Dat mijn auto lekker schoon regentquote:Op zondag 6 mei 2007 21:50 schreef Crazy-M het volgende:
we zullen zien, krijgen nu weer een slechte weer week....
(en is eigenlijk al gelijk te zien)
ja die van mij ookquote:
quote:TILBURG - Op vuilstortplaats De Spinder in Tilburg heeft in de nacht van zondag op maandag een grote brand gewoed. Maandagochtend was de brandweer nog steeds bezig met blussen.
Volgens een woordvoerder van de brandweer is het vuur wel bijna uit.
De brand brak een uur na middernacht uit. Hoe die ontstond, is nog niet duidelijk. Het vuur ging gepaard met veel rook, die in de verre omgeving te zien was. Er kwamen geen gevaarlijke stoffen vrij.
De brandweer rukte met veel voertuigen uit. Bluswater werd uit het Blauwe Meer gehaald.
stelletje idioten! 3 druppels regen en niemand kan meer rijden! mijn vriendin is vanmorgen om kwart voor 6 vertrokken naar utrecht en was er om kwart voor 9! heerlijke files! dat idiote gewaarschuw overal zorgt alleen maar voor meer problemen!quote:Op maandag 7 mei 2007 07:13 schreef Crazy-M het volgende:
morge, en het regent
even opletten voor gladheid en dan is het weer goed
inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
stelletje idioten! 3 druppels regen en niemand kan meer rijden! mijn vriendin is vanmorgen om kwart voor 6 vertrokken naar utrecht en was er om kwart voor 9! heerlijke files! dat idiote gewaarschuw overal zorgt alleen maar voor meer problemen!
zelfde als met sneeuw! beetje valt en nederland staat stil!quote:Op maandag 7 mei 2007 10:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad.
hele week overal door heen kunnen rijden.
het regent en ik kan al bijvlijmen aansluiten
Super irritant, gewoon gas geven en niet te gek sturen ofzo is alles goed.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
zelfde als met sneeuw! beetje valt en nederland staat stil!
dat was de brand bij de textiel fabriek!quote:Op maandag 7 mei 2007 11:41 schreef sk888er het volgende:
Wel toevallig dat in die plek eigenlijk een techno feest werd gegeven![]()
druk met schoonmaak en overhuizing geweest van familie ... zelf nogsteeds geen nieuw huisquote:
Grrr.... stomme woningbouwverenigingen ook!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:58 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
druk met schoonmaak en overhuizing geweest van familie ... zelf nogsteeds geen nieuw huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |