Gast, semi automatic. En in de automaat stand is zo'n bak sneller dan een met de hand geschakelde bakquote:Op donderdag 26 april 2007 00:29 schreef yup het volgende:
[..]
Nog steeds automatic.
[..]
Nog steeds automatic.
0-100 is ook redelijk dicht bij elkaar, topsnelheid is 50km/u hoger... Komt toch terug in de pollsquote:Op donderdag 26 april 2007 09:36 schreef jacco het volgende:
De CLK heeft ineens een eindsprintje gemaakt
Het is geen semi-automatic, het is een automaat waarbij je ook zelf kan schakelen. Daar zit een wezenlijk verschil in wijsneus. Dit ding heeft gewoon net als de Golf 4 1.6 automaat om de hoek gewoon een koppelomvormer.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:32 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Gast, semi automatic. En in de automaat stand is zo'n bak sneller dan een met de hand geschakelde bak![]()
Dus wat is je punt?...........
Daarom is het ook wachten op de M3 CLS. Ik ken iemand met een E36 M3 CLS, onder handen genomen door AC Schnitzer. Op veel plekken waren carbon delen gebruikt, wat een gewichtsreductie opleverde van 130 kilo ongeveer. De motor was ook ngo eens flink onder handen genomen, wat resulteerde in een onbegrensde top van 330 km/h. Maar hij was begrensd op 'maar' 290 Km/h. Hij woonde bij mij in het dorp, en heeft een keer in één of ander tuningblad gestaan een aantal jaar geleden.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:57 schreef Kogando het volgende:
Ik vind het geen eerlijke vergelijking omdat de Mercedes getuned is door AMG. Dan zou je er ook een getunede M3 tegenover moeten zetten. Van AC Schnitzer oid.
M is voor BMW precies hetzelfde als AMG voor Mercedes dus ik snap niet goed waar je het over hebt.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:57 schreef Kogando het volgende:
Ik vind het geen eerlijke vergelijking omdat de Mercedes getuned is door AMG. Dan zou je er ook een getunede M3 tegenover moeten zetten. Van AC Schnitzer oid.
Vind ik normaalgesproken ook, alleen deze clk heeft opzich wel wat, ik weet het niet. En ik ga idd ook liever voor de RS4quote:Op donderdag 26 april 2007 17:52 schreef Mr.Adams het volgende:
M3, daarvoor hoef je eigenlijk niet eens naar de specs e.d. te kijken maar gewoon de volgende simpele vergelijkingen aan te houden:
BMW =
Mercedes =![]()
en natuurlijk de basisregel die altijd en overal geldt: BMW > Mercedes
Mr.Adams is helemaal geen BMW fan, verre van, maar nog minder een Mercedes fan, gruwelijk lelijke auto's zijn dat zeg... Alltime favourite is toch duidelijk de Audi RS4
Negatief?quote:Op donderdag 26 april 2007 19:09 schreef Kinz het volgende:
De Mercedes is qua kwaliteit een stuk beter, sneller.. meer vermogen..
Ik zou toch voor de BMW kiezen, omdat die er niet zo pooierig uitziet. CLK heeft gewoon z'n negatieve uitstraling. BMW heeft die niet in mijn ogen.
Ik heb vorige week nog een M3 CSL E46 bekeken, stond bij de BMW garage.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:17 schreef fathank het volgende:Daarom is het ook wachten op de M3 CLS. Ik ken iemand met een E36 M3 CLS, onder handen genomen door AC Schnitzer. Op veel plekken waren carbon delen gebruikt, wat een gewichtsreductie opleverde van 130 kilo ongeveer. De motor was ook ngo eens flink onder handen genomen, wat resulteerde in een onbegrensde top van 330 km/h. Maar hij was begrensd op 'maar' 290 Km/h. Hij woonde bij mij in het dorp, en heeft een keer in één of ander tuningblad gestaan een aantal jaar geleden.
Gok dat je al gauw naar de ton gaat.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:11 schreef fathank het volgende:
Wat moet zoiets nog opbrengen? Ben 'k wel benieuwd naar (niet dat ik het kan betalen als 20-jarige). En het is ook niet dat er veel M3 CSL's op autotrack staan
![]()
RS4 is tenminste nog een wolf in schaapsklerenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:37 schreef Firenzo het volgende:
sinds wanneer heb je ineens al die Audi-groupies?
BMW voor mij, in deze vergelijking.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:11 schreef fathank het volgende:
Wat moet zoiets nog opbrengen? Ben 'k wel benieuwd naar (niet dat ik het kan betalen als 20-jarige). En het is ook niet dat er veel M3 CSL's op autotrack staan
![]()
Zou erg gaaf zijn, dat is dan meteen de mooiste en quattroquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:04 schreef Steve-O het volgende:
Audi heeft op dit moment geen coupe met zo'n dikke motor als bovengenoemde Als er ooit een rs5 komt kan je deze wel mooi in dit rijtje plakken.
De r8 ? Dat is toch een coupe met dikke motorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:04 schreef Steve-O het volgende:
Audi heeft op dit moment geen coupe met zo'n dikke motor als bovengenoemde Als er ooit een rs5 komt kan je deze wel mooi in dit rijtje plakken.
Neequote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
De r8 ? Dat is toch een coupe met dikke motor.
Waarom niet ?quote:
Eens!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:24 schreef RijstNatie het volgende:
De clk mercedes is mooier, maar mercedes heeft dit nieuwe design natuurlijk van bmw afgekeken.
de standaard bmw is veel mooier als een standaard mercedes.
trouwens je hebt natuurlijk veel mooiere bmw m6 in andere kleure en velgen etc
M6
[afbeelding]
jammer van die deurenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:24 schreef RijstNatie het volgende:
De clk mercedes is mooier, maar mercedes heeft dit nieuwe design natuurlijk van bmw afgekeken.
de standaard bmw is veel mooier als een standaard mercedes.
trouwens je hebt natuurlijk veel mooiere bmw m6 in andere kleure en velgen etc
M6
[afbeelding]
De Black Edition is een tuned-up versie van de 'normale' AMG's.. Dit is wat er denk ik bedoeld wordtquote:Op donderdag 26 april 2007 18:42 schreef jacco het volgende:
[..]
M is voor BMW precies hetzelfde als AMG voor Mercedes dus ik snap niet goed waar je het over hebt.
M (gmbh) is een aparte onderneming die zelfstandig functioneert. Voor AMG geld precies hetzelfde.
Beide auto's kunnen ook gewoon bij de dealer besteld worden.
*steekt ook hand op.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:34 schreef timmeeeh het volgende:
Same here. Normaal kies ik altijd BMW, maar ik vind die Mercedes gewoon écht vetter.
hoe verneuk je een 6 seriequote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:24 schreef RijstNatie het volgende:
De clk mercedes is mooier, maar mercedes heeft dit nieuwe design natuurlijk van bmw afgekeken.
de standaard bmw is veel mooier als een standaard mercedes.
trouwens je hebt natuurlijk veel mooiere bmw m6 in andere kleure en velgen etc
M6
[afbeelding]
nep luchtinlaten voor de achterwielen... die domme voorbumper die niet bij de lijnen van de auto past... nee bedankt het is een 6 serie, geen golfje...quote:Op maandag 7 mei 2007 18:55 schreef FJD het volgende:
De deuren zijn ontzettend fout. Die dingen mogen nu echt alleen nog maar op een Lamo. Voor de rest vind ik m wel strak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |