleen maar amusant, maar kan me bijzonder irriteren aan de mensen die Ten Cate hierdoor als arrogant en dom bestempelen. Achter alle persconferenties van RK, HtC en LvG zitten spelletjes de laatste maanden, zij het geregeld door henzelf, zij het door een soort van spindokters, allemaal om de druk zo goed mogelijk op te voeren voor eerst PSV, toen Ajax, toen weer PSV en nu AZ.
pi_48675208
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:26 schreef RayMania het volgende:
Nee, als trainer zeggen dat het over en uit is en dat je het opgeeft terwijl het nog mogelijk is, dat getuigt van een sportersmentaliteit. Niks arrogantie, gewoon hoopgevende woorden voor hun team.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')