Dan ga jij toch fijn naar Pukkelpop morgen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:28 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]mijn vriendje is naar lowlands en gaat naar nin
En ik niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel veel plezier!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:25 schreef ZwarteMagika het volgende:
Klinkt goed Reena! Morgen zie ik ze weer
Ned. 3 zendt trouwens optredens uit van Lowlands, laten we hopen op het een stukje NIN..
Dankjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:34 schreef Reena het volgende:
[..]
Heel veel plezier!!!!
Meestal geven ze geen toestemming om hun shows te laten uitzenden, maar wie weet...
Ik heb last van NIN-withdrawal *zucht*
+1quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:10 schreef Feldhofer het volgende:
Nine Inch Nails waren goed!
quote:We begrijpen dat Reznor na al die jaren clean is, maar moet hij zich dan meteen gedragen als een all american rock icoon? De "yeah"s en spierballenmoves mogen bewaard blijven voor Fred Durst. En als Reznor emotioneel gaat zingen, lijkt hij gewoon ineens de emo-gotfather. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.
?? op pukkelpop hadden ze wel een led gordijn hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:01 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
+1
[afbeelding]
Jammergenoeg geen led/lcd/gordijn/dinges, maar ook in een sobere omgeving staat NIN live nog altijd als een enorm huis. Maar dat wist ik eigenlijk al.![]()
Het grootste minpunt volgens 3voor12:
[..]
Dipshit.
Ja, wrijf het maar in!quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:03 schreef Feldhofer het volgende:
?? op pukkelpop hadden ze wel een led gordijn hoor.
LOL, bij de shows die ik gezien had fluisterde hij heel zachtjes (en het klonk ook best eng) "motherfuckers". Bij Sziget was het meer een verbaasde motherfuckers...volgens mij keek hij toen echt goed naar het publiek en waarschijnlijk stond het daar helemaal vol.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:02 schreef Devlinsect het volgende:
Bij intro van Burn: TR fluisteren in de mic: "c'mon let's party people, let's party people, let's party people"![]()
Ik begrijp dat je een kutoptreden hebt gehad een dag ervoor, maar dit. Ik moest lachen.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:48 schreef Reena het volgende:
[..]
LOL, bij de shows die ik gezien had fluisterde hij heel zachtjes (en het klonk ook best eng) "motherfuckers". Bij Sziget was het meer een verbaasde motherfuckers...volgens mij keek hij toen echt goed naar het publiek en waarschijnlijk stond het daar helemaal vol.
Misschien paste die lichtschermen niet in te tent? Ze hebben die dingen tot nu toe overal meegenomen.
quote:Festival sets / production:
Sometimes we can't use various aspects of our production due to staging limitations. Set lengths are NOT up to us - they are determined by the various festivals. Sometimes festivals are great for us, sometimes they aren't. Sometimes great festivals are marred by us being booked in the wrong slots. Sorry about this when it happens.
Vond ze ook erg goed, oude liefde roest niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:08 schreef JosD. het volgende:
Geweldig optreden van NIN, gisteren op Lowlands.
Mwaw, dat kan me niet zo veel schelen. Ik vond het vooral een rare opbouw, raar begin, veels te veel lange luisterstukken en veels te weining echte knalnummers.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:40 schreef Mathijz het volgende:
ja het waren de wat meer onbekende nummers die ze speelden...
Beetje raar voor een festival, inderdaad, om zo veel nieuwe dingen te gaan spelen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mwaw, dat kan me niet zo veel schelen. Ik vond het vooral een rare opbouw, raar begin, veels te veel lange luisterstukken en veels te weining echte knalnummers.
Ik hoopte eigenlijk dat ze het hele nr gingen spelenquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:02 schreef Devlinsect het volgende:
NIN gezien op Pukkelpop. Vooral het stukje Happiness in Slavery tijdens Great Destroyer was![]()
Voor me zaten 2 van die krasserts heel depri ineengedoken tegen het hek voor het begonquote:* kleine meisjes van 16 die met een tekst staan: Trent, would you like to take a bath with me. (wtf, het had je vader kunnen zijn)
* franse goth fans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |