Ghehehquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:10 schreef Crazy-M het volgende:
Storingen
12:36 uur Breda<->Tilburg Door bermbranden rijden er tussen Tilburg en Breda minder treinen. Vertraging: 15-30 minuten.
Verwacht dat dit snel roosendaal tilburg word
inderdaad,quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:16 schreef -_Tommy_- het volgende:
zo lekker en dan moet de zomer nog beginnen...
tja ik heb vandaag wel de opmerking gemaakt ik zal maar een kaarsje opsteken voor de goede afloop, maar dit is ook overdreven...quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad,
op dit moment ook oosterhout naar teteringen,
en er moet al assistentie komen in de GMK
Rofl,quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
tja ik heb vandaag wel de opmerking gemaakt ik zal maar een kaarsje opsteken voor de goede afloop, maar dit is ook overdreven...
nou dat is er eentje voor http://fotoboek.fok.nl/liefie_ die moet je dan ff een pm sturen, want ze kan alleen in weekend op internetquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:59 schreef mousemicky het volgende:
Hoi!Ff een berichtje voor de studenten onder ons!!!
Binnenkort komt er in ons paleisje waarschijnlijk een kamer vrij.
Dus: zoek je een kamer in Tilburg (vlakbij Ringbaan Oost, 5 min van centrum) en ben je een meisje en minimaal 21 jaar oud en studeer je op HBO of uni, dan kun je reageren. Kamer is 15m2 (ongeveer), heeft eigen wastafel, en je deelt de rest met 2 huisgenoten (en 1 huiskat). Verder hebben we een grote tuin (op het zuiden!), internet en wasmachine (tegen bijbetaling). De kamer zal waarschijnlijk rond de 210 euro gaan kosten. Per 1 juni!
Dus als je voldoet aan onze 'eisen'mail me ff: suzanvanierland[@]hotmail.com
ps. T kan even duren voordat je reactie krijgt, m'n huisgenoot is nu op vakantie![]()
o ja die was ook opzoek hequote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nou dat is er eentje voor http://fotoboek.fok.nl/liefie_ die moet je dan ff een pm sturen, want ze kan alleen in weekend op internet![]()
Geen idee hoe dat PM-en werkt (sorry, geen it-nerd hier, en ben vandaag lui). Als ze geinteresseerd is moet ze me maar even mailen (of jij stuurt dr even de link naar t topicquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nou dat is er eentje voor http://fotoboek.fok.nl/liefie_ die moet je dan ff een pm sturen, want ze kan alleen in weekend op internet![]()
nou dat kan ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:22 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat PM-en werkt (sorry, geen it-nerd hier, en ben vandaag lui). Als ze geinteresseerd is moet ze me maar even mailen (of jij stuurt dr even de link naar t topic....)
Ghehehe ligt er een beetje aan waar je van houdtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:31 schreef travelman het volgende:
hey Tilburgers, is er vanavond wat te doen in de stad!? Ik ga vanavond in Tilburg stappen, maar ben er niet zo bekend; wat zijn de gouden tips!? Waar smaakt het bier het beste, waar zijn de vrouwen het mooist?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |