abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52458722
Klinkt goed Reena! Morgen zie ik ze weer

Ned. 3 zendt trouwens optredens uit van Lowlands, laten we hopen op het een stukje NIN..
pi_52458747
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:28 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

mijn vriendje is naar lowlands en gaat naar nin
En ik niet
Dan ga jij toch fijn naar Pukkelpop morgen?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 19:34:44 #78
55350 Reena
Angelcrusher
pi_52458953
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 19:25 schreef ZwarteMagika het volgende:
Klinkt goed Reena! Morgen zie ik ze weer

Ned. 3 zendt trouwens optredens uit van Lowlands, laten we hopen op het een stukje NIN..
Heel veel plezier!!!!
Meestal geven ze geen toestemming om hun shows te laten uitzenden, maar wie weet...

Ik heb last van NIN-withdrawal *zucht*
pi_52459311
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 19:34 schreef Reena het volgende:

[..]

Heel veel plezier!!!!
Meestal geven ze geen toestemming om hun shows te laten uitzenden, maar wie weet...

Ik heb last van NIN-withdrawal *zucht*
Dankje Daar ben ik ook bang voor ja, een paar jaar geleden zonden ze wel stukjes uit van Roskilde en Werchter dus laten we hopen op iig een paar fragmenten..
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:21:21 #80
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52480574
Op Sziget waren ze echt vet
Ook toffe visuals
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_52506181
Setlist van Pukkelpop vond ik zelf een beetje bout.. verder wel een gave show
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:34:35 #82
55350 Reena
Angelcrusher
pi_52511383
jammer dat de setlist niet zo leuk voor je was zwartemagika, maar blij te horen dat je het naar je zin hebt gehad
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:10:44 #83
106980 Feldhofer
spielzeugland
pi_52514920

Klik voor groter plaatje.

Nine Inch Nails waren goed!
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
pi_52519344
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:10 schreef Feldhofer het volgende:
Nine Inch Nails waren goed!
+1

Jammergenoeg geen led/lcd/gordijn/dinges, maar ook in een sobere omgeving staat NIN live nog altijd als een enorm huis. Maar dat wist ik eigenlijk al.

Het grootste minpunt volgens 3voor12:
quote:
We begrijpen dat Reznor na al die jaren clean is, maar moet hij zich dan meteen gedragen als een all american rock icoon? De "yeah"s en spierballenmoves mogen bewaard blijven voor Fred Durst. En als Reznor emotioneel gaat zingen, lijkt hij gewoon ineens de emo-gotfather. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Dipshit.
pi_52519686
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 03:01 schreef Kimsomnia het volgende:

[..]

+1

[afbeelding]

Jammergenoeg geen led/lcd/gordijn/dinges, maar ook in een sobere omgeving staat NIN live nog altijd als een enorm huis. Maar dat wist ik eigenlijk al.

Het grootste minpunt volgens 3voor12:
[..]

Dipshit.
?? op pukkelpop hadden ze wel een led gordijn hoor.
pi_52519829
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 04:03 schreef Feldhofer het volgende:
?? op pukkelpop hadden ze wel een led gordijn hoor.
Ja, wrijf het maar in!
Ik had het over Lowlands.
pi_52521587
NIN gezien op Pukkelpop. Vooral het stukje Happiness in Slavery tijdens Great Destroyer was

Ik vond de show en setlist beter dan de drie clubshows die ik heb gezien. De band lijkt ook in betere vorm. De schermen waren top, Jeordie bewoog (!), Only was wel een keer te pruimen vanwege de visuele effecten (beter dan in BYIT dvd)

Eén min punt:

Bij intro van Burn: TR fluisteren in de mic: "c'mon let's party people, let's party people, let's party people"
Ik begrijp dat je een kutoptreden hebt gehad een dag ervoor, maar dit. Ik moest lachen.

Humor:
* Tijdens de intro klanken van Hurt: een harde boer van een security gast.

Irritant:
* kleine meisjes van 16 die met een tekst staan: Trent, would you like to take a bath with me. (wtf, het had je vader kunnen zijn)
* franse goth fans

Gelukkig geen Closer. Wel weer Hurt en Hand That Feeds. Van mij mogen ze die schrappen. De nieuwe nummers van YZ zijn echt top. Vooral in combi met de schermen.
  maandag 20 augustus 2007 @ 10:48:20 #88
55350 Reena
Angelcrusher
pi_52522350
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:02 schreef Devlinsect het volgende:

Bij intro van Burn: TR fluisteren in de mic: "c'mon let's party people, let's party people, let's party people"
Ik begrijp dat je een kutoptreden hebt gehad een dag ervoor, maar dit. Ik moest lachen.
LOL, bij de shows die ik gezien had fluisterde hij heel zachtjes (en het klonk ook best eng) "motherfuckers". Bij Sziget was het meer een verbaasde motherfuckers...volgens mij keek hij toen echt goed naar het publiek en waarschijnlijk stond het daar helemaal vol.

Misschien paste die lichtschermen niet in te tent? Ze hebben die dingen tot nu toe overal meegenomen.
pi_52522442
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:48 schreef Reena het volgende:

[..]

LOL, bij de shows die ik gezien had fluisterde hij heel zachtjes (en het klonk ook best eng) "motherfuckers". Bij Sziget was het meer een verbaasde motherfuckers...volgens mij keek hij toen echt goed naar het publiek en waarschijnlijk stond het daar helemaal vol.

Misschien paste die lichtschermen niet in te tent? Ze hebben die dingen tot nu toe overal meegenomen.

Ik denk dat er te weinig tijd is geweest om de lichtschermen klaar te zetten. De dag voor Lowlands stonden ze op Pukkelpop.

Wat was de setlist op Lowlands?
  maandag 20 augustus 2007 @ 10:56:42 #90
55350 Reena
Angelcrusher
pi_52522528
Nou ze hadden er geen moeite mee om ze drie dagen achterelkaar op te zetten in Hongarije, Slowakije en Praag...dat zijn veel grotere afstanden...

Trouwens op www.nin.com staat the great destroyer (live), maar dat had iedereen vast al gezien
Zal kijken of ik een setlist kan vinden...
  maandag 20 augustus 2007 @ 10:58:33 #91
55350 Reena
Angelcrusher
pi_52522569
Kan alleen die van Pukkelpop vinden:
Hyperpower
The Beginning of the End
March of the Pigs
Sin
Gave up
The Frail
Survivalism
Wish
Me, I'm Not
The Great Destroyer
Eraser
Only
The Good Soldier
The Hands That Feeds
Head Like A Hole
Hurt

EDIT:
Dit komt uit de blog van meneer Reznor op de Spiral:
quote:
Festival sets / production:
Sometimes we can't use various aspects of our production due to staging limitations. Set lengths are NOT up to us - they are determined by the various festivals. Sometimes festivals are great for us, sometimes they aren't. Sometimes great festivals are marred by us being booked in the wrong slots. Sorry about this when it happens.

[ Bericht 46% gewijzigd door Reena op 20-08-2007 11:07:22 ]
pi_52525945
Arcade fire had wél die mogelijkheden in de alpha, NIN moest het maar met minder doen
  maandag 20 augustus 2007 @ 13:08:55 #93
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_52526000
Geweldig optreden van NIN, gisteren op Lowlands.
Chinese Democracy
pi_52528233
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:08 schreef JosD. het volgende:
Geweldig optreden van NIN, gisteren op Lowlands.
Vond ze ook erg goed, oude liefde roest niet.
pi_52528242
Vond 't niet zo geweldig eerlijk gezegd. Rare setlist ook. Een 7, hooguit.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_52528303
ja het waren de wat meer onbekende nummers die ze speelden...
pi_52528413
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:40 schreef Mathijz het volgende:
ja het waren de wat meer onbekende nummers die ze speelden...
Mwaw, dat kan me niet zo veel schelen. Ik vond het vooral een rare opbouw, raar begin, veels te veel lange luisterstukken en veels te weining echte knalnummers.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:01:47 #98
172358 oddman
Introspecteur
pi_52528834
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Mwaw, dat kan me niet zo veel schelen. Ik vond het vooral een rare opbouw, raar begin, veels te veel lange luisterstukken en veels te weining echte knalnummers.
Beetje raar voor een festival, inderdaad, om zo veel nieuwe dingen te gaan spelen.

Overigens kende ik ieder nummer wel, dus zo onbekend was het niet.
Dead souls = win!
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_52528888

en

@Pukkelpop

Zijn opklikbaar.
pi_52537770
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:02 schreef Devlinsect het volgende:
NIN gezien op Pukkelpop. Vooral het stukje Happiness in Slavery tijdens Great Destroyer was
Ik hoopte eigenlijk dat ze het hele nr gingen spelen Maar die 'teleurstelling' was niet zo groot als toen Survivalism begon toen ik toch echt The Wretched verwachtte, na The Frail
quote:
* kleine meisjes van 16 die met een tekst staan: Trent, would you like to take a bath with me. (wtf, het had je vader kunnen zijn)
* franse goth fans
Voor me zaten 2 van die krasserts heel depri ineengedoken tegen het hek voor het begon Ik zei nog tegen m'n vriend, we zitten hier wel in het gezellige hoekje En zo'n meid die de tekst 'Trent I want to fuck you like an animal' omhoog hield, denk dat ze daarom Closer maar spontaan hebben geschrapt (gelukkig idd)

Ik vond dit toch wel het minste optreden wat ik tot nu toe van ze heb gezien, geen idee waarom, er miste iets.. Het zal ook wel met de setlist te maken hebben (de toegevoegde YZ nummers vond ik live niet zo denderend, en Only heb ik altijd een beetje een zeiknummer gevonden, snap niet dat die zowat zit vastgeroest in de setlist Vond de beelden trouwens wel supergaaf gedaan, alsof je naar een soort van live-live-dvd aan het kijken was, heb een paar nummers maar gewoon zo van het scherm gefilmd, stond op een gegeven moment wat verder (want had geen zin meer in dat geduw aan alle kanten ) dus ja je moet toch wat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')