Leuk hé, die Edwin Evers.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:32 schreef denthemen het volgende:
nog even een mop tussen door: Davids komt op de training en zegt tegen HTC: Ik heb mijn vrouw vermoordt, Henk schrikt enorm en zegt: Wat zeg je, zegt Edje weer: Ik heb mijn vrouw vermoordt, zegt HTC opeens: pfff ik schrok al, ik dacht dat je dat je zei: Ik ben voor Feyenoord
ja, leuk he dat jij het weetquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Leuk hé, die Edwin Evers. [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:46 schreef toma het volgende:
Wat doet een PSV'r wanneer PSV kampioen wordt?WhahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX
Ben ik ook bang voor, competitie vervalsing!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:53 schreef Nielsch het volgende:
AZ wordt kampioen want Excelsior gaat een B-team opstellen.
Komen ze niet met The A-Team?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:53 schreef Nielsch het volgende:
Helemaal geen vervalsing. Excelsior moet gewoon aan zichzelf denken. De nacompetitie komt eraan en kaarten en blessures moeten voorkomen worden. Dan maar wat slechtere spelers opstellen in de laatste wedstrijd die voor Excelsior totaal geen belang meer heeft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor, competitie vervalsing!!
Ik vraag het me af, Lokhoff zal toch zijn maatje HtC wel ff matsen..quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:53 schreef Nielsch het volgende:
Ja dat is wel waar. Maar bij excelsior strijden ze er altijd voor. Dus er is nog hoopquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Helemaal geen vervalsing. Excelsior moet gewoon aan zichzelf denken. De nacompetitie komt eraan en kaarten en blessures moeten voorkomen worden. Dan maar wat slechtere spelers opstellen in de laatste wedstrijd die voor Excelsior totaal geen belang meer heeft.
Jij hebt inside information?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:53 schreef Nielsch het volgende:
Welke spelers van Feyenoord doen dan mee?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:53 schreef Nielsch het volgende:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welke spelers van Feyenoord doen dan mee?
Ik hoop het echt. Gelijkspel voor AZ zou echt prachtig zijn. Maar ik zit weer te dromen. Ajax moet gewoon met een monsterscore winnen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:16 schreef rundin het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar. Maar bij excelsior strijden ze er altijd voor. Dus er is nog hoop![]()
Wheheheehquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welke spelers van Feyenoord doen dan mee?
Dat sowieso, maar als ze eventueel kampioen worden, mis ik de dijk met oranjenacht. Want dan moeten we natuurlijk wel naar A'dam..quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:32 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik hoop het echt. Gelijkspel voor AZ zou echt prachtig zijn. Maar ik zit weer te dromen. Ajax moet gewoon met een monsterscore winnen.
Met koninginnedag bedoel je ja.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:37 schreef BonJovi het volgende:
We gaan volgende week gewoon met zijn alleen naar A'dam
Denk dat de na-competitie voor Lokhoff toch even wat belangrijker is dan z'n maatje Ten Cate, wat Ten Cate ook zegt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:15 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, Lokhoff zal toch zijn maatje HtC wel ff matsen..
In de ArenA, wow vet man. Ik denk dat ik pas.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:48 schreef rundin het volgende:
[..]
Ehm, oranjenacht, dus een dag ervoorJe weet wel, huldeging ajax..
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
In de ArenA, wow vet man. Ik denk dat ik pas.
Ja dat is wel kut ene kantquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat dit soort onzin nog gepost worden? Vier het lekker waar en hoe je wilt, als er wat te vieren valt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:05 schreef De_Brandweer het volgende:
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=26207
hehe eigen schuld, hadden die eikels zich maar niet zo debiel moeten gedragen vorig jaar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Juist!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:09 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat dit soort onzin nog gepost worden? Vier het lekker waar en hoe je wilt, als er wat te vieren valt.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:21 schreef Panick het volgende:
Ik vraag me af of die 1-5 nu extra hard in Eindhoven aankomt.
Ik zat ook met een radiootje @ 425, maar ik riep toch echt pas toen er echt gescoord was dat het 1-1 was.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe, op 425/426 gingen ze rond de 70e minuut ook ineens roepen dat PSV 1-1 stond. Ik had de hele wedstrijd al een radiootje in dus zei tegen m'n directe omgeving dat er echt geen goal was gescoord. Beetje genant dat iedereen aanvankelijk voor niks totaal uit z'n naad aan het gaan was. Maar toen, het stond al 5-2....Langs de Lijn: En we gaan naar ... want er is gescoord in Utrecht! (Mijn hart trok samen, 0-2 of 1-1????)..De eerste tonen van La curacha stromen m'n oortjes in. Ik wil me schrap zetten om op te springen, voor de zekerheid nog ééven luisteren
PSV gaat hier het kampioenschap uit hand......Ik spring op, met beide vuisten de lucht in....JAAAAAAAA HET IS 1-1!!!! HET IS 1-1!!!!!! Tegelijk met mij een kerel 6 plaatsen verderop, achter me een groep, iedereen staat op en springt, jaaaaaaaaa!!!
En dat allemaal in 3 seconden he.![]()
Ja zeker! Moooie displayquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef sanni het volgende:
Alles wat niet uit Mokum komt en uit het hoge Noorden of Zuiden komt= boertje.
Kom je uit de provincie Zuid-Holland dan ben je een dokwerker. M.a.w we blijven
even achter Henk ten Cate staan m.b.t. het Kampioenschap. [afbeelding]
Ik ook.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:06 schreef PizzaSalami het volgende:
Om de een of andere reden zie ik AZ punten laten liggen.
Het zou echt een stunt zijn en de ultieme vernedering voor dat klappertjespubliek. Zondag denk ik ff in A'dam kijken. Kan ik in de rust en na de wedstrijd nog stukken van roma - LAZIO kijken. Met een beetje 'geluk' voel ik me daarna superkut en kan ik mezelf lekker naar de tering zuipen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:06 schreef PizzaSalami het volgende:
Om de een of andere reden zie ik AZ punten laten liggen.
Het wordt een ware slijtageslag he? Hehe.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:17 schreef PizzaSalami het volgende:
Tering inzuipen doe ik toch wel de 40 uur daarna, dat is traditie.
Zondag eerst maar eens een dagje tilburg pakken.
Nu ik jou naam lees krijg ik opeens enorm veel honger maar er is amper iets in huis.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:21 schreef PizzaSalami het volgende:
Ja, dat zit er dik in. Alles voor het koningshuis he!
Bel de pizzeria of rij langs de pompquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:23 schreef Pritt het volgende:
[..]
Nu ik jou naam lees krijg ik opeens enorm veel honger maar er is amper iets in huis.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |