hwwft u al gebeld?quote:Op zondag 29 april 2007 08:50 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh... Miniminimonster nog steeds ziekjes...
Ja, ze zijn er nog niet bezig als ik naar buiten kijkquote:Op zondag 29 april 2007 12:42 schreef liefie_ het volgende:
zou je in t leipark kunnen liggen nog?
quote:
Ik misschien ook, als we de VIP pasjes kunnen vindenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
even kijken naar de dingen die aanwezig zijn:
- Bier
- Vrouwen rond de 20
OK ik ga ook
prima! dan ga ik lekker picknickenquote:Op zondag 29 april 2007 12:47 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, ze zijn er nog niet bezig als ik naar buiten kijk. Er staat wel wat meuk, maar valt nog wel mee..
Skihut zijn vet rasistisch...quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:27 schreef toma het volgende:
[..]
Skihut is vet![]()
net Frank van Mosselveld nog gespot op t teras. Maar dat zegt jullie vast niet zoveel
(RKC'r, Ex-WillemII'r )
Nee, gebeurt geen fuck. Ajaxieden worden onder begeleiding Tilburg uitgereden waarschijnlijk richting Breda.quote:Op zondag 29 april 2007 16:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is het matten in Tilburg?
Misschien ik, maar weet ik nog niet, ik zie wel.quote:Op zondag 29 april 2007 16:55 schreef emo.gif het volgende:
en? Wie gaat er naar Tilburg zingt?
Morgen ookquote:Op zondag 29 april 2007 17:36 schreef liefie_ het volgende:
zooooo was dat ff lekker in t park
Ikquote:Op zondag 29 april 2007 16:55 schreef emo.gif het volgende:
en? Wie gaat er naar Tilburg zingt?
JEUJquote:Op zondag 29 april 2007 18:29 schreef vamperotica het volgende:
Jeuj! Kerelkindje is weer beter aan t worden!
quote:Op zondag 29 april 2007 18:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
JEUJ
kan ik ook bij jou beter worden ??
Voel een verkoudheid opkomen
Ow... Trouwens... je mag best komen...quote:
dan wacht ik wel ff :squote:Op zondag 29 april 2007 18:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ow... Trouwens... je mag best komen...
En meehelpen alle restjes overgeefsel overal tussenuit halen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |