Je schetst alleen maar een beeld dat het logishc maakt dat Sylvia ongewenst is door achter. Behalve dat ze ook weten dat Huub en Sylvia de sterkste band hebben en elkaar dus nooit zullen wegstemmen. Dat maakt DGK voorspelbaar en uiteindelijk saai en oninteressant.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:09 schreef cindy10 het volgende:
denk dat sylvia de laatste tijd aardig onder druk heeft gestaan.
ze heeft een paar keer geprobeerd om nadrukkelijker aanwezig te zijn(plots een uitval of tegenwerping etc).
in principe tegen haar natuur in,gezien haar kalme en volgens sommige saaie karakter.
vandaar mn idee dat ze een keuze heeft gekregen van vrijwillig vertrekken.
waarschijnlijk hadden ze verwacht dat syl vanzelf eruit gestemd zou worden....
maar aangezien ze de enige stabiele factor in het huis is,en ook degene die altijd kalm blijft....viel dat effe tegen!
denk dat de huispsycholoog na het vertrek van sylvia,overuren kan gaan draaien.
want hoewel saai,is zij wel het rustpunt in huis...
Wat betekent dit?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:13 schreef bunnyma het volgende:
Tussen al het gebuffer door hoorde ik haar zeggen dat ze al weken twijfelt. Dat geloof ik niet zo want zij is de laatste weken juist bezig geweest met de geboorte van het veulen.
Ik vind dit weg-gaan-gevoel ineens zeer plotseling, geloof dus wel dat "achter" wat dwang uitoefent.
Het kan niet de 4%-toneelhaak zijn want Sylvia had volgens mij 13%.
Nopequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:08 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En waar heb je die kennis vandaan?
Word jij één van de nieuwen?
Jaap had te horen gekregen dat 4% in popu de toneelhaak betekent.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat betekent dit?
Edit: ben weer wakker, gaat natuurlijk om de populariteit![]()
vraag me echt af...wrm japio met alles wegkomt...quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:12 schreef beequeen het volgende:
Japio moet in schone kleding in de fitness verschijnen van Carlos. Japio zegt: We zien wel.
Ditoquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:17 schreef Clank het volgende:
Zou er heel erg van balen als Sylvia het veld moet ruimen omdat het niveau nog meer omlaag moet!!![]()
Sylvia brengt het niveau niet omhoog.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:17 schreef Clank het volgende:
Zou er heel erg van balen als Sylvia het veld moet ruimen omdat het niveau nog meer omlaag moet!!![]()
je hebt gelijk in het feit dat het dan boeiender word om te kijken(gezien huub dan weer nieuwe dingen zal moeten verzinnen).quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:13 schreef Meganog het volgende:
[..]
Je schetst alleen maar een beeld dat het logishc maakt dat Sylvia ongewenst is door achter. Behalve dat ze ook weten dat Huub en Sylvia de sterkste band hebben en elkaar dus nooit zullen wegstemmen. Dat maakt DGK voorspelbaar en uiteindelijk saai en oninteressant.
Huub wordt bij een eventueel vertrek van Sylvia weer op scherp gezet en zal weer dingen moeten verzinnen en dat maakt het allemaal veel interessanter om naar te kijken.
Idem.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia is volgens sommigen hier dan wel saai ze is tenminste niet psycho...en een mooie balans t.o.v. de freaks in het huis.
Gewoon blijven Syl, al is het maar omdat Jaap anders het veulentje op de BBQ gooit.
Alleen rust kan je redden. Hier begint het ook aardig te bufferen, komt vanzelf weer goed.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:24 schreef Ashrak het volgende:
Mijn streams lopen echt weer eens voor geen meter en mijn ISP stuurt me voor de zoveelste keer van het kastje naar de muur.
Dan het leuke bericht dat Sylvia in een serieuze dip zit en hoogstwaarschijnlijk de villa zal verlaten waardoor Huub zijn enige echte back-up kwijt is ... grrrr... niet om vrolijk van te worden.
Nu moet ik morgen wel weer even langs Eemnes, maar dat is zo vroeg dat ik er zelfs niet vrolijk van wordt. Nou mijn dag is weer danig verpest.
In hoeverre het programma echt gestuurd wordt en of er dingen letterlijk gescript worden weet ik niet, hoewel je af en toe wel duidelijke aanwijzingen ziet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:20 schreef cindy10 het volgende:
[..]
je hebt gelijk in het feit dat het dan boeiender word om te kijken(gezien huub dan weer nieuwe dingen zal moeten verzinnen).
alleen geef je hierbij dus ook zelf aan...dat er veel inmenging in het spel is,waardoor het spel geen spel meer is,maar een toneelstuk...waarin de regie dus de touwtjes in handen heeft...
het feit van de sterkste wint,is dan dus niet langer van toepassing,tis wie het best tv maakt en kijkers trekt.(totaal andere invalshoek als voorgespiegeld in het begin van de kooi)![]()
vergeet nathanael niet met bart...quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:26 schreef Meganog het volgende:
[..]
In hoeverre het programma echt gestuurd wordt en of er dingen letterlijk gescript worden weet ik niet, hoewel je af en toe wel duidelijke aanwijzingen ziet.
Maar vanuit Talpa en de leiding gezien is het niet onlogisch als ze ingrijpen. Ze steken erg veel geld in DGK en het doel is veel kijkers trekken en uiteindelijk winst maken via reclames e.d.
Aan het begin van het programma zijn er wellicht dingen oorgespiegeld die niet zijn uitgekomen (ook bijvoorbeeld dat het geen treitershow zou worden, wat het dus op initiatief van Huub wel geworden is), maar dat is voor Talpa niet echt van belang. Voor hun telt maar 1 ding. En misschien zitten ze achter het vertrek van Sylvia om Huub te prikkelen.
Rust ... Zen ..... Ying Yang ....quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen rust kan je redden. Hier begint het ook aardig te bufferen, komt vanzelf weer goed.![]()
Ach ja, laten we alles maar weer op Huub schuiven.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:26 schreef Meganog het volgende:
[..]
In hoeverre het programma echt gestuurd wordt en of er dingen letterlijk gescript worden weet ik niet, hoewel je af en toe wel duidelijke aanwijzingen ziet.
Maar vanuit Talpa en de leiding gezien is het niet onlogisch als ze ingrijpen. Ze steken erg veel geld in DGK en het doel is veel kijkers trekken en uiteindelijk winst maken via reclames e.d.
Aan het begin van het programma zijn er wellicht dingen oorgespiegeld die niet zijn uitgekomen (ook bijvoorbeeld dat het geen treitershow zou worden, wat het dus op initiatief van Huub wel geworden is), maar dat is voor Talpa niet echt van belang. Voor hun telt maar 1 ding. En misschien zitten ze achter het vertrek van Sylvia om Huub te prikkelen.
In de poll kun je zien dat Huub mijn favoriete bewoner is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:29 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ach ja, laten we alles maar weer op Huub schuiven.
Volgens mij heb ik de schrijver van de Tien-site gevonden![]()
Hebben jullie niet goed naar Sylvia geluisterd? Alles heeft een REDEN, en je moet op je GEVOEL afgaan!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:29 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Rust ... Zen ..... Ying Yang ....
FF Kijken of het helpt![]()
Lijkt me een win-win situatiequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:33 schreef beequeen het volgende:
Japio gaat weer dood, en zegt tegen Carlos: Als ik dood ga kan ik niet meer terroriseren.
De mijne ook hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:31 schreef Meganog het volgende:
[..]
In de poll kun je zien dat Huub mijn favoriete bewoner is.
Maar hij kakt in.
'Ik PIK geen pauze, maar ik wil niet DOOD!'quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whow, Japio in discussie met Carlos. Als Carlos zich gedraagt is Japio bereid de samenwerking voort te zetten. Carlos legt uit dat het even iets anders ligt, maar dat pikt Japio niet.
Ik zat net letterlijk even te kokhalzenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Japio snuit weer in zijn hand en pakt vervolgens de gewichten op. Hij moet die zo van Carlos schoonmaken. Hij weigert dit, en weer Carlos pissed. Dit gaat lekker.
huub is bij mij ook nog altijd favoriet...quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:34 schreef Ashrak het volgende:
[..]
De mijne ook hoor
En ook hij zit al wekenlang niet goed in zijn vel.
Althans dat zegt mijn gevoel al een tijdje.
Ik vind het intens smerig. Hierna komen toch nog meer sporters?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
Wat een hufter die Jaap. Hij weigert dus echt die gewichten schoon te maken.
Dat gaan we nog wel meer krijgen ben ik bang; Sylvia is goed in de minder vrolijke gelaatsuitdrukkingen. DGK moet iets verzinnen: of een oppep-actie, of haar aanmoedigen te vertrekken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Audio-dagboek inspreken.
Natasia: het weer is drukkend, weinig zin in alles maar tot morgen.
Amanda: Wat kan jij dat goed, zo luchtig, lijkt mij zo moeilijk.
Natasia: Valt wel mee hoor.
Sylvia: (kijkt niet gelukkig.)
De 'echte Jaap' hebben we de afgelopen maand toch al gezien.. een enorme eikel met grootheidswaanzin!!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
Dit is dus de 'echte' Jaap: Een zielige piepende zeikerd.
Zowist.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:46 schreef Clank het volgende:
[..]
De 'echte Jaap' hebben we de afgelopen maand toch al gezien.. een enorme eikel met grootheidswaanzin!!!
Zie hier voor mijn indringende analyse hoe Huub daartoe gekomen is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:26 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat achter het pact op prijs stelt is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:40 schreef bunnyma het volgende:
Het is niet alleen dat ik het erg zou vinden als Sylvia weg gaat maar erger vind ik dat Brian dan het idee heeft dat hij heeft gewonnen ( Hij denkt dat nl dat hij dmv Jaap Sylvia eruit heeft gepest) en ook dat dan de kans bestaat dat een van de bad-guys dichterbij de overwinning is.
Huub wordt nu bijna wel gedwongen een pact te sluiten met Jaap.
En ik heb zo het stille vermoeden dat "achter' dat wel op prijs stelt.
Niet het noodlot tarten aub.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zowist.
Waar zijn nou opeens al die pro-Jaap activisten, nu hun 'held' zijn ware lamzakkerige vette rotsmoel laat zien?
quote:
Liever niet eigenlijk, wat mij betreft mag hij zo dood neervallen, en laat die ambulance maar in een file op de A1, A6 of A27 staanquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:52 schreef Disana het volgende:
Jaap moet nog effe herstellen vanwege z'n hart.
Zou vast een spektakel zijn. Rochelen, wankelen, met een enorme dreun neervallenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Liever niet eigenlijk, wat mij betreft mag hij zo dood neervallen, en laat die ambulance maar in een file op de A1, A6 of A27 staan![]()
Gert!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:53 schreef Gert het volgende:
Carlos heeft niet tegen Jaap te zeggen dat hij iets moet schoonmaken.
Carlos is een trainslaaf, hij moet gewoon training geven en verder z'n muil houden tegen de King.![]()
Ik neem straks handschoenen mee als ik boodschappen ga doen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:55 schreef Disana het volgende:
Gert pakt ook vast met kindersnot besmeurde winkelkarretjes mee![]()
Unicura zeep, meteen als je thuiskomt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik neem straks handschoenen mee als ik boodschappen ga doen.
Ik meen het. Jaap is hilarisch. Kijk even wat verder dan het gesmeer met eieren. Werkelijk ongelooflijk, hoe iemand zo to-taal kan veranderen binnen een week. Van een saaie schuwe pispaal tot iemand die schijt heeft aan alles, in no-time de verhoudingen in het huis op z'n kop zet, en iedereen over de zeik krijgt inclusief de Libelle-kudde hier.quote:
En Gert is een forumslaaf. Hij moet gewoon het DGK-forum in goede banen leiden en verder z'n muil houden tegen de lieve en goedwillende usertjes.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:53 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Carlos heeft niet tegen Jaap te zeggen dat hij iets moet schoonmaken.
Carlos is een trainslaaf, hij moet gewoon training geven en verder z'n muil houden tegen de King.![]()
Gert houdt van snot. Niet meer en niet minderquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En Gert is een forumslaaf. Hij moet gewoon het DGK-forum in goede banen leiden en verder z'n muil houden tegen de lieve en goedwillende usertjes.![]()
![]()
Zou in een hoop andere programma's idd misschien leuk kunnen zijn maar dit zouden stijlvolle miljonairs zijn, die treiteren ook wel maar niet op zo'n Tokkie-niveau.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik meen het. Jaap is hilarisch. Kijk even wat verder dan het gesmeer met eieren. Werkelijk ongelooflijk, hoe iemand zo to-taal kan veranderen binnen een week. Van een saaie schuwe pispaal tot iemand die schijt heeft aan alles, in no-time de verhoudingen in het huis op z'n kop zet, en iedereen over de zeik krijgt inclusief de Libelle-kudde hier.![]()
Mijn Toorn zal op jou neerdalen, want jij hebt Mij getart.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En Gert is een forumslaaf. Hij moet gewoon het DGK-forum in goede banen leiden en verder z'n muil houden tegen de lieve en goedwillende usertjes.![]()
![]()
Ik vind niks aan jaap schitterend....tis één doffe ellende..quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:49 schreef farceman het volgende:
Haaha schitterend die jaap!
Heb je de kloon "King_Gert" al aangemaakt?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Mijn Toorn zal op jou neerdalen, want jij hebt Mij getart.![]()
Dus gewoon een snotneusquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Gert houdt van snot. Niet meer en niet minder![]()
Hier nog een.Opzouten met die vent.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:00 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik vind niks aan jaap schitterend....tis één doffe ellende..
Precies zolang hij nog kan protesteren, heeft hij nog lucht en kan dus nog harder trainen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:01 schreef mazaru het volgende:
Jaap moet veel harder trainen, zolang die nog de adem heeft voor eigenwijze opmerkingen, is die nog lang niet moe genoeg.
Hij verandert zo onder druk van de toneelhaak. Simpel. De verandering die hij zogenaamd doormaakt is doorspekt met plattitudes en te flauw voor woorden. Maar dat ben ik.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:57 schreef Gert het volgende:
Ik meen het. Jaap is hilarisch. Kijk even wat verder dan het gesmeer met eieren. Werkelijk ongelooflijk, hoe iemand zo to-taal kan veranderen binnen een week. Van een saaie schuwe pispaal tot iemand die schijt heeft aan alles, in no-time de verhoudingen in het huis op z'n kop zet, en iedereen over de zeik krijgt inclusief de Libelle-kudde hier.![]()
Dus gaat het gesprek verder over de eieren die Eric heeft verstopt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
Eric komt bij Huub en Sylvia zitten. Hij wordt niet gedeeld in het GEVOEL en de REDEN van Sylvia.
Hij vergeet King.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:02 schreef Clank het volgende:
Jaap z'n hart is nog niet hersteld![]()
Carlos: Hé lastig mannetje ga gewoon je ding doen.
Jaap: Mijn naam is Jaap!
En het sproeien van het gras. Dat zal dat dat ptptptptptptpt geluid wel zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dus gaat het gesprek verder over de eieren.
Ach, één voordeel: Jaap gedraagt zich dusdanig onmogelijk dat hij wel bijna naar een land zonder internet zal moeten emigreren om nog iets van zijn leven te kunnen maken.quote:
Jaap is een walgelijk stuk vreten. Snap echt niet dat iemand dit leuk vind.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, want voordat Jaap loskwam, was het zó'n stijlvolle show! Ik noem de jonge intelligente powerfeministe Amanda, ik noem de zelfbewuste frontman van de homo-emancipatie Eric. Ik noem een Natasia, met haar opzienbarende, revolutionaire ideëen over het opvoeden van kinderen. Brian, een man met zoveel uiteenlopende talenten dat het gewoon onéérlijk is dat God dit kindje zó rijkelijk toebedeeld heeft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:59 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Zou in een hoop andere programma's idd misschien leuk kunnen zijn maar dit zouden stijlvolle miljonairs zijn, die treiteren ook wel maar niet op zo'n Tokkie-niveau.
Dit verneukt gewoon het programma![]()
Dat is waarquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:01 schreef mazaru het volgende:
Jaap moet veel harder trainen, zolang die nog de adem heeft voor eigenwijze opmerkingen, is die nog lang niet moe genoeg.
Smaken verschillen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:04 schreef Ning het volgende:
[..]
Jaap is een walgelijk stuk vreten. Snap echt niet dat iemand dit leuk vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |